Tunnin ajassa ehditään ajaa autolla 50km päähän ja ampua rikollisia ja chattailla ja tullaan takaisin ja muuta.. oikeesti tohon menee 3-4 tuntia mitä jenkit tekee tunnis
24 on surkea
7
753
Vastaukset
- .....
Valivali
- Tietäjä84
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
- Pege81
Tietäjä84 kirjoitti:
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
- Tietäjä84
Pege81 kirjoitti:
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
...1 ...rauhotuimpas =D !!! Mutta moneeko kertaan se pitää sanoa HYVÄ sarja jonka typeryydet pilaa joiden takia EN KUITENKAAN hylkää ...NIIH ...toi sai olla viimeinen!!!
- Kiki
SAJRA ei mikään tositv, ei salkkrtikaan etene minuutillen, jos noin ajattelet, niin miten jenni voitaisiin leikata kuudessa minuutissa?
- old.man.river
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
No empä tiedä ...kyllä se tosissaan kuulosti olevan ...HOH-HOIJAa sille!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111