eli annan peleihin koodeja kunhan vaan sanotte nimen
kuka tarvii koodeja peleihin tulee tänne
93
11917
Vastaukset
- Anime-Man
Dark Chronicle (eli Dark Cloud 2)
- kikedipapeki
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn tttttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssss kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttäääääääääääääääääääääääääääyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnääääääääääääääääääääää ppppppppppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
- heti sitte yx
Black
- anakonda
kuten varmaan otsikosta tajusit niin socom 2 ois peli ja koodit olis oltava pädillä syötettäviä.
- JULKAISU 17.3.06
HALUISIN DRIVER RARALLEL LINES PELIIN KOODEJA (PLAYSTATION 2) EN OLE LÖYTÄNYT KOSKA PELIÄ EI EDES OLE VIELÄ JULKAISTU. SE JULKAISTAAN PERJANTAINA 17.3.06
OLISI MUKAVAA JOS VOISIT ANTAA VINKKEJÄ.- huuma29
antakaa koodeja mulle ku en löydä kyseiseen peliin niitä netistä. PISTÄKÄÄ KOODEJA MUN SÄHKÖPOSTIIN miikaturinen@netti.fi
- JEE JEE JORMA
KERRO MULLE KOODEJA DRIVER PARALLEL LINESIIN TARVIIN JOTAIN RAHAA JA ASEITA!
- mr.simple...
Google haku sana, driver parallel lines cheats (ps2)
- tomppa55
Tomppa
- Tomppa13
hei tomppa55 jos viittisit antaa koodei driver parallel linesiin ni olisin kiitollinen
- -tyhjä-
tarviin ihmeperheeseen (ps2) koodeja!
- tomppa12
Elikkä tarvisin driver parallel linesiin koodeja ainakin asekoodin ja kuolemattomuuuden ja miten ne painellaan ne koodit painetaanko yksitellen vai yhtaikaa
- dfjdfijjdfijf
voitko sanoo mitä koodejaon dark chroniclessa
- ott
onko sulla lentoviitta koodi
- Andreasan
San Andreas koodei saa tällee: laitat googleen jonneweb sitte ekaa, sielä sivussa on valikot, laitat ps2 koodit sitte se kysyy siin pelii nii kirjota San andrea
- ihmiset.. lol
ott kysy "lentoviitta" koodii sankkuu.. ootko vähä vitun tyhmä!? se on modi pc eikä koodi.. -.- vitun pässi
- Nimetön
niin haluaisin socom combined assaulttiin koodeja
- lronhead
mä tarviin socom ca Co-oppiin koodeja :) niin voitko kertoa?
- lronhead
niin voitko kertoo sittenki socom 2, socom3 koodeja mut socom ca eli socom combined assault niin siihe Co-oppiin koodeja
- HMW
Jos tarkoitat ps2 niin ei ole koodeja
- Kailo
Haluisinn koodeja harry potter ja feeniksin kilta playstation 2 peliin
- En oo keksiny nimee
Anna driver 2:een. En oo ite löytäny, kun vaan enkunkielisii sivuja. En ossaa hyvin enkkua.
- lölöö
opettele!
- en oo keksiny nimeä taas
Se onki playstation 1 koodeja sit. ei sit gba vaan PLAYSTATION1 PSONE PSX!
- ant
voitkko lehettää koodeja driver2kkoseen
- tuning girl
...
- moioonnippw
mesekoodia? siis sellasta että voi puhua toisen nimellä tietääkö kukaan miiten sen tehdä?
- Arska
laitatkos koodeja niin pääsis etiäpäin... kiitos
- =))
koodeja driver parallel linesiin????
- EN OO KEKSINNÄ NIMEE
=)) kirjoitti:
koodeja driver parallel linesiin????
ZOOMZOOM = LOPUTTOMAT NITROT
IRONMAN = KUOLEMATTOMUUS
CARSHOW = KAIKKI AUTOT
GUNRANGE = KAIKKI ASEET
GUNBELT = LOPUTTOMAT PANOKSET
KEYSTONE = "WEAKER?" COPS (POLIISIT)
TOOLEDUP = KUN OSTAT JOTAIN, SE MAKSAA 0$
nÄMÄ TEHDÄÄN kun keskeytät pelin: settings/options>cheats>kirjoita koodi - aperonapero
EN OO KEKSINNÄ NIMEE kirjoitti:
ZOOMZOOM = LOPUTTOMAT NITROT
IRONMAN = KUOLEMATTOMUUS
CARSHOW = KAIKKI AUTOT
GUNRANGE = KAIKKI ASEET
GUNBELT = LOPUTTOMAT PANOKSET
KEYSTONE = "WEAKER?" COPS (POLIISIT)
TOOLEDUP = KUN OSTAT JOTAIN, SE MAKSAA 0$
nÄMÄ TEHDÄÄN kun keskeytät pelin: settings/options>cheats>kirjoita koodionko noi pc koodei jos on niimiten laitetaan
- ncvnb
king kong
- =) =(
koodeja driver parallel linesiin??? en pääse eteen ku yks tehtävä on ........ vaikee
- koodeja
peliin nimeltä martian gothic ???
- nippe
eli elasto maniaan koodeja. sanokaa jos niin katon!
- Lasakka
mitä koodeja on driver parallel linesiin?
- reino4545
stikc arena
- joku
tarvin kaikenlaisia koodeja tähän peliin ja mieluiten ne ovikoodit
- joonas jokitalo
haluaisin spyro yer of the dragon pelille koodeja esim.lohikäärmeen muna koodi.playstation1 koodeja
- tttupeee
antaisitko kooodeja tähä peliin
- ASS HOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Mä haluun koodeja King Kong ps2
- holavatti
tarttesin harry potter ja liekehtivä pikari peliin koodeja ku en pääse metsästä eteen päin :D
- otkati
moi ookko menny jo sen et pitää ettii lunan tavarat voisikko kertoo missä ne on
- ps2-man
lähetätkö koodit mun s-postiin: osku.manelius@hotmail.com
- harry potter fani
haluisin siis niitä koodeja
- PepeDeluxe
joo, tuota mulla olis pari kysymystä. mulla tosiaan on playstation 1 ja tarvitsin semmosia erikoisia koodeja Driver 2:seen.
Sanotaan että on semmonen GameShark koodi levy tai joku tämmönen.
mutta jos sä tosiaan löydät niin pliide driver 2:seen koodeja.
oon kattonu netistä mut luulekko että oon löytäny montakaa erikosta koodia? en. mä oon menny pelin läpi pari kertaa... toivon että auttaisit.. - seppokake
socom 3
- en kerro
harry potter ja feeniksin kilta
- parkko
tiedätkö koodeja battle field 2 Moder combat :D
- Sliksu
Tartteisin koodei Ihmeperheeseen.
Oisko?- ei tod
eheheheheheheheheheheheheheheeeee,
Ruhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Ojanen_8
GTA SA:n 40. tehtävä pitäs jotenki päästä läpi, vaikka koodeilla!?
- JOku vaan
haluan koodeja driv3r:ään
- kori
Onko koodeja tähän peliin?
- idaää`
SITÄ MÄKI ETIN, OON JUMISSA SIINÄ PIRUNNUORASSA, MITEN SE TAPETAAAN? AUTTAKAAA PLIIIIS ((:
- Tietoa tarvitseva
Tietäiskö joku Harry Potter ja feeniksin kilta ps2 peliin koodeja???? Ja tietäiskö joku miten saa siihen kirjaston salakäytävään saliksen? En löydä päivän profeettaa mistään : (
- sv
mee suuree salii ja tee siihe edes olevaa korokkeeseen tulejo loitsu ni pöllö tuo sen pöydälle
- ...potter....
sv kirjoitti:
mee suuree salii ja tee siihe edes olevaa korokkeeseen tulejo loitsu ni pöllö tuo sen pöydälle
ei vaan meet suuren salin eteen siellä on se pöllöjuttu siihen tää taika "siipiirtiun lentiusa"
- juhopyyyy
dragonball z budokai tenkaichi
- BF hullu!
eli battlefield 2 modern combat koodeja xboxsiin kiitos...
- tino.hagert@hotmail.
olisi kiva saada socom iin koodeja olisin kiitollinen
- rope_
oikeesti mulle voi antaa:D
- harry potter fani
harry potter ja fk(=feeniksin kilta)
- SP
Voisko joku kertoa miten koodeja käytetään. Esim kun painan NFS most wantedissa kesken pelin starttia ja syötän koodin ja painan uudestaan starttia niin mitään ei oo ikinä tapahtunu? Kiitos neuvoista.
- noobprivaty olli
SP kirjoitti:
Voisko joku kertoa miten koodeja käytetään. Esim kun painan NFS most wantedissa kesken pelin starttia ja syötän koodin ja painan uudestaan starttia niin mitään ei oo ikinä tapahtunu? Kiitos neuvoista.
Anna dragonball z budokai 2 koodit
- huuyg
SP kirjoitti:
just miten ne koodit laitetaan nfs most wanted
- pekka 12v
huuyg kirjoitti:
just miten ne koodit laitetaan nfs most wanted
voi lol pelaatteko jotai autopelejä
- haa haa!
pekka 12v kirjoitti:
voi lol pelaatteko jotai autopelejä
ite pelaat jotai nalle puh pelii!!! lol!!!!!!!
- tosl
ihmeperhe koodit
onko koodia jolla pääsee pelin läpi????????
- hellouuuuu
saisko tohon sims2 koodeja! playstation2 peli :d
- oot urpo
Vitun urpo onko nii saatanan vaikee mennä ite hakee vaikka gamerevolutionista koodeja tai sit tekee niin helposrti että kirjottaa GOOGLEEN the sims 2 cheats ps2
- tuisku.kisu@gmail.co
Haluaisin koodeja otsikon nimiseen peliin lähetä ne minulle sähköpostissa. Sähköpostini on tuisku.kisu@gmail.com kiitos jos lähetät.
Apuva! oon ollu jo kauan jumissa siinä pirunnuora kohdas..miten se voitetaan? (Harry Potter ja viisasten kivi)
- HP and HBP
Ammut Kumoituksella aina sitä kasvia joka loistaa kirkkaana. Ne pitää ampua siinä järjestyksessä muuten ne kasvaa aina takaisin. Ja kumoituksen pitää olla tehokas. Sitten kun ne reuna kasvit on kuolleet pitää keskimmäistä ampua vaan pari kertaa, en muista pitikö olla lähellä tai kaukana mutta se oli helppo ja lopuksi tulee sytyjo loitsu. Niin ja vastaisuuden varalle kannattaa mennä youtubeen ja kirjoittaa pelin nimi walktrhough ja joku numero. Löytyy kätevästi melkein joka pelin läpiinpelu videot :P
- vastaus1
toi pirunnuora kohta harry potterii nii sun pitää a kaikkii ampuu sitä jotai sitijo loitsuu et ei sen vaikeempaa.....
- sv
harry potter ja feeniksin kilta ps2
- kim kom
KING KONG pelii ps2 koodei jäin jumii ku piti taistella 3v-rex:ii vastaa oon suorittanu 63% Ja lollaajat haistakaa pitkä paska koska kaikki saa pelata mitä haluu
- .
lol
- grwegregtr
Se joka haluaa koodeja niin menköön googleen, vittu mitä taliaivoja. Turhaa odotusta kun sen koodin saa jo googlettamalla!
- 1234567890+
hARRYpotter ja feeniksin kilta ps2 koodeja kiitos
- gta hullu
gta san andreas
- Koodeja -__-
PC:lle
hesoyam ELKKUA
vamosud JUNA
dakkfe MAASTURIREKKA
asdfope POTKULAUTA
lldöpskosbao PELI LÄPI!
jkjorkp KUOLEMATTOMUUS!
alfakuuto 10000000000000000000000000000000000000 rahaa!
asagrgt TTUUNATTU TTOJOTA!!!!!
sfefkkeo PELIN NOPEIN AUTO!!!!!!
jhdjgirh MOPOAUTO!
lksprkrp LINKKUAUTO!
fekgpu FERRRARI
sookraham LENTÄVÄ MATTO!
lsdkowh SAAT KENEN VAAN PUVUN!!
jkdfwl SAAT VESISKOOTTERIN!
kdepollis POLIISIHELIKOPTERI!!!
SIINÄ OLI KOODEJAA!!!! GTA SAhan
- harrypottis
haluun koodeja harry potter ja feeniksin kilta PS2
- harrypottis
mä en pääse lunan tavaroitten etsinnästä eteen päin. missä me on????
- Vaahtis.............
harrypottis kirjoitti:
mä en pääse lunan tavaroitten etsinnästä eteen päin. missä me on????
http://www.gamespot.com/harry-potter-and-the-order-of-the-phoenix/answers/where-i-can-find-lunas-belongings-94447/
After you talk to Luna, the items are here:
1. Great Hall: On a table
2. Entrance Courtyard: Take the broom and sweep the leaves to the right
to uncover her next missing item
3. Clock Courtyard: In front of the fountain
4. Library: on the table
5. Viaduct Entrance
After you have gotten them all, talk to Luna again and you're done.
- tuntematon33
ihmeprhe
- tuntematon33
ja nhl 05 pleikka 2 molemmat
- ???
Need for speed most wanted
- codes
kuka tarvii koodeja peleihin tulee tänne tai käyttää yksinkertaisesti googlea. Käy hieman helpommin.
Ei kestä kiittää. - Pelatkaa ilma koodei
Tääl joku pikku pentu "antamas" koodei ja pyytää maksua! Eikö olis helpomaa käydä googlaamas ne koodit tai sit vaa jonnewebbii?
- 3333333333
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358