Alhaisen Systeemi

Systeem

Onpas hyvä levy. Vai mitäs "hevi kansa" tähän sanoopi :D

11

850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOTCFUARTD

No joo. Kaverini on kyllä kovasti yrittänyt käännyttää meikäläistä, mutta... Ei oikein kolahda, vaikka halkometodiakin on käytetty. Liian teknistä; liikaa mausteita samassa sopassa...

• kitaristii

ei se kyl oo teknist nähnykkää?

• ..............

Itse muistan kun ostin kesällä -98 ekan SOAD levyn ihan heräteostoksena, kun soittivat myymälässä. Tykkäsin ihan jonkin verran ja seurailin bändiä aktiivisesti jonkin aikaa, mutta jotenkin alkoi tuntua, että biisien monimutkaisuudesta tuli itsetarkoitus ja monessa biisissä oli aivan turhia kokonaisuuden rikkovia osuuksia. Eli lyhyesti: siitä sillisalaatista löytyy tosi hyviäkin pätkiä, mutta kokonaisuudesta tulee aika rasittava. Mutta makunsa kullakin.

• mutta niinpä on kyllä kaikki yhtyeen levyt,että ei siinä mitään.

• luluhulllu

Mä oon tykänny kaikista systemin levyistä sanoi kuka mitä tahansa! hypnotizeä kyllä odotin että ei olisi niin hyvä kuin mezme mutta en osaa enää päättää.. :D Vaikka monet ovat haukkuneet b.y.o.b biisiä ja muita mainos biisejä nekin ovat hyvii! (omat mielipiteet) En ole pettynyt yhteenkään levyyn!

• Osculum

se on, kuten ovat myös kaikki muut bändin levyt.

• hell-patrol

Ei tuo ole edes musiikkia. Kansanmusiikiksi luettavaa kaupallista ja tekotaiteellista paskaa. Liikaa melodioita, eikä mitään mullistavaa uutta, kuten oikeassa musiikissa on. Kuuntele mieluummin Megadethiä tai judas Priestiä, ne ovat MUSIIKKIA!

• gfgfg

no jos mä uutta haluun ni en jaksa kyl kuunnella enää megadettiä tai judas priistii...ennemmin sit soadii koska se on todellakii tuoretta musaa...kansantanhut ja yhtäkkii blastbeat.
        kaupallist?tuskin on soad kaupallisesks tarkotettu ainakaa.monet varmaa sano niille että ei tule menestystä mutta kuis kävi.poets of fall,him,rasmus sun muut ne on kaupallist.ja kaikki nikkelpakit amerikast on kaupallist.amorphis tales from the thousand lakes levyäkii on myyty niin pirust jqa ei se kyl kaupallist oo...mut ihan miten vaa...megadeath on kyl hyvä mut vähä kulunu

• ppp
        gfgfg kirjoitti:

no jos mä uutta haluun ni en jaksa kyl kuunnella enää megadettiä tai judas priistii...ennemmin sit soadii koska se on todellakii tuoretta musaa...kansantanhut ja yhtäkkii blastbeat.
        kaupallist?tuskin on soad kaupallisesks tarkotettu ainakaa.monet varmaa sano niille että ei tule menestystä mutta kuis kävi.poets of fall,him,rasmus sun muut ne on kaupallist.ja kaikki nikkelpakit amerikast on kaupallist.amorphis tales from the thousand lakes levyäkii on myyty niin pirust jqa ei se kyl kaupallist oo...mut ihan miten vaa...megadeath on kyl hyvä mut vähä kulunu

Tuskimpa tuota Amorphiksen levyä mitenkään hurjasti on myyty, häviää varmasti reilusti monille muille suomalaisille vientibändeille. Hyvä levy se kyllä on.

PS. Tämä ei ole vittuilua, mutta kannattaisi oikeasti miettiä tuollaisesti teinityylisestä kirjoitustavasta luopumista. Tiedän, ettei se vaikuta itse sisältöön, mutta ihmisille tulee mielikuva teini-ikäistä uhoa täynnä olevasta besserwisseristä. En väitä sinua sellaiseksi, kunhan annoin vinkin.

• sori
        ppp kirjoitti:

Tuskimpa tuota Amorphiksen levyä mitenkään hurjasti on myyty, häviää varmasti reilusti monille muille suomalaisille vientibändeille. Hyvä levy se kyllä on.

PS. Tämä ei ole vittuilua, mutta kannattaisi oikeasti miettiä tuollaisesti teinityylisestä kirjoitustavasta luopumista. Tiedän, ettei se vaikuta itse sisältöön, mutta ihmisille tulee mielikuva teini-ikäistä uhoa täynnä olevasta besserwisseristä. En väitä sinua sellaiseksi, kunhan annoin vinkin.

ei jaksa kirjoittaa kirjakielellä ni päätin vääntää tuollasta soopaa.

• kaupallista...

Kaikki on kaupallista. Ihan kaikki. Jos et halua kaupallista musiikkia, hommaa jotain Norjalaisia ö-luokan bläkkisörinanuotiodemoja. Niitä ei myydä missään. Tollo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe