3.3-06 Vielä

Tämä päivä koulua ja sitte alkaa hiihtoloma meikäläisellä, sukset hain jo liiteristä ja tervasin ne, aattelin aloittaa ihan perinteisellä tyylillä mutta selvinpäin.

40

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papio

Minä täällä kukkuilen hereillä viluissaan ja nälissään ja olen siihen tyytyväinen. Pakko pitää tämä paino kurissa, kun ei se aikuisiän diabetes päässytkään iskemään päälle vielä. Tulihan tuota kyllä syöpöteltyä ja juopoteltua kesällä ja syksyllä siihen malliin, ettei ihmekään. Nyt en juo enkä juuri iltiaisin syökään mitään. Mutta elämä jatkuu.

• pörri1

päivä taas minulla.Tänään tulee kuluneeksi tasan 4 vuotta siitä kun tulin mummiksi.
        Siinä olisi syytä oikein herkulliseen leivokseen.Saas nähdä voitanko kiusauksen:)t pörri1

• Dr.Torvinen.

>Nyt en juo enkä juuri iltiaisin syökään mitään. Mutta elämä jatkuu.<
        Ei jatku kauan tuolla menolla. Ihmisen elimistö vaatii riittävän nestemäärän päivittäin, nykysuositusten mukaan jopa pari litraa, mikä helpottaa munuaisten toimintaa. Se vuorostaan edesauttaa fyysisten kuona-aineiden poistumista Sinusta, psyykkistä puhdistumista kohdallasi tosin epäilen.
        On tunnettu tosiseikka, että ihminen ei juuri viikkoa pidempään elä juomatta, mutta syömättä voit olla monia viikkoja.
        Tämän vuoksi vakavasti kehoitan Sinua vastoin tapojasi juomaan iltaisin esim. vettä, mehua, piimää, maitoa, laihaa teetä tai kurria, sillä muutoin ilmoittamasi juomattomuus voi koitua kohtaloksesi.

• aahoohoo

selvinpäin ja tod näk myös lopetan samalla tyylillä tän perjantain mut hiihtämään en rupee - se on saletti. Sitä paitsi täällä on ladut varmana ihan tukkeessa ku lunta tulee melkein tupaan asti.

Vaan kukan ostan tuohon kyökin pöydälle. Jonkun kukkivan ruukkukukan jonka voi sitte heittää mäkeen kun se on aikansa kukkinu.

• pörri1

siltä,että sieltä ollaan saamassa seuraaviin olympialaisiin Vihdoinkin mitalitason hiihtäjä:)
      Muista kuitenkin aloittaa harjoittelu rauhallisesti.
      Minä aion tänään muutaman tunnin autella heitä jotka apua tarvitsevat ja jospa vaikka onnistuisin heille pieniä ilon hetkiäkin luomaan.

Hauskaa tätä päivää ja Rentouttavia lomapäiviä lomalaisille:)

• aahoohoo

katsojaystävällisempää jos ne alamäet vetäs edes jonkinmoisella -tyylillä.

• masa*

Täällä tarvittas nyt apuva lumitöissä.Meillä ku sitä teletapiaa aina ollu niin voisit vaikka ajatuksen voimalla muuttaa tuon lumisateen vereksi...........

• pörri1
        masa* kirjoitti:

Täällä tarvittas nyt apuva lumitöissä.Meillä ku sitä teletapiaa aina ollu niin voisit vaikka ajatuksen voimalla muuttaa tuon lumisateen vereksi...........

No,mites kävi.Siirtyikö lumet paikasta A paikkaan B.Ajattelin kovasti:)
        Mukavasti on perjanti-ilta hupsahtanut selvinpäin:)t pörri1

• masa*
        pörri1 kirjoitti:

No,mites kävi.Siirtyikö lumet paikasta A paikkaan B.Ajattelin kovasti:)
        Mukavasti on perjanti-ilta hupsahtanut selvinpäin:)t pörri1

Lumet on nyt siellä B:ssä.Näin vierähti tämäkin ilta raittiina.Onkelmia ei ole muutenkaan taas ku ei tartte yöllä nukkuu eikä päivällä teherä töitä.

• åpoi

puolukkaa perjantaipullossa

napa on etääntyny selkärangasta siinämäärin että häätys varmaan jottai tehä, ku ei taho ennää sukkia saaha jalkoihin
      kaljatta hankittu kaljamaha, höh
      onhan se vararavinto pallukka hyvä ääriolosuhteissa, ainaski kamelilla
      mutta onko sen pakko kertyä ihimiselle riesaksi
      tai ainaski ois semmone että vois hiuksella hirttää pois niinku luomen

ettei tulis pilikunviilajilta kommentteja nii mainitaan vielä olut ja viina

• aahoohoo

täällä pohjoisen ulottuvuudessa niin evoluution myötä meille on pakostaki ruvennu kasvamaan vararavintoo johonki kohtaan.

Se on kyllä harmillista ettei sitä nykymaailmassa arvosteta tuon taivaallisen vertaa vaan sormella osotetaan sitä vararavintokohtaa vaikka pitäs sanoo et: kas siinäpä terve ja kylmässä ilmanalassa selviytymiskelponen ihminen.

Keskiajalla ihmistä arvostettiin ja oikein pokkuroitiinkin sen ympärillä olevan läskimäärän mukaan - mitä enemmän läskiä niin sitä rikkaampi ja tietenki vaikutusvaltasempi ihminen oli kyseessä.

Mä oon syntyny ihan väärällä vuosisadalla.

• Meinaten sen että sehriffi hihtämässä.Vissiin unissaan on kirjoitannu,kyllä se tuosta selviää.!Mut varma oon että suksia sefu ei jalkaansa laita.Minäkin menen ennen hiihtään ku sefu.!Sille on nyt sattunut "työtapaturma.!

Soitankin tässä puoliltapäivin sefulle,ja kyselen vointia,en mä usko et se mitään vakavaa on.No raittiina ilman väkijuomia menee tääkin päivä.!!!

• aahoohoo

sheriffi olla ollenkaan työkuntonen - lie vinksahtanu niin ku minäki. Minä tietenki lievemmin ku nään vaan halluja.

Mittaa siltä kuume.

• pörri1

kyllä on tainnut unissaan kirjoittaa,kun koululainenkin mukamas on.Monennellakohan luokalla lienee?Vaikka,ainahan voi ihmeitä tapahtua(hiihtämistä meinaan)Jospa hän vaikka innostui siitä kisoja seuratessaan:)
        t pörri1

• pörri1 kirjoitti:

kyllä on tainnut unissaan kirjoittaa,kun koululainenkin mukamas on.Monennellakohan luokalla lienee?Vaikka,ainahan voi ihmeitä tapahtua(hiihtämistä meinaan)Jospa hän vaikka innostui siitä kisoja seuratessaan:)
        t pörri1

sheriffi on taas temmissä.Ei antanut kuumetta mitata, mut ku laitoin salaa luudanvarren kainaloon, niin ei syttynyt palaan, mustaks toki hiilty,et vähän on enää lämpöä.Kaikki johtuu siitä kylmästä aamuyöstä ku sil oli se poltin sammunut lämmityskattilassa.Silloin oli saanut kylmää, et ei tiennyt onko unissaan vaiko valveilla,ja luuli jopa tervaneensa suksensakki,ja sitä myötä ois muka hiihtäänkin ollut lähtemässä.Ei oo hiihtäny kun armeiassa enkä usko että vapaaehtosesti lähteekään suksimaan.Mutta muutoin oli työkuntoinen ja raittiina niinkuin minäkin.

• pörri1
        joonatan11 kirjoitti:

sheriffi on taas temmissä.Ei antanut kuumetta mitata, mut ku laitoin salaa luudanvarren kainaloon, niin ei syttynyt palaan, mustaks toki hiilty,et vähän on enää lämpöä.Kaikki johtuu siitä kylmästä aamuyöstä ku sil oli se poltin sammunut lämmityskattilassa.Silloin oli saanut kylmää, et ei tiennyt onko unissaan vaiko valveilla,ja luuli jopa tervaneensa suksensakki,ja sitä myötä ois muka hiihtäänkin ollut lähtemässä.Ei oo hiihtäny kun armeiassa enkä usko että vapaaehtosesti lähteekään suksimaan.Mutta muutoin oli työkuntoinen ja raittiina niinkuin minäkin.

tuntuu olo nuorekkaalta,kun tytöksi sanoit.Tässähän täytyy vähän ihan tanssahdella.

Kiva että kävit tarkistamassa asian ja ilmoitit:)Ei tarvitse nyt täällä jännittää,että mitähän mahtaa kuumehouruissaan kirjoitella.Ajatella jos olis niitten suksien kans lähtenyt johonkin metsään harhailemaan.Voi sentään.
        Hyvä et on työkunnossa,kun yleensä viikonloput ovat sillai vilkkaampia.
        Minä nyt kuitenkin olen selvinpäin ja Yritän olla kiltisti.t pörri1

• Ryyppymies

mikä keli... Raittiina ollaan. Lähden tästä kyllä ulkoilemaan. Illalla jos kävisi vielä "iltaistunnossa" pitämässä tätä raittiutta yllä. Hauskaa päivää meille kaikille.

• Cettuz!

KUITTI. selvinpäin , tipatta.

• masa*

Joo,nyt sukset ulos survaiskaa.Mulla ku oli jo kevättä rinnassa ja nyt tuppruttaa lunta.No kyllä ne tunteet siellä. Nyt selvinpäin lumitöihin ja niin päin pois päin.Olen muuten uusinut auraus kaluston.

Raitista ja hyvää tätä päivää kaikille.

• aahoohoo

tälleen kevättä ja kesää ootellessa:)

Hankitko oikein kolmen kuution kolan?

• masa*
        aahoohoo kirjoitti:

tälleen kevättä ja kesää ootellessa:)

Hankitko oikein kolmen kuution kolan?

No tota,kyllähän mä vähä suuruudenhullukin olen mutta tää uus kalusto on kevyt ja lumi irtoaa.Eli olen siirtynyt muoviseen.Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin juhannuksena ei enää kolata.Sanovat että elämässä pitää olla päämääriä.Pää määrä.!.pitää laitta vähän vielä ylimääräsiä merkkejä jos vaikka joku huomais.

• aahoohoo
        masa* kirjoitti:

No tota,kyllähän mä vähä suuruudenhullukin olen mutta tää uus kalusto on kevyt ja lumi irtoaa.Eli olen siirtynyt muoviseen.Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin juhannuksena ei enää kolata.Sanovat että elämässä pitää olla päämääriä.Pää määrä.!.pitää laitta vähän vielä ylimääräsiä merkkejä jos vaikka joku huomais.

70-80 -luvun vaihteessa ompelin kesämekkoo itelleni huulet kylmästä sinisenä ja kesäkuu oli.

Sit yks kaks rupes lumihiutaleita leijailemaan taivaalta ja sillon mun motivaatio sen mekon ompelemiseen lopahti ja en muuten tainu saada sitä ikinä valmiiks.

Toi kolmen kuution lumikola vaan tuli mun mieleen yhestä radiossa esitettävästä hupiohjelmasta - olikohan sen nimi Anonyymit kotikiusatut jossa miehet on altavastaajina. Yhen miehen vaimo, Martta oli hankkinu kotikiusatulleen kolmen kuution lumikolan ja kilpailuttanu sitä äijäraukkaansa kotikuntansa lumityöhommiin.

• Kävin neljänpäivän reissun Itä-Lapissa päin, oli aika talviset olosuhteet. Aamusella –30 astetta pakkasta, no päivän mittaan lämpeni sen verran, että pääsi hiihtää. Maisemat olivat kauniita, vaaroissa puut oli niin lumisia, että näyttivät aivan valkeilta kynttilöiltä. Kyllä raittiin huomaa eri ansiota, useita reissuja on tullut käytyä, jossa tärkein on ollut ilta- ja yöelämä. Nyt tunsi palatessa hyvän oloa raittiudesta, kun vertasi juopottelu reissujen olotilaan.
      Raitista päivän jatkoa.

• aahoohoo

kuvia - siis votoja.

• aahoohoo kirjoitti:

kuvia - siis votoja.

otin, pitää huomenna laittaa tietokoneelle.

• paranoidi

Selvänä ja tipatta menee loppu iltakin.

• pörri1

olet hereillä.Mitäs olet touhuillut?t pörri1

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

olet hereillä.Mitäs olet touhuillut?t pörri1

Joo, pitää kattoa länkkäriä.

• Mimmuli1

Häpeissään Mimmuli kirjoittelee, että sortui viime lauantaina ja sunnuntaina ja tänään. Palailee "linjoille" kunhan saa palikat kohdalleen taas.
      Hienoa se, että teiltä itsekuria löytyy.

Tosin viime lauantaina ei edes maistunut hyvälle lonkerot ja paukut ravintolassa, että voi ihminen olla tyhmä.....

• En varmaan ole paras neuvomaan mimmulia miten pitäisi toimia, koska itselläkin on monia raittius lupauksia ja yleensä ne ei ole pitäneet.
        Kerran eräs maankuulu päihdelääkäri sanoi minulle osuvasti, kun kiemurtelin vastaanotolla, että eikö pikkasen vielä voisi ottaa, niin hän sanoi näin. Sulla on vielä näköjään juomatonta alkoholia jäljellä ja ymmärsin viestin näin, että ei ole vielä oma kiintiö täysi, kun mieli tekee alkoholia.

• Mimmuli1
        Mettäläinen kirjoitti:

En varmaan ole paras neuvomaan mimmulia miten pitäisi toimia, koska itselläkin on monia raittius lupauksia ja yleensä ne ei ole pitäneet.
        Kerran eräs maankuulu päihdelääkäri sanoi minulle osuvasti, kun kiemurtelin vastaanotolla, että eikö pikkasen vielä voisi ottaa, niin hän sanoi näin. Sulla on vielä näköjään juomatonta alkoholia jäljellä ja ymmärsin viestin näin, että ei ole vielä oma kiintiö täysi, kun mieli tekee alkoholia.

Niin, kun ei varmaan ole edes kyse tuosta alkoholista, luulen niin. Jos asiat ei muuten ole hyvin, niin helpommin ajautuu typeriin ratkaisuihin.
        Ehkä suunta kuitenkin oikea, kun tiedostaa jotain olevan pielessä.

• Mimmuli1 kirjoitti:

Niin, kun ei varmaan ole edes kyse tuosta alkoholista, luulen niin. Jos asiat ei muuten ole hyvin, niin helpommin ajautuu typeriin ratkaisuihin.
        Ehkä suunta kuitenkin oikea, kun tiedostaa jotain olevan pielessä.

en tiedä taustojasi ja onko alkoholi ongelmasi, mutta ilmeisesti raittiina haluat olla, kun tänne kirjoittelet. Kerroin vain, kuinka itselläkin on pettänyt raittius lupaukset.

• Mimmuli1
        Mettäläinen kirjoitti:

en tiedä taustojasi ja onko alkoholi ongelmasi, mutta ilmeisesti raittiina haluat olla, kun tänne kirjoittelet. Kerroin vain, kuinka itselläkin on pettänyt raittius lupaukset.

Arvostan kannanottoasi. Kyllä minäkin vielä tästä nousen. Olen vakuuttuunut siitä.

• Systerikin

tontillaan ja koneen ääressä, palaverissakin tuli käytyä.:)

• Se on hiihto niin verissä että käveleekin sauvat kädessä ;)

• Hamara

Kävinpä lukaasemassa teirän jutustelua pitkästä aikaa ja paljon vaikuttaa olevan uusia nimimerkkejä liikenteessä, onko sitten uusia ihimisiä vai pelkästään nimimerkkejä, se on sitten eri asia. Toki tuttujakin näyttää olevan.

No,ite huristelen vielä hengissä, mutta olen liian heikko täysraittiuteen, joten olen jatkanut viikottaisen kooman ottamista ja kannan siitä seuraukset. Kun on hulluksi syntynyt, niin hulluna sitä kuolee, Sen aika ei kuitenkaan vielä ole. Hyvää jatkoa teille kaikille jotka vielä meikäpojan muistatte, ja toki muillekkin.

• Sua ei ookkaan "näkyny" Pitkiin aikoihin, mukava ettet ole unohtanu kokonaan meitä.

• pörri1

yks tuttu ja turvallinen.Kiva kun ilmoittelit itsestäsi.Olen sinua monesti ajatellut,että mitä sulle mahtaa kuulua.
        Eläppäs nyt hulluksi itseäsi sano.Eikähän tässä täydellisiä kukaan ole.
        Elämäsi on tällä hetkellä sitä mitä on,mutta sehän voi muuttua koska hyvänsä.
        En olisi minäkään, sanotaan vaikka parivuotta sitten uskonut,että minulle ei viini maistu.Niin vaan on käynyt.
        Oikein hyvää kevään odotusta sinulle ja perheellesi ja muista käydä ilmoittelemassa itsestäsi.t pörri1

• 657745435435

95646456346436

• jgfds

Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe