Kun minä olen käynnistämässä Need for Speed™ Most Wanted pc peliä, niin siihen tulee aluksi se Need for Speed™ Most Wanted logo (joka pitääkin), mutta miksi sen jälkeen näyttöön tulee vain musta ruutu.
Need for Speed™ Most Wanted
8
1468
Vastaukset
- 321
laillinen versio?
- Nörtti
Kyllä on
- oli myös musta ruutu
Nörtti kirjoitti:
Kyllä on
jos koneessasi on palomuuri niin anna koneesi palomuurille kaikki oikudet eri vekkoihin jne tai ota palomuuri poispäältä. itselläni tämä toimi
- Nörtti
oli myös musta ruutu kirjoitti:
jos koneessasi on palomuuri niin anna koneesi palomuurille kaikki oikudet eri vekkoihin jne tai ota palomuuri poispäältä. itselläni tämä toimi
Miten palomuurille annetaan kaikki oikeudet eri verkkoihin?
Mulla on Kerio personal firewall palomuuri - oli myös musta ruutu
Nörtti kirjoitti:
Miten palomuurille annetaan kaikki oikeudet eri verkkoihin?
Mulla on Kerio personal firewall palomuurien osaa sanoa tota palomuurista, mutta kokeile eka jos tuo mustaruutu johtuu palommurista, eli koneesta verkkopiuha irti ja sitten sammutat palomuurin ja kokeile joskos peli toimii.
Jossain tapuksissa voi myös ilmetä ongelmia jos reaaliaikainen virus tarkistus on päällä
- sull on ?
ja riittääkö koneen tehot pyörittään pelii? voi johtuu näyttiksestä tai sit siitä palomuurista
- Nörtti
Näytönohjain on ATI Radeon Xpress 200 (RS480) Chipset
- jere.o
haluaisin koodeja need for speediin lento koodeja että voi lentää autolla ja auto koodeja että voi ajaa poliisi autoilla ja tavallisilla autoilla kun olen nähnyt youtubessa kun jotkut ajaa poliisi autoilla ja vielä skootterilla ja lenttää poliisi helikopterilla ja raha ja nopeus koodeja playstation 2:koselle olen iloinen jos saa ne koodit ja voitte myös antaa mulle muita hauskoja koodeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284