No niin fanit ja muut bändin ystävät. Kertokaas, miten monta kertaa olette bändin nähneet livenä, mikä paras keikka, jonka olette nähneet ja mitä muistoja jäänyt mieleenne keikasta/tapahtumasta yleensä? Ite olen nähnyt 6 kertaa bändin livenä ja Helsingin keikka 1993 on se ehkä paras, johtuen ehkä siitä, että se oli ensimmäinen yksittäinen keikka, jonka olen ulkomaalaiselta rock -yhtyeeltä nähnyt.
Keikoista!
1
507
Vastaukset
- Vanhus
Ei välttämättä paras, mutta ainakin muistettavin keikka oli Kulttuuritalolla Helsingissä 7800 Fahrenheit-kiertueella, jolloin suursuosiota ei vielä ollut. Yleisöä oli ehkä muutama sata, mutta jätkät soitti silloin tosi hyvän keikan ja sillä vähällä yleisöllä oli "tosi hjyvä fiilis".
Seuraavana vuonna Slippery... kiertueella homma oli jo ihan toisenlaista ja siitä se on sitten vain kasvanut. Tosin silloin tavatessani heidät ensimmäisen kerran kaverit olivat ihan mukavia, mutta ehkä tällä suosiolla on jokin merkitys kavereiden varautumiseen.
En nyt muista nähtyjen keikkojen lukumäärää, mutta kyllä niitä on reilusti toistakymmentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244