Tere! Minä saan halloween ravun ja haluaisin siitä tietoa. Niin kauvan kun olen toivonut omaa lemmikkiä vihdoin saan sen. Aluksi meinasin saada aksuja mutta en saanutkaan :D. Murtta tietoa halloweenravusta.
Apua saan halloweenravun
6
591
Vastaukset
- kaikki tieto löytyy
kai sä ensin tutkit mitä rapu tarvitsee ja vaatii ennen kun se pörähtää kotiin?!?!?
- Saa kohta Rapusen ♥
Kannattaa soittaa eläinkauppaan, sillä netistä löytyy loppujen lopuksi vain vähän tietoa. (jos siis haluat tarkkaa ja varmaa tietoa) :)
Saat ravun, mutta et tiedä siitä mitään tietoa? Huhhuh. Opettele ensin perusasiat hoidosta ja ruokinnasta ja rupea sitten vasta harkitsemaan ravun ostoa.
- Xiphophorus
Mikä helvetin halloweenrapu?
http://www.freewebs.com/haloweenienmaailma/tietoa.htm
Aika vaativa ihan ensi lemmikiksi...ei nää oo mitään kissoja tai koiria, vaan nää vaatii säännöllistä veden vaihtoa, vesiarvojen mittaamista, oikeanlaista ruokaa, ja näihin saattaa lnuoremmat kyllästyä aika nopeasti, mitäs sitten teet..??
Pitäs olla aika hiton motivoitunut tai alan harrastaja jo tällaseen "lemmikkiin"
ja jotenkin tulee vaan se kuva että sinulla on vain alkuhuuma joka laimenee aika nopsaan...- rapurapu
oi mistä tollasia saa? ihana:) mäki haluun,tuola luki et on aika helppo,ja tollasethan o n aika helppoja lemmikkejä,kuhan se vesi on ok ja ruoka ni mikäs siin sillä sielä elellessä :) tosi makee otus kyllä,pitää alkaa metsästää tollasia seuraavaks:) eläimet on kuin vauvoja,ne opettaa ei kirjat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897