miten ihmeessä n-gageen asennetaan nuo .jar tai.jad -tiedostot? jos lataan netistä koneelle tavaraa ja siirrän sen n-gageen usb:n kautta niin niitä ei löydy mistään. wapin kautta imuroituna ne menevät sovellukset -kansioon ja asentuvat sieltä johonkin mutta eivät käynnisty...? mitä v***ua.
java-pelien asennus
5
1726
Vastaukset
- -.-.-.---------
Mulla on sama ongelma, mut ne wapista ladatut toimii kyllä. Kantsii muuten lataa vaikka DC kautta .3gp
nimisiä filejä ja siirtää kännyyn. Ne toimii siinä real playerissa! :P- Lukekaa...
Hae siihen kännyys sellanen ohjelma ku fexplorer(sillä voi selata kännyn tiedostoja) sen asennat ja sit voit pistää niit jar. tiedostoi sinne
sen jälkeen avaat fexplorerin ja etsit muistaakseni asema E:ltä sen pelin ja asennat. - ollaaa
Lukekaa... kirjoitti:
Hae siihen kännyys sellanen ohjelma ku fexplorer(sillä voi selata kännyn tiedostoja) sen asennat ja sit voit pistää niit jar. tiedostoi sinne
sen jälkeen avaat fexplorerin ja etsit muistaakseni asema E:ltä sen pelin ja asennat.Joku nokia pc-suite että sen saa
- HellRAiser.
ollaaa kirjoitti:
Joku nokia pc-suite että sen saa
Ei tarvitse olla kun en itsekään sitä ole edes koskaan käyttänyt!!!
- leviathan1234
Se pitää lähettää bluetoothin kautta minulla on ollut n-gage qd ja normal n-gage. Niitä ei saa kun bluetoothin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012