Onko rokkaava keski-ikäinen naurettava näky?

Ei humppa-Liisa

Vieläkö meidän ikäiset, siis neljäkymmentä ja risat, voi tanssahdella rokkia, silleen niinkuin ennen vanhaan, muistatteko? Vai ollaanko jo liian vanhoja? Naurettavan näköisiä mummeleita ja papparoita, jotka leikkii nuorta disco-hilettä ;)

16

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

ollaan naurettavan näköisiä. Se on sääli, sillä rokkaaminen on KIVAA....

• jpntar

näköisiä...:(((((..Ei kai nyt sentään..niin tai ainakin meidän nuorison mielestä..:)Saadaanhan mekin pitää kuitenkin lystiä..Se onkin metkaa, kun laitetaan humpat ja rokit samaan iltaan..:)...

• Jellona46
        jpntar kirjoitti:

näköisiä...:(((((..Ei kai nyt sentään..niin tai ainakin meidän nuorison mielestä..:)Saadaanhan mekin pitää kuitenkin lystiä..Se onkin metkaa, kun laitetaan humpat ja rokit samaan iltaan..:)...

...tai jos on, niin olkoon, mutta humppaan en vaihda!

• Don-Duck
        Jellona46 kirjoitti:

...tai jos on, niin olkoon, mutta humppaan en vaihda!

Nopeet tai hitaat. Mieluummin hitaat :) Rok-rok. Duckki ei kestä molliulinaa. No, makuasioita.

Juike laulaa: "homekorvat tahtoo tietää, kuinka kauan oikein rokkaan" ...

D. "viilaten" Duck ;P

• nimessä

Ei ikä tee meistä humppahildoja. Jos olet disko- ja rock-tyylinen, sitten olet. Minä ainakin olen eikä minua saisi tanssiravintolaan kirveelläkään. Kaksi kertaa olen eläissäni käynyt tanssilavalla ja olipa karseita kokemuksia.

Rockaa sydämesi kyllyydestä:) Viis muiden mielipiteistä. Hyvä maku säilyttäen tietenkin, senhän me jo osaamme:)

• naurettavan näköisiä

milloin rokatessaan, milloin muuten vaan. Miksi me ei saatais olla???

• Voidaan :D

Minä käyn jopa,pilettämässä oman nuorisoni kanssa.Eivätkä he häpeä,jorailla parketilla äidin kanssa.
      Että....... eikun menoks :DD

• Ei humppa-Liisa

Ehkä sitten parinkymmenen vuoden päästä sisäistämme tangon ja humpan perimmäisen salaisuuden ;) Tai sitten ei. Minä EN lähtisi tangomarkkinoillekaan. Tangon on jotenkin niin paatoksellista, niin kaukana todellisuudesta ja humppa, valssi ja muut - en minä tiedä, jotenkin se ei vain ISKE! Joku "Jätkän oma kulta" nostaa lähinnä vain verenpainetta, vaikka tanssijalkaahan siinä pitäs alkaa poltella :)

• samaan kuin tuo

inhottava humppa, jota en siedä edes katsoa, en kuulla!

Tango on upea, jalo tanssi!

• VickyLee

minä tyttö se rokkaan vaan, koska jalka vipattaa vain rokille, popille ja samballe ja salsalle, ei humpalle ollenkaan. Olispa pääkaupunkiseudulla oma bilettämispaikka 40 väelle edes kerran kuussa niin sinne! Loppuillasta vois sitten hiljentää niihin hitaisiin ;-)

• se rokkaan vaan jos siltä sattuu tuntumaan. Katsokoot muut ja miettikööt mitä pienessä päässään haluavat:)) Se on heidän murheensa. Ja jos näyttää huvittavalta niin eikös se ole ihan kiva että täti järjestää huvia!

• MaxBlast

...mitä väliä miltä näyttää jos itse tykkää? Jos sille tuntuu niin antaa palaa........

• ...koskaan...

ymmärtänyt, miksen voisi tehdä jotain asiaa, josta tykkään... Mitä siinä muiden mielipiteillä on tekemistä? En jaksa olla niin empaattinen, että miettisin, kestääkö joku katsella yrjöömättä mun tanssimista!

Ole vapaasti Dancing Queen :)

• niisku-myy46

että voiko ylipainoiset mennä uimarannalle? Voiko llihavat osallistua jumppaan, bailatinoon jne. Tai pitäskö lihavilta ja keski-ikäisiltä kieltää tanssiminen ihan kokonaan?

• ragdol

Lupasin 50 v täytettyäni mennä tanssikurssille ja opetella perinteiset tanssit ja humpan salot. Tilanteita on tullut runsaasti, jossa olisi pakosta tanssittava perinnetansseja. Tulin siihen tulokseen lopulta, että saan olla sellainen kuin olen. En opettelekkaan vielä noita tansseja, sillä olen syntynyt silloin, kun rokki soi parhaiten, bändit olivat ihania ja klubielämä varsin vilkas. Rokkareita tapaa maailman turuilla, joten en ole yksin. En halua vekkihametansseihin, kuuntelen bluesia, jazzia, rokkia ja paljon muuta. Olenko sitten vanha tähän kaikkeen, ehkä olen ehkä en, liekki palaa vieläkin.

• Agathe

Mutt kun on ollut rock-ihminen koko ikänsä, ei sitä enää tässä iässä muutu humppa-tyypiksi, vaikka mikä olis! Ja miten niin naurettavaa - Mick Jagger ja muut kovat "papat" on edelleen ihan rock, vaikka ikää enempi kun meikäläisellä, samaten Tina Turner sun muut.

Ei se iästä ole kiinni, vaan korvien välistä! Asenne on sama, oli fyysinen ikä mikä tahansa.=) Anna palaa, baby!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe