FEAR OF THE DARK

fgrewfq4r4t5gh

Raiskattu kipale. Siis suoraan sanottuna kauheaa rääkymistä! Voisivat kunnioittaa edes vähän Iron Maidenia! Tulee ihan paha olo tuota kuunnellessa. Lopettakaa pliis

7

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadjonymous

Ko. coverin vetää GRAVEWORM!

• pystyny

Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa

• Taival
        pystyny kirjoitti:

Ilmasemaan mielipidettäni kauniimmin. Ja mua on aina mietityttäny että mikä tollasessa musiikissa viehättää??? Sitä oon aina miettiny.... kertokaa

Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?

Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?

Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.

Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.

Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.

Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista.

• kyl on
        Taival kirjoitti:

Ei voi kun taas ihmetellä järjenjuoksuasi?

Mikä viehättää? Miksi joku kuuntelee sellaista musiikkia kuin kuuntelee?

Eiköhän kyse ole siitä, että jokainen kuuntelee sellaista musiikkia kuin hyvältä tuntuu? Sellaista musiikkia josta saa olotilaan sopivia fiiliksiä. Kyllä mulle ainakin musiikki on ennenkaikkea fiilistä ja tunteita. Olipa musiikkityyli sitten blues, garage, blackmetalli tai mikä tahansa.

Mutta jos on vielä niin kovin epävarma äidin pikku mussukka, että omaa identiteettiä pitää hakea haukkumalla toisten musiikkimakua tahi toisten mielibändejä, niin minkäs sille voi. Siihen auttaa vain aika ja välillä ei valitettavasti sekään.

Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, mutta silloin kannattaa keskittyä siihen mistä pitää ja unohtaa se mistä ei pidä. Viimeisenpäälle turhaa on lähteä itkemään siitä, että joku pitää jostain mistä sinä et.

Ja kuten tuossa toinen kaveri jo sanoikin, Cradle Of Filth ei ole ikinä tehnyt versiota Fear Of The Darkista.

no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.

• Demon of Power
        kyl on kirjoitti:

no ihan varmana on tehnyt oman version cof fear of the darkista kun se sattuu olemaan koneellani!!!! mutt joo alkuperäinen on parempi.

..kuule ole! Joku on vaan laittanut sen CoF:in nimellä noihin latausohjelmiin. Voit vaikka tsekata täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Cradle_of_Filth Sieltä näet mistä kaikista biiseistä bändi on tehnyt covereita!

• joo..

Mikäs mä oon teijän musiikkii haukkumaan.... Mut mulle tulee kyl enemmänki masentava olo tollasesta musiikista... mutta joo Tehän sitä kuuntelette.
      Ja imaisin vaan mielipiteeni, Kyllä säkin varmaan joskus ``kritisoit`` musiikkia josta et pidä..

• metalchild

ei filthi oo tehny mun mielestä ainkaa sitä fear of the darkin coveria? mut kuunteleppa halloweb be thy name, maidenin coveri sekin ja se on oikeasti ihan hyvää kuunneltavaa, vaikka se raiskattu versio aidosta onkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe