Sit mä diggaan siit

t.i.ruskeepaa

vasemmistolaisesta gimmasta.

Moi!

8

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs sinä sen sait tietoosi että toinen heistä on vasemmistolainen? No minulle on ihan sama mitä puolta he tukevat, hyvä musiikki on kuitenkin tärkein asia ja sen takia heistä pidänkin.

• t.i.ruskeepaa

Toinen heistä on itsenäinen persoonallisuus, ja toinen on selvästi autoritäärinen.

• t.i.ruskeepaa kirjoitti:

Toinen heistä on itsenäinen persoonallisuus, ja toinen on selvästi autoritäärinen.

Paula vaikuttaisi paljon välittömämmältä kuin Mira, mutta kumpi nyt on sitten se vasemmistolainen ja kumpi autoritäärinen. Ja eikös se autoritäärinen tulee vastaan niin oikealla kuin vasemmalla kun oikein pitkälle mennään.

• t.i.ruskeepaa
        Gingston kirjoitti:

Paula vaikuttaisi paljon välittömämmältä kuin Mira, mutta kumpi nyt on sitten se vasemmistolainen ja kumpi autoritäärinen. Ja eikös se autoritäärinen tulee vastaan niin oikealla kuin vasemmalla kun oikein pitkälle mennään.

Vasemmalla totalitäärisyys on suuruudenhulluutta. Oikealla se on aina autoritäärisyyttä. Mutta sen lisäksi kansa jakautuu myös keskeltä kahtia. Tämä perustuu psykoanalyyttiseen teoriaan lapsuudessa tapahtuvasta itsenäistymisestä ja minän ja yliminän välisistä vahvuuseroista.

• Kotipsykiatri
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

Vasemmalla totalitäärisyys on suuruudenhulluutta. Oikealla se on aina autoritäärisyyttä. Mutta sen lisäksi kansa jakautuu myös keskeltä kahtia. Tämä perustuu psykoanalyyttiseen teoriaan lapsuudessa tapahtuvasta itsenäistymisestä ja minän ja yliminän välisistä vahvuuseroista.

...noi "hienot" mukatieteelliset analyysit? Vai luitko Demistä? Veikkaan sekä että

• t.i.ruskeepaa
        Kotipsykiatri kirjoitti:

...noi "hienot" mukatieteelliset analyysit? Vai luitko Demistä? Veikkaan sekä että

Psykoanalyyttiseen teoriaan, huomaat että olen oikeassa.

• ehkä on ehkä ei

Eräässä haastattelussa Paula ja Mira eivät suostuneet kommentoimaan ketä äänestivät presidentinvaaleissa.
      Mutta toinen heistä sanoi, että hänen veljensä on kokoomuslainen, ja antoi ymmärtää että hänen pitäisi tasapainottaa sitä.
      Laulut eivät ole varsinaisesti poliittisia, mutta vahvasti kantaaottavia.

• helynä

et taida tuntea tyttöjä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe