vasemmistolaisesta gimmasta.
Moi!
Sit mä diggaan siit
8
916
Vastaukset
Mistäs sinä sen sait tietoosi että toinen heistä on vasemmistolainen? No minulle on ihan sama mitä puolta he tukevat, hyvä musiikki on kuitenkin tärkein asia ja sen takia heistä pidänkin.
- t.i.ruskeepaa
Toinen heistä on itsenäinen persoonallisuus, ja toinen on selvästi autoritäärinen.
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Toinen heistä on itsenäinen persoonallisuus, ja toinen on selvästi autoritäärinen.
Paula vaikuttaisi paljon välittömämmältä kuin Mira, mutta kumpi nyt on sitten se vasemmistolainen ja kumpi autoritäärinen. Ja eikös se autoritäärinen tulee vastaan niin oikealla kuin vasemmalla kun oikein pitkälle mennään.
- t.i.ruskeepaa
Gingston kirjoitti:
Paula vaikuttaisi paljon välittömämmältä kuin Mira, mutta kumpi nyt on sitten se vasemmistolainen ja kumpi autoritäärinen. Ja eikös se autoritäärinen tulee vastaan niin oikealla kuin vasemmalla kun oikein pitkälle mennään.
Vasemmalla totalitäärisyys on suuruudenhulluutta. Oikealla se on aina autoritäärisyyttä. Mutta sen lisäksi kansa jakautuu myös keskeltä kahtia. Tämä perustuu psykoanalyyttiseen teoriaan lapsuudessa tapahtuvasta itsenäistymisestä ja minän ja yliminän välisistä vahvuuseroista.
- Kotipsykiatri
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Vasemmalla totalitäärisyys on suuruudenhulluutta. Oikealla se on aina autoritäärisyyttä. Mutta sen lisäksi kansa jakautuu myös keskeltä kahtia. Tämä perustuu psykoanalyyttiseen teoriaan lapsuudessa tapahtuvasta itsenäistymisestä ja minän ja yliminän välisistä vahvuuseroista.
...noi "hienot" mukatieteelliset analyysit? Vai luitko Demistä? Veikkaan sekä että
- t.i.ruskeepaa
Kotipsykiatri kirjoitti:
...noi "hienot" mukatieteelliset analyysit? Vai luitko Demistä? Veikkaan sekä että
Psykoanalyyttiseen teoriaan, huomaat että olen oikeassa.
- ehkä on ehkä ei
Eräässä haastattelussa Paula ja Mira eivät suostuneet kommentoimaan ketä äänestivät presidentinvaaleissa.
Mutta toinen heistä sanoi, että hänen veljensä on kokoomuslainen, ja antoi ymmärtää että hänen pitäisi tasapainottaa sitä.
Laulut eivät ole varsinaisesti poliittisia, mutta vahvasti kantaaottavia. - helynä
et taida tuntea tyttöjä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096