Jim Carrey on paras koomikko!!! Onko kukaan samaa mieltä? Mikä on teidän mielestä Jimin paras leffa? Mun mielestä Ace Venturat on parhaita!
Jim Carrey
9
853
Vastaukset
- gdfgg
Juuu näin on. Onha täl kaveril monta hyvää leffaa !
Ac Ventura ym !! - tipuliinukka
Olen asiasta kyllä kanssa samaa mieltä! :)
Ace venturat on ehdottomasti hyviä, mutta yksi Carreyn mielestäni epäonnistuneista teoksista on The Grinch.- jimfan
The Mask on paras.
- tohru
Näin on! Jim on parasta viihdettä. Yksi veljeni lemppareista on Truman show, mutta minusta kaikki Jimin elokuvat on tooosi hyviä
(paitsi se jouluelokuva jonka nimeä en muista...)- dvx
Dumb and dumber, eli nuija ja tosinuija, ehdoton komediaklassikko, joka kestää lukemattomia katselukertoja, eikä menetä hohtoaan.
- ventura
mut on eddie murphy kans...
en osaa sanoo kumpi on parempi,,
voi olla Jim!!
:) - ainaskin
The Majestic ja valehtelija valehtelija
- on paras
Ehdottomasti paras näytteliä.... olen kahtonut
todella monta leffaa jossa Jim on mutta paras on
Ace Ventura 2! Omistan kummatkin Ace Venturat ja
olen kahtonut ne niin monesti että en enää ies
muista monestikko...on ne niin hauskoja. - On hyvä kans
Se on vähän kierompaa huumoria mutta on se hyvä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210