paras musa tyyli?
musiikkigenrenne..?
11
513
Vastaukset
- Jahnekki
Progressiivinen rock tällä hetkellä.
- gootti ja heavy.
Folk ja hieman country. Siinäpä ne...
- Leijonatiikeri
Humppa ja alternative rock
Kiss ja eurorytke - monni
tiätenki
- TOTCFUARTD
Mitenkäs se Kilven slogan menikään? "Hevi on parasta". Juu. Allekirjoitan - vaikka parhaillaan kuuntelenkin Aphex Twiniä...
Lähes kaikki musiikki uppoaa,mutta kaikkein kovimmin iskee heavy metal eri muodoissaan.Se rentouttaa aina sopivasti.
- Alwyn
Jossain määrin muutakin joskus, mutta...
- Mari R
Industrial
- MetalBarbie
Heavy, metalli, oopperahevi... mut välil tulee semmosii pelottavii tuntemuxii et kuulis radiost muka jonku hyvän HIPHOP viisun... siis ei siin mitää vikaa oo mut mul fiiraa varmaa pääst... oon kuunnellu hevii 5 vuatiaast...
- tinni-tunni
omaperäinen proge ja etnorock.
Esimerkkeinä: Peter Gabriel, Dalbello. ja Natacha Atlas, Ofra Haza.
Tinni-Tunni - meitsi
Vastaan vain, että rock.
Minusta musiikin genrettäminen on niin turhaa touhua. Riittäisi aivan hyvin kun olisi vain esim. rock, pop, rap ym. muut "päägenret".
Esim. sanokaapa mitä genreä System Of A Down edustaa? Lähes mahdoton sanoa, sillä SOADin lauluista löytyy heavya, alternativea, poppia, jopa humppaa... Siksipä on tyhmää sanoa, että "mä kuuntelen progea" jne.. Koska tosiaankin sama biisi voi sisältää monia eri genrejä. Siksipä esim. SOADin luokittelisin vain rockiksi, kuten niin monet muutkin rock/heavy-bändit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294