parantaa kylmettymiset, rintakivut ja muut sydänsurut. In vino veritas. Ranskalaiset punaviinit ovat niin laadun kuin määrän suhteen sellaiset ettei muita kannata ajatellakaan.
Belleruche
3
536
Vastaukset
- paskoja
hirveää kiljua... Tosin johtuu varmaan yleisestä vihastani ranskaa ja ranskalaisia asioita kohtaan, että sikäläinen viinikin maistuu paskalta mutta mitäs väliä sillä on minkä takia joku maistuu pahalta, pahaa se on silti. Itse en ole ikinä ostanut enkä ikinä osta ranskalaista viiniä helvetimmoista kuraa.
- sanon minä
http://www.alko.fi/www/wwwBachus.nsf/viewAll/456437?opendocument näkyy olevan myynnissä ainoastaan 0,75 litran astioissa. Mitä tarkoitat sillä, että "ranskalaiset punaviinit ovat määrän suhteen sellaiset ettei muita kannata ajatellakaan"?
Monia Etelä-Amerikan, Etelä-Afrikan ja Australian punaviinejä saa 2 ja 3 litran myyntipakkauksissa. Määrän suhteen nähden ylivertaisia, etten sanoisi. Mielestäni niitä kannattaa ajatella! Ja kannattaa jopa ostaa – hinta/laatu-suhde on selvästi parempi kuin ranskalaisissa.
Tokihan ranskalaisia huippuviinejäkin löytyy, mutta niistä saa maksaa itsensä kipeäksi – niin kipeäksi, että kylmettymiset ja rintakivut ovat pientä sen rinnalla!- MiracleMike
On niin paljon eri nimisiä ranskalaisia viinejä, ettei tarvitse muita ajatellakaan. Sitä on kvantitatiivinen erinomaisuus. Kallista, pah! Elämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295