Hei
Onko kukaan päässyt UPM:n paperikouluun Valkeakoskelle ilman että vanhemmat tai sukalaiset olisivat siellä töissä?
UPM:n teollisuusoppilaitos
2
1147
Vastaukset
- jarkko
On siinä hyvä työpaikka ku kokoajan irtisanoovat tuhansia :D
Luulenpa, että sinun kannattaa unohtaa moinen. Meinaan kun ainakaan Lotila ei tänä vuonna ilmeisesti ota uusia opiskelijoita, ja syytä ei tarvitse kaukaa etsiä. Suosittelen sinulle, että harkitset vakavasti muita vaihtoehtoja paperialan sijaan.
Ja mitä tuohon varsinaiseen kysymykseesi tulee, niin olen itse saanut sellaisen käsityksen että ko. koulu edellyttää jonkunasteista työkokemusta alalta. Sitä työkokemusta ei oikein pääse siunaantumaan ellei ole vanhempien/muiden opintojen kautta saanut jalkaa tehtaan oven väliin tungettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854