Huomenta!
Oon ulkoillu eilispäivänä kaks tuntii jotta siitä on ihan turha huomauttaa. Todisteena on kipee ranne ku vetäsin persleijat yksissä VR:n portaissa - selvin päin. Pää jos ois kolahtanu siihen portaaseen nii ei ois mitenkää käyny tai sitte se ois tärskähtäny terveeks.
Mitä tästä opimme: jos oisin kännissä könynny niin oisin pyöriny ne portaat alas ku jauhosäkki ja häpee ois ollu suuri vaan nyt se oli sellanen hallittu pyrstölleen lasku joten jotta tyyli säilyis nii en koske viinoihin.
07.03.06. tiistai
21
1048
Vastaukset
Mieleen ko kerran makasin polkupyörän alla enkä millään päässyt ylös, alkoholi vaikutti luultavasti tasapainoon? aina oli jompikumpi nurin, joko minä tai pyörä, ihmisiä käveli ohi ja kukaan ei meinannutkaan auttaa, noin tunnin tasapaino harjoittelun jälkeen pääsin jatkamaan matkaa mutta poliisi korjasi minut talteen ja sain sakot tankojuoppoudesta putkareissun. Tänään en aja pyörällä enkä juo alkoholia.
- vanhatenu*
Tuollaiset omakohtaiset tarinat saavat mieleen palaamaan omatkin töppäilyt. Ja auttavat pysymään toivottavasti tämän päivän selvänä.
Viina on siitä pirullinen aine, että kun on 'sopivassa', ei enää hävetä yhtään, vaikka vastaan tuleee tuttuja ja naapureita. Hiirestäkin tulee mies. Minullakin olisi noita tarinoita hölmöilyistäni, kun kehtaisi kertoa...
Olen monen monet kerrat munannut tässä meidän pikkukaupungissa itseni. Jopa niin, että se haittaa uskottavuuttani nykyisissä tekemisissä.
Olen seurannut tätä vääntöä uudesta palstasta. Perustakoot, jos Eniro antaa ja sellaisen haluavat. Mutta ihan totta mitä aiemmin tästä tipattomien ketjusta sanoit. Hyvä, että pyörii ja pysyy. Itsekin tätä käyn lukemassa, vaikka en ilmottaudukaan kuin harvoin. Ryssin aikoinaan nimimerkkini, kun riitelin kaikkien kanssa.
Mutta se känkkäränkkäisyyskin kai kuuluu raitistuvan tai siihen pyrkivän alkoholistin luonteenpiirteisiin?
No nyt tuli tänne ketjuun vähän pidempikin viesi, jossa puhutaan muustakin kuin hiihtokeleistä ja linnunlaulusta, kun ne tuntuivat jotakuta ärsyttävän?
Selvää päivää kaikille, vaikka onkin pirun kylmä täällä Hämeessä.
Ja pidä tämä ketju. Täällä on minulla monta tuttua, vaikka en oikeasti tunnekaan ketään. Ja ketjun avulla minäkin olen saanut selviä päiviä. vanhatenu* kirjoitti:
Tuollaiset omakohtaiset tarinat saavat mieleen palaamaan omatkin töppäilyt. Ja auttavat pysymään toivottavasti tämän päivän selvänä.
Viina on siitä pirullinen aine, että kun on 'sopivassa', ei enää hävetä yhtään, vaikka vastaan tuleee tuttuja ja naapureita. Hiirestäkin tulee mies. Minullakin olisi noita tarinoita hölmöilyistäni, kun kehtaisi kertoa...
Olen monen monet kerrat munannut tässä meidän pikkukaupungissa itseni. Jopa niin, että se haittaa uskottavuuttani nykyisissä tekemisissä.
Olen seurannut tätä vääntöä uudesta palstasta. Perustakoot, jos Eniro antaa ja sellaisen haluavat. Mutta ihan totta mitä aiemmin tästä tipattomien ketjusta sanoit. Hyvä, että pyörii ja pysyy. Itsekin tätä käyn lukemassa, vaikka en ilmottaudukaan kuin harvoin. Ryssin aikoinaan nimimerkkini, kun riitelin kaikkien kanssa.
Mutta se känkkäränkkäisyyskin kai kuuluu raitistuvan tai siihen pyrkivän alkoholistin luonteenpiirteisiin?
No nyt tuli tänne ketjuun vähän pidempikin viesi, jossa puhutaan muustakin kuin hiihtokeleistä ja linnunlaulusta, kun ne tuntuivat jotakuta ärsyttävän?
Selvää päivää kaikille, vaikka onkin pirun kylmä täällä Hämeessä.
Ja pidä tämä ketju. Täällä on minulla monta tuttua, vaikka en oikeasti tunnekaan ketään. Ja ketjun avulla minäkin olen saanut selviä päiviä.muistini mukaan vanhantenun kanssa samaa ikäluokkaa (51v), mieleltään kyllä kakskymppisii, vai mitä. On tässä yksi lohduttava puolikin, kun ikää karttuu, niin vaivat senkun lisääntyy.
Kyllä täällä näyttää olevan monenlaista vääntäjää ja kääntäjää, ketä risoo mikäkin asia ja Suomi24 voisi perustaa vaikka uuden känkkäränkkä palstan ilman valvontaa tai poistoja, jonne voisi purkaa patoutumiaan, vaikka tähän tapaan. Olen niin onneton, kun ei kukaan ymmärrä, ei edes sheriffikään,tämäkin on sadas viestini ja aiemmat on poistuneet jatkuvasti, vaikka olen kuinka asiallisesti yrittänyt haukkua sheriffiä, niin ne vaan poistuu ja en tiedä missä vika tai haukkua yhteiskunnan, työnantajan, kissat, koirat,naapurit, tupakoitsijat, alkoholistit, autot, pakokaasut, ilmat, uskikset, ateistit oman akkansa/ ukkonsa, suvun, tai koko vastakkaisen sukupuolen ym. ym.
Eipä tässä muuta, kuin raitistellen etiäpäin ja turvallisia laskuharjoituksia talvikeliin niille, kenellä mono lipee t. Mettäläinen- vanhatenu*
Mettäläinen kirjoitti:
muistini mukaan vanhantenun kanssa samaa ikäluokkaa (51v), mieleltään kyllä kakskymppisii, vai mitä. On tässä yksi lohduttava puolikin, kun ikää karttuu, niin vaivat senkun lisääntyy.
Kyllä täällä näyttää olevan monenlaista vääntäjää ja kääntäjää, ketä risoo mikäkin asia ja Suomi24 voisi perustaa vaikka uuden känkkäränkkä palstan ilman valvontaa tai poistoja, jonne voisi purkaa patoutumiaan, vaikka tähän tapaan. Olen niin onneton, kun ei kukaan ymmärrä, ei edes sheriffikään,tämäkin on sadas viestini ja aiemmat on poistuneet jatkuvasti, vaikka olen kuinka asiallisesti yrittänyt haukkua sheriffiä, niin ne vaan poistuu ja en tiedä missä vika tai haukkua yhteiskunnan, työnantajan, kissat, koirat,naapurit, tupakoitsijat, alkoholistit, autot, pakokaasut, ilmat, uskikset, ateistit oman akkansa/ ukkonsa, suvun, tai koko vastakkaisen sukupuolen ym. ym.
Eipä tässä muuta, kuin raitistellen etiäpäin ja turvallisia laskuharjoituksia talvikeliin niille, kenellä mono lipee t. MettäläinenOllaan. Minulla tulee tasan 50 syksyllä mittariin. Ja kyllä se valitettavasti peilistä näkyy. Vielä paremmin valokuvista. Vertasin tuossa tuoretta passikuvaa -95 otettuun ja ajattelin, että onkohan nuo sukua:)
Kaukaista ehkä, Aatamin ja Eevan kautta korkeintaan.
Täytyisi olla se parikymppinen mieleltään, mutta kyllä tämä tulossa oleva ikävuosikymmenen vaihdos tuntuu aika huimalta.
Vastahan sitä mopojen rattaita vaihdeltiin ja muut pahat tehtiin.
Hyvät päivän jatkot sinullekin. Raitistellaan täälläkin. - Ryyppymies
Mieleeni tuli monenlaisia "reissuja" viina-ajoilta. Rappukäytävistä on herätty. Ei ole kylläkään kiva olla sammuneena ihmisten kummastellessa ja pällistellessä. Tänään saa olla kuitenkin raittiina.
vanhatenu* kirjoitti:
Ollaan. Minulla tulee tasan 50 syksyllä mittariin. Ja kyllä se valitettavasti peilistä näkyy. Vielä paremmin valokuvista. Vertasin tuossa tuoretta passikuvaa -95 otettuun ja ajattelin, että onkohan nuo sukua:)
Kaukaista ehkä, Aatamin ja Eevan kautta korkeintaan.
Täytyisi olla se parikymppinen mieleltään, mutta kyllä tämä tulossa oleva ikävuosikymmenen vaihdos tuntuu aika huimalta.
Vastahan sitä mopojen rattaita vaihdeltiin ja muut pahat tehtiin.
Hyvät päivän jatkot sinullekin. Raitistellaan täälläkin.Näyttäs että meitä 50-pin kahdenpuolen olevia vaareja on tällä palstalla useempiakin.Kesällä tulee mullekki puolivuosisataa täytee,eikä yhtään miesmäistä ajatusta ole vielä käynyt mielessä.Minä ku kattelin hääkuvaamme,ja kävelin sitten peilin eteen niin olihan se aikamoinen muutos tapahtunut ulkonäössä,vaikka poikanen olen mieleltäni vieläkin.Muistan myös noit mopo ajat niinkuin eilisen päivän.
Hyvää ja raitista jatkoa kaikille. Täänpäivän olen raittiina.Joskus ajattelin että ilman alkoholia ei voi olla hauskaakaan,mutta erehdyin pahemman kerran.joonatan11 kirjoitti:
Näyttäs että meitä 50-pin kahdenpuolen olevia vaareja on tällä palstalla useempiakin.Kesällä tulee mullekki puolivuosisataa täytee,eikä yhtään miesmäistä ajatusta ole vielä käynyt mielessä.Minä ku kattelin hääkuvaamme,ja kävelin sitten peilin eteen niin olihan se aikamoinen muutos tapahtunut ulkonäössä,vaikka poikanen olen mieleltäni vieläkin.Muistan myös noit mopo ajat niinkuin eilisen päivän.
Hyvää ja raitista jatkoa kaikille. Täänpäivän olen raittiina.Joskus ajattelin että ilman alkoholia ei voi olla hauskaakaan,mutta erehdyin pahemman kerran.vielä itseään vaariksi tunne, kun tuo poika vaan "cuitaria" rämpyttelee ja naisista ei tietookaan, mutta aikansa kutakin.
Mettäläinen kirjoitti:
vielä itseään vaariksi tunne, kun tuo poika vaan "cuitaria" rämpyttelee ja naisista ei tietookaan, mutta aikansa kutakin.
vaarin rooliin ois kerinny myöhemminkin.Paitsi että kyllä se tuo tyttären poika sellainen veitikka on, että eipä sitä taitais ilman "vaarin poikaa" osata enää elelläkkään.Näin se tuo ihmiselämä jatkuu.Häätynee lähtee katteleen mitä se tuo mummo tuolta huuteloo.Reimatismikö repinöö,vai mikä lienöö,hätänä???Kukas se sanokaan että huumorin kukka se maailman kaunein kukka.
- åpoi
tasapuolisesti
pitkään aikaan en oo nähäny noin humalaista unta mitä viime yönä näyttivät, meinas kohomaa puskea pelkän unen takia
noh seoli unta, ny kuiten raittiina tepastellaan päivän haasteisiin - Viinietikka
vaan kaikille ja hengissä olen vaikken palstalle ole piiruakaan hetkeen kirjoitellut.
Tää uusi miehenalku, joka minut mummaksi teki maailmaantulollaan on kaikesta huolimatta työllistänyt alkavien oikeiden töiden llisäksi niin, että läppäri on jäänyt monena päivänä avaamatta. Sillai siinä kävi minulle niinku moni ennusteli, että sekasin menin isovanhemmuudesta, muttei haittaa kunhan vain pönttö pysyy selvänä päihteistä!
Kuulakkaita ulkoilmoja kaikille ja mukavaa talvilomaa, jolla semmoinen tällä viikolla on! - papio
Ei tästä kevättä tule. Maaliskuu jo meneillään ja mittari näyttä -20 C astetta. Mutta raittiina mennään eteenpäin.
- Cettuz!
pakkasista huolimati.
- Systeri
Cettuz! kirjoitti:
pakkasista huolimati.
Aamulla oli -24. Mutta ilman krapulaa se ei haittaa;)!
- ma-sa
Eikä oo muuten turha huomauttaa.Minäkin olen lähdössä tästä ulkoilemaan.Se on tärkeä tekijä toipumisessa.Ainakin minulle.Minä saan siitäkin jotain.PÄÄasia on etten PÄÄTÄNI sekoita alkoholilla tänään.Olen tarpeeksi sekopäinen jo muutenkin.Mutta sopivasti hulluna on helpompi elää.......
- aahoohoo
yks paskan hailee mihin aikaan vuorokaudesta nukun. Nyt on takana vaivaset kolme tuntii päikkäriä kaikilla mausteilla painajaisineen kaikkineen. Oli taas eksymistä tutuilla seuduilla, väärässä paikassa olemista ja sieltä paniikinomasta lähtemistä pois, toimimatonta puhelinta, juoksemista raskailla jaloilla ilman etenemistä...
Ja jottei fiksuus pääsis selättämään niin illalla menen kuuntelemaan esitelmää maailmankaikkeuden pimeästä aineesta. Mä tuun varmaan tosi hyvin juttuun sen pimeen aineen kanssa. Ilmoja pitelee, raittiina seurailen maailman menoa. Hyvää illanjatkoa !
- paranoidi
Tipatta tolpillani tämä päivä, menköön iltakin raittiina.
- mussukka1
Näitä pikku turmia tapahtuu oikeassa elämässä, ei kai kukaan voi taapertaa ilman kaatumista koko elämäänsä. Mulle sattui tekninen virhe, sähköt katos autosta, sain sen parkkipaikalle ja jopa apua soitettua, mutta ei kiva tunne, kun kännykästä akku melkein loppu. Hämärässä siinä pupujussi juoksi metsään ja pakko oli miettiä, onko todella hätä, ei jano, ei nälkä, lievästi vain paleli ja kotiin pääsy viivästyi, ei kai elämä tähän pääty. Nyt auto on tuossa lähtövalmiina ja takkapuutkin haettu, ei kannattanut hermostua ja saada syytä ottaa paukkua.
- pörri1
meni tämäkin päivä ilman päihteitä ja eiköhän tuo mene loppuviikko samalla tyylillä.t pörri1
- 056543476567
396560905675
- ggfdfdd
Yritä typerä pentu aikuistua.
Edes vähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047