Teri Hatcher paljastaa Vanity Fair lehdessä
että hänen setänsä käytti häntä hyväksi seksuaalisesti lapsena.
Kauhea juttu, ja tuli surullinen olo kun luin asiasta.
http://www.eonline.com/News/Items/0,1,18517,00.html?fdnews
Teri Hatcher
3
1177
Vastaukset
- Tietäjä84
...mitein saan unta?!?!?! ...piti nyt tommonen kertoo nukkumaanmenon aikaan...
- Rhanna
Juttu löytyy myös tämän päivän iltasanomista:
Setä käytti TV-tähteä hyväkseen
Amerikkalainen tv-tähti Teri Hatcher on rohkeasti paljastanut häntä 35 vuotta piinanneen painajaisen. Hatcher kertoo tuoreen Vanity Fair -lehden avomielisessä haastattelussa, kuinka hän joutui vain viisivuotiaana oman setänsä hyväksikäyttämäksi.
- Tämä on asia, jota olen yrittänyt piilotella koko elämäni ajan, tähti toteaa.
Asia olisi jäänyt ehkä ikuiseksi salaisuudeksi, ellei Hatcher olisi neljä vuotta sitten sattunut näkemään lehtileikkeitä 14-vuotiaan tytön itsemurhasta kotipaikkakunnallaan Sunnyvalessa, Kaliforniassa.
Hatcherin setää Richard Hayes Stonea, 64, epäiltiin osuudesta tytön kohtaloon.
- Ajattelin, että oli hyvin lähellä, etten se ollut minä, kauhisteli Hatcher.
- En ole koskaan yrittänyt itsemurhaa, mutta totisesti harkitsin sitä.
Hatcher halusi lehtileikkeet luettuaan varmistaa, ettei setä selviä enää ilman rangaistusta. Hän soitti jutun syyttäjälle, kertoi tarinansa - ja sai setänsä näin tunnustamaan tekonsa.
Täydelliset naiset -sarjan tähti kertoi nyt ensimmäistä kertaa lapsena kokemastaan ahdistelusta. Hän ei ole aikaisemmin paljastanut tuskaansa edes vanhemmilleen. - Tietäjä84
Rhanna kirjoitti:
Juttu löytyy myös tämän päivän iltasanomista:
Setä käytti TV-tähteä hyväkseen
Amerikkalainen tv-tähti Teri Hatcher on rohkeasti paljastanut häntä 35 vuotta piinanneen painajaisen. Hatcher kertoo tuoreen Vanity Fair -lehden avomielisessä haastattelussa, kuinka hän joutui vain viisivuotiaana oman setänsä hyväksikäyttämäksi.
- Tämä on asia, jota olen yrittänyt piilotella koko elämäni ajan, tähti toteaa.
Asia olisi jäänyt ehkä ikuiseksi salaisuudeksi, ellei Hatcher olisi neljä vuotta sitten sattunut näkemään lehtileikkeitä 14-vuotiaan tytön itsemurhasta kotipaikkakunnallaan Sunnyvalessa, Kaliforniassa.
Hatcherin setää Richard Hayes Stonea, 64, epäiltiin osuudesta tytön kohtaloon.
- Ajattelin, että oli hyvin lähellä, etten se ollut minä, kauhisteli Hatcher.
- En ole koskaan yrittänyt itsemurhaa, mutta totisesti harkitsin sitä.
Hatcher halusi lehtileikkeet luettuaan varmistaa, ettei setä selviä enää ilman rangaistusta. Hän soitti jutun syyttäjälle, kertoi tarinansa - ja sai setänsä näin tunnustamaan tekonsa.
Täydelliset naiset -sarjan tähti kertoi nyt ensimmäistä kertaa lapsena kokemastaan ahdistelusta. Hän ei ole aikaisemmin paljastanut tuskaansa edes vanhemmilleen.Ton takia taitaa Susanimme olla vähän "outo" ...mutta HYVÄSSÄ mielessä ...paitsi se mitä sille on tapahtunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358