tiedän että on ihmisiä jotka heti ajattelevat ettei missään nimessä saa tehdä töitä ilman verokorttia. totuus on kuitenkin että aina tulee olemaan pimeetä työvoimaa..
olisi kysymys: kaverillani on 1 lapsi n.vuoden vanha. ja hän pyysi minua töihin toukokuuhun saakka. palkan hän maksaisi pimeenä.
minulla ei ole aavistustakaan että mitä tälläisissa tilanteissa on maksettu yleensä "palkkaa" ?
työ olisi 5pvä/viikossa ja kokopäivästä.
lastenvahtina pimeesti . . .
raisa
4
781
Vastaukset
- utelias
Mahdatko saada tästä työstä aikanaan myös eläkettä....
- moraali korkealla
luulis uteliaan jo udelleen tommoseen vastauksen. itse en halua, eikä tulisi mieleenkään tehdä pimeesti töitä. no jos saat kelan päivärahat, maksimissaan hoitopalkkio voisi olla matkakulujen verran. toisaalta, eikö työllistäjä saa jotain avustusta, että voisi maksaa palkkaa ihan verokortin kanssa.
- riinnina
mannerheimin lastensuojeluliiton hoitajille jotain tälläistä palkkaa
- se oo
4,20 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856