unia kauniita

katselija**

Viime yönä näin ihanaa unta sinusta ja minusta.
Herättyäni ihmettelin ettei ollutkaan kesä!

4

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiskelijä

Noin niissä unissa pääsee joskus käymään. Älä kuitenkaan masennu..toivottavasti ennen kesää vielä kohtaatte :)

• katselija**

ihana päiväkirja, mukana oma mietiskelijä :)
        Kohtaan tai en,joskus tai en ikinä, kasvonsa näen ja en näe,unet ovat utuista harsoa.Unet vain unia.

• katselija**

ei mitään muuta jäljellä kuin kauniit unet ja nekin häviää. Uusi on vanhan surma.Minä,en niin tärkeä, vain pikkupurtava aterioiden välissä..................ymmärrän ja jatkan matkaa..............ja sinä ole sinä vain sinä,
      MUTTA minä olen vain minä, tavallinen ihminen,
      vain minä........Sitä sinä et omassa kaikkivoipaisuudessasi tajunnut.
      Kuvittelen sinut sinne 70-luvulle, oliko sinulla pitkä tukka, kiiltosilkkipaita ja leveälahkeiset housut
      nahkaiset hanskat...ja se musiikki,kuuntelen digikanavalta 70-luvun musiikkia ja nauran sinulle ja mielikuville sinusta. Mutta se mikä menee se menee. annetaan mennä. Minä sanoudun sinusta irti tunteissa, sanoissa, ajatuksissa, teoissa, et ole minulle mitään. Pyydän anteeksi Jumalalta, että sain Ihmeen, ja kuinka me molemmat teimme kaikkemme mitätöidäksemme sen,
      mikä tarjottimella eteen tarjottiin. Me emme ansainneet sitä eikä mitään. Tajusin, että sinulla on jo niin paljon kaikkea, arvioit minua omista lähtökohdistasi nähden, mutta minä.......olin puhdas, mutta sinä luulit että minä olen samanlainen kuin sinä,,,,,,,,,En!
      Sinä ja sinun suhteet, ja sitäkin yksinäisyyttä ymmärrän, mutta olkoon minun ymmärrys, sitä saat tarpeeksi muualta ja..minä jatkan elämää ja kirjoittamista. Minä elän ja sinä elät, erillään,hyvää elämää Sinulle!

• liukuhihnakaataja

älä huoli, tarpeettoman paljon paskaa ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe