Tällainen sattui silmiin.
Kokeilkaa jos uskallatte!?!
http://www4.hs.fi/deadline/deadline.html
Laske oma kuolinhetkesi
21
1393
Vastaukset
- mä kuolen
Antoi tulokseksi 22.2.2054. 26% todennäköisyydellä vähän pidempään.
On se vinkee, laskee sekunteja alaspäin kuolemaan päin..- jpph68
Tein kanssa itse ja antoi päiväksi
Maanantaina 13.9.2038 69-vuotiaana - mä kuolen
Delaan ton mukaan 76-vuotiaana..
- siscos
kuolen 82 vuotiaana 22.3.2065
Testin mukaan kuolen 78v 10.5.2061
En ton testin mukaan kuole kovin nuorena :D
Mutta on turha luottaa tollasiin testeihin...hauskojahan ne on testailla :)- Hongatar
elän 87 vuotiaaksi tuon mukaan...
Huuii..olipas pelottava testi..
Mie kuolen 9 päivä tammikuuta 2067..- kohta
kun sais ton linkin auki..
- suvi
..halunnut katsoa tarkkaa kuolinpäivää mutta ton testin mukaan elän keskimäärin 82-vuotiaaksi.
- Ansa ja Oiva
Elän 81-vuotiaaksi ja kuolen 3. maaliskuuta 2077.
Hirveä tuo sekuntilaskuri... =8()
- mana mana
2. elokuuta 2053 75-vuotiaana.
- nilkenström
kuolen 69 vuotiaana. 52 vuotta tehokasta peliaikaa jäljellä.
- blackmagictiger
en saanu linkkiä auki
- jpph68
Jaa en tiedä kyllä missä vika, koska mulla ainakin nyt aukes, kun kokeilin sitä. Voi harmi.
- mnää
74-vuotiaana
- anyta
En yleensä laske ennustuksiin... Joten en periaatteessa uskoisi että kuolinpäiväni on 20.02.2070
Hehe... Katsotaan sitten yli kuudenkymmenen vuoden päästä! - mionä
vuonna 2059 74-vuotiaana
- pikku-inkkari
2067 on aika lähteä, tämän testin mukaan.
- Hani85
kuinka monta sekuntia on siihen kun kuolen.... hirveetä... testin mukaan kuolen 81-vuotiaana.
- zymi
84-vuotiaana perjantaina 14.päivä vuonna 2076
- nasu-85
Kuulemma 79-vuotiaana kuolee tämä muija...
Täytyy vaan ihmetellä että kuinkahan tuohonkin niinkun vaikuttaa, esim. perheen vuositulot, koulutusaste jne.jne.....;)
Meidän perheen vuositulot norm.alle 20000e, mutta vaikka viime vuoden saldoksi jäikin yli 60000e, niin enpä huomannut ainakaan olevani sen onnellisempi kuin muutenkaan, tai muutenkaan sen vaikuttavan hirveästi elintapoihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190