tulkaa tampereen vappu torille vappuna siellä on meininkiä paivällä.. pääsee kokeilemaan uusia pelejä..
tampereen vapputori
16
11214
Vastaukset
- nopaa
moneen se on auki maanantaina??
- tirppe
Sen mäkin haluaisin tietää. Onks se aattopäivänä olemassa, mihin aikaan ja missä (keskustori,Laukontori, Tammelantori...)?
- ^^^^^'''
Se on maanantaina ja tiistaina. En tiedä moneenko se on auki, mutta veikkaisin jotain kymmentä.
HYVÄÄ VAPPUA - tamU fani
tampereen vapputori 09 on auki mun mielestä pe ja to 30-31 neljättä ja sijainti on keskustori siis keskustori tkl:llän päättärin vieressä. varoitus siellä on paljon porukkaa että ei kannata tulla jos alkaa helposti ahdistamaan.
- Perjantai on 1. toukokuuta!
tamU fani kirjoitti:
tampereen vapputori 09 on auki mun mielestä pe ja to 30-31 neljättä ja sijainti on keskustori siis keskustori tkl:llän päättärin vieressä. varoitus siellä on paljon porukkaa että ei kannata tulla jos alkaa helposti ahdistamaan.
Mistä lähtien huhtikuussa on ollut 31 päivää?
- wetr
en mää nähny..........
- moikko
niin monelta se vapputori on aukisin
- ebin
10 aikaa veikkaisin aamulla ja kestää noin ilta 7-8 :)
- M pasella
Minun vappupalloni karkasi ja rupesin itkemään sitten haimme uuden D:
- Terttali
Paukkuserpentiinini olivat mäsänä kun ostin ne!ja sieltä saa roskatavaraa!
- pfkj
Moneenko vapputorit tänään aattona auki Tampereella ?
- Morosanojossu
10-19 viimeistään ainaki?
- Morosanojossu
Eikös se vapputori aukee 10aikoihin ja mee sitten siinä 17-18 aikaan kiinni?
- öhuöpi
Huonoin Vapputori löytyy Tampereen Tammelantorilta ja paras vapputori löytyy Tampereen Keskustorilta
- Anonyymi
ded
- Anonyymi
Pelataanks Koronaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803