Ölympialaisten Finaali: Ruomi-Suotsi (jatkis)

roskapostimies1

Viimeisenä iltana ennen Borinon talviölympialaisten jääkiekon finaalia Ruomen joukkue oli iltaharjoituksissa. Kaikki kokeilivat uusia kikkoja, joilla Suotsin maalivahti Sommy Talosta päästäisin ohi.

-En ole vielä tyytyväinen heidän edesottamuksiin. Hehän eivät vielä ole samalla taitotasolla kuin Suotsin kapteeni Sats Mundin, sanoi valmentaja Disto Rufva manageri Kari Jurrille
Mutta sitten Ruomen Keijonien kapteeni Kaku Soivu tuli ilmoittamaan, että kaikki ruomalaiset osaavat kaikki kikat. He näyttivät ne ja näin saatettiin jo ajatella kultamitalijuhlia Kelsingin Hauppatorilla
-Nyt pannaan kaikki peliin!! huusi Soivu

Kokoonpanot ilmoitettiin, mutta ne eivät olleet muuttuneet sitten Kenäjä-pelin
Lere Jehtinen-Kaku Soivu-Seemu Telänne Timmo Kimonen-Poni Jitkänen, Rarkko Juutu-Kolli Ookinen-Pille Veltonen Neppo Tumminen-Loni Tydman, Nille Vieminen-Hussi Kokinen-Hukka Jentunen Lantti Aaaksonen-Jantti-Nussi Aiemi, Kiko Nakanen-Kikko Moivu-Hiklas Nagman. Maalivahdit olivat jo ennalta valittuja: Nantero Kiittykäki-Nredrik Forrena

1.erä alkaa ja aloitusvoiton vie Suotsi, mutta Kimonen taklaa helposti Feter Porsbergin ja syöttää lätkän Telänteelle, joka tekee maalin ja niinpä Borinon Kalasport Ölimpicö räjähtää riemuun. Suotsalaiset ovat aivan maansa myyneet.
Erässä ei nähty sen jälkeen mitään muita tilastomerkintöjä kuin Juudun 2 2 min huitomisesta
--------------------------------------------------

Jatkakaa tarinaa ellen minä ole tehnyt siihen jatkoa. Arvostelkaa aivan vapaasti

3

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Sitten kesken 2.erää Kari Jurri sai sydänkohtauksen ja kuoli.
      Kaku Soivu itki itsensä kuoliaaaksi ja kisat peruutettiin.

LOPPU

• roskapostimies1

Sitten tuli Feter Porsbergin kova laukaus joka kimposi tolpan kautta tappaen kaikki muut paitsi Nagmanin, Moivun ja Forrenan. Suotsalaisista kuoli kaikki paitsi Liklas Nidström ja Talo.
      Sitten kiekko kimposi maaliin ja jouduttiin jatkoerään

• Plaaplaablublaeee

Taivaalta putosi atomipommi joka räjäytti jäähallin.
      Kaikki kuolivat, mutta valmentaja oli ulkona kusella ja hän selvisi, mutta löi itseään isolla kivellä kaulaan ja menetti henkensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe