Haen piirtäjiä Fantasia/reaalimaailmaiselle sarjakuvalle johtuen huonosta piirustus taidostani. olen kirjoittanut pohjatarinan viidelle ensimmäiselle ja lähetän ensimmäisen tarinan viidelle ensimmäiselle hakijalle. Läpyskät muuten lähtevät myös painoon ja kustantamon kautta. eli ei sitten mitä tahansa töherryksiä. lähettäkää vastauksenne osoitteeseen joel.kirjonen@suomi24.fi laittakaa mielellään työnäyte mukaan (ei pakollinen)
Haetaan: Piirtäjiä sarjakuvalle
lordi
2
476
Vastaukset
- Sitriini
Mistä tämä sarjakuva tulee sitten kertomaan?
- Hautajainen
Miksiköhän minulla on sellainen olo ettei kannattaisi vaivautua... Kovin niukasti on projektista tietoa tarjolla ja muutenkin epäilyttää mistä tässä on kyse. Ja jos suoraan saa sanoa niin viestin kielioppi- ja kirjoitusvirheet sekä yleinen sekavuus ei anna järin mairittelevaa kuvaa taidoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813