Olla uskovainen ei synnytä perusteltua kantaa. Kulttuurissamme ihmiset kastetaan, koulut opettaa, mutta VALINTAA ei ole.
Palstallamme käydään kiivasta keskustelua! Mikä on hyvä -mutta vasta-argumenttien esittäjät ovat valitettavan usein heitä, jotka ovat jo eksyneet primitiivisyydn lähteille.
Jotta asia saisi uutta tuulta on pakko ottaa kantaa jäykkiin tapaoihin missä valtio harrastaa uskonnon nimissä veropolitiikkaansa.
Luulen, että tässä asiassa moni uskis on meidän ateistien kanssa samaa mieltä ja tehostaakseni lausetta otan lainauksen: "Mutta Jeesus ymmärsi heidän pahuutensa ja sanoi: "Miksi kiusaatte minua, te ulkokullatut? Näyttäkää minulle veroraha." Niin he toivat hänelle denarin. Hän sanoi heille: "Kenen kuva ja päällekirjoitus tämä on?" He vastasivat: "Keisarin". Silloin hän sanoi heille: "Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on". Kun he sen kuulivat, ihmettelivät he ja jättivät hänet ja menivät pois." -
Uskonto verenperintönä
4
582
Vastaukset
- Tarkotitko?
verot pitää maksaa että me sossupummit saamme tarpeeksi rahaa tyhjästä laadukkaaseen ruokajuomaan jonka myynti on monopolin käsissä?
- sairas
valtiolle maksaa kirkollisveron jopa Nokia
Aivan verot kuuluvat valtiolle, mutta nykysellään veroa menee kirkolle kirkollisverona. Toisinkuin ykstyisihmisellä on keinona erota kirkosta yritykset eivät pysty "eroamaan".
Kirkko tulisi erottaa valtiosta ehdoitta. Sais hihhulit rahoittaa omasta pussistaan peijaisensa.
- Gigul216
>>Uskonto verenperintönä
JuudasPastori 24.2.2006 klo 00.59
Olla uskovainen ei synnytä perusteltua kantaa. Kulttuurissamme ihmiset kastetaan, koulut opettaa, mutta VALINTAA ei ole.
Palstallamme käydään kiivasta keskustelua! Mikä on hyvä -mutta vasta-argumenttien esittäjät ovat valitettavan usein heitä, jotka ovat jo eksyneet primitiivisyydn lähteille.
Jotta asia saisi uutta tuulta on pakko ottaa kantaa jäykkiin tapaoihin missä valtio harrastaa uskonnon nimissä veropolitiikkaansa.
Luulen, että tässä asiassa moni uskis on meidän ateistien kanssa samaa mieltä ja tehostaakseni lausetta otan lainauksen: "Mutta Jeesus ymmärsi heidän pahuutensa ja sanoi: "Miksi kiusaatte minua, te ulkokullatut? Näyttäkää minulle veroraha." Niin he toivat hänelle denarin. Hän sanoi heille: "Kenen kuva ja päällekirjoitus tämä on?" He vastasivat: "Keisarin". Silloin hän sanoi heille: "Antakaa siis keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on". Kun he sen kuulivat, ihmettelivät he ja jättivät hänet ja menivät pois."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069