Elikkä, kyseinen bändi tulossa Tampereelle!! Liput Saunaan 14.3 alkaen. Tuonne pakko!!!! \,,/
Cradle Of Filth Sauna Open Airiin!!!!!
7
1276
Vastaukset
- ....
cradle käy suomessa joka vuosi, big deal
- Seacret
Mä kans olen suunnitellu että menen sauna open airiin ja vain sen takia että Cradle Of Filth esiintyy siellä... mut ei tiiä viel riittääkö rahat. Mut on pakko päästä sinne ku en ole koskaan nähnyt bändiä ja on yksi suurimmista suosikeistani että on iso masennus jos en pääse sinne. Toivottavasti C.O.F vetää semmosen shown siellä että tukka pois:D Jeeah! \,,/
- Cruelty
pakko mennä koska Cradle of filth esiintyy sielä.. wuhuu!!! toivottavasti pääsee sinne.. whii varmana vetävät kunnon esityksen niinku yleensä.. \,,/ jeah baby jeah x)
- Demon of Power
Vaikka C.o.F kuuluukin kovimpiin suosikkeihini, en silti tunne niin suurta tarvetta mennä heti uudestaan sitä kattomaan, kun nähnyt just vähän aikaa sitten Tuska Winter Warissa. Plus kaiken lisäksi en usko, että olisi nyt rahaakaan hirveesti täksi kesäksi!
- reaper
Minä menen totta helvetissä! En ole koskaan nähnyt bändiä livenä ja nyt siihen on mahdollisuus.
- PoisonGirl
en miekään ole eläissäni nähny heitä livenä ja se on yks mun lempi bändeistä.. pakko lähtee :D kvik
- saatanan tytär
PoisonGirl kirjoitti:
en miekään ole eläissäni nähny heitä livenä ja se on yks mun lempi bändeistä.. pakko lähtee :D kvik
harmittaa hyvin paljon että en pääse katsomaan lemppari bändiä open airiin.... mutta te jotka pääsette onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337