Tämä on melko hiljainen palsta vaikka Eminem -faneja varmasti paljon on! Suurin osa viesteistä on vain biisien suomennoksia/suomennos pyynnöksiä...
Minun mielestäni Eminem on erittäin lahjakas artisti ja hän on edennyt urallaan melkoisen pitkälle. Ja osasi myös lopettaa silloin, kun oli saanut sanottua kaikki asiansa, ettei tarvitse jäädä hakemaan julkisuutta ties millaisilla tempauksilla.
Parhaita biisejä Eminemiltä on vaikea luetella, mutta loistavia ovat ehdottomasti Oscar-voittaja "Lose Yourself", pakkomielteisestä fanista kertova "Stan", Marshallista itsestään kertova ja hänen menestystään kuvaileva "Marshall Mathers" sekä entistä House of the pain:ia (nyk. Everlast) solvaava D12:n kanssa tehty "Quitter".
Emiemillä on myös muutama levy, joissa on vain muutama biisi, joita ei muilla levyillä ole julkaistu. Esimerkiksi "Off the Wall", "Straight from the Lab" ja "Fucking Crazy" ovat tälläisia levyjä. Niissä on suunnilleen 10 biisiä/levy. Mutta näitä levyjä ei tunnu saavan mistään. "Straight from the lab":n saa vinyylinä Suomeen, vaikka tiedän cd-versionkin olevan olemassa. Tiedättekö kukaan mistä voisi tilata netistä kohtuulliseen hintaan?
Koitetaanpas saada hieman keskustelua aikaiseksi tällekin palstalle :)
tämä palsta
!!!
3
390
Vastaukset
- Setä Suonikas
Perseestä se Juminem on. Vittu siis aiheet vielä menis mutta minkälainen ääni..
Ei näin!- marylou
juminem on perseestä. mut eminem ei! eminem on just paras
- mä vaan
No ainakin cdon.comissa on paljon eri cd.itä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184