Katsastus päivä! On se kauheata taas mennä näyttämään
autoa noille katsastusinsinööreille ko ne alkaa aina tappeleen keskenään että kuka saa katsastaa mun auton, viimes niillä tuli nyrkkitappelu tuosta asiasta. Taidan soittaa poliisit paikalle jo etukäteen ja lupaan insinöörille että se saa ajaa pikkupätkän siinä pihalla, raittiina meinaan kuitenkin selviytyä tästäkin kiusallisesta tilanteesta.
10.3 Auton
32
2164
Vastaukset
- juopot roxor
jees, tsemii sulleki. jätä varulta se sinoli pois autosta.
Ei vaan vitsi, testaan tässä sefun huumoria =)Kyllä taitaa viisain olla, hermostuksissani pian kuotaisen rohkaisuryypyt siitä sinolista ko odotan vuoroani.
saat aamulla käyntiin sen autosi,oli muuten niin kylmä äsken kun tuolta tallista kipasin sisälle.Aamulla on varmaan yli kolkytastetta pakkasta.Pistä jo roikan nokkaan se ajokkis.
Minä leikin tuolla verstaalla poraria,maalaria,ja terotelimpa puukkoja,sun muita teräaseita.Ilman nevoaantavia pärjäilin ja niin pärjään tään lopunkin vuorokauden.Ennen ei kyllä saanut kirvestä terään ilman viinaksia.- aahoohoo
Mun isällä oli yhteen aikaan ihan samanlainen ongelma.
Aina katsastuksen jälkeen se pitkään kerto juttuu miten katsastusmiehet oli ihastunu sen riisipussiin ja mukamas pyytämällä pyytäneet jotta saisko edes vielä yhen kierroksen ajaa sillä autolla ku se on kuulemma niin iso ilo heillekki kerranki ajaa kunnon autolla. Ja vannottivat tietysti jotta tulethan ens vuonna varmasti uudestaan.
Kerran käviki silleen et katsastuksen jälkeen ukko tuli kaupalle ja jo pitkälle paisto koko sen olemuksesta et nyt ei oo kaikki ihan reilassa. Naama oli harmaan vihree, silmät tapitti ku etanalla ja suu oli yhtenä viivana. Viimen ku sai sen suunsa auki niin sano et: "preke, ei menny läpi" Minä siihen jotta: "hä?" Ukko siihen taas jotta: "reikä" Arja:"missä?"
Iskä:"pohjassa"
En viittiny enempiä kysellä ku näin jotta koville otti. Niin koville otti et ne katsastusjutut kehuineen jäi kertarykäsyllä siihen ensimmäiseen hylkäykseen.
Katsastuksesta tuliki mieleen et se lääkäri soittaa mulle tänään ja antaa viimesen tuomion. Vähän möyrästää mahanpohjasta.
Päihteisiin en kuitenkaan koske vaikka se sanos et ei tässä oo enää mitää muuta tehtävissä ku viedä saunan taakse.Aahoohoo-lle mitään viimeisiä tuomioita, ei. usko pois...mutta nyt mää lähen ajeleen sinne katsastuskonttorille päin, selvinpäin.
- Cettuz!
raitis kirjoitti:
Aahoohoo-lle mitään viimeisiä tuomioita, ei. usko pois...mutta nyt mää lähen ajeleen sinne katsastuskonttorille päin, selvinpäin.
selvät. Raittiina.
- papio
Ei ole autoa, ei edes ajokorttia. Maksan vaan kyydistä, en huollosta. Tämä päivä menee raittiina. Kaverin kyydissä kylään, taksilla kotiin.
- aahoohoo
terkku pesi minusta kätensä ja lähetti MTT:oon. Saatesanoina lääkäri sano että syö hyvä ihminen rautalääkkeitä ku veri on ku marjavettä - anemia on.
Minä rupesin heti kohentamaan tuota ruokapuolta ja pistin ranskalaisia perunoita uuniin.
On hyvä päivä! - ma-sa
Ilman autoa ja ilman alkoa menee tämä perjantai.
- Ryyppymies
täälläkin. Meikäläisen vanha Nissan on luotettava kulkuväline. Ja raittiina kun saa ajella, mikäs sen mukavampaa. Hyvää päivänjatkoa meille kaikille.
Tuli tuossa mieleen nuorempana, että kun saisin uuden auton niin lopettaisin viinanjuonnin. No otin velkaa ja ostin uuden auton, jonkun aikaa meni raittiina, mutta juominen jatku. Sitten oli syynä velka, jos sen saan maksettua, velka tuli maksettua, ryyppääminen jatku. Tänään ajoin vanhalla 20-vuotta vanhalla autolla, ei tullut mieleenkään että alkaisin juomaan auton takia.
Raitista viikonloppua meille kaikille!- paranoidi
Tipatta. Autonkatsastuspäivä on aina mielenkiintoinen päivä.
- ma-sa
että pätkähti.Aina se pelko on olemassa.Meni sitten lääkäriin tai katsastukseen.Kuitenki on hyvä jos vika löytyy ja sen voi vieläpä korjata.
- pörri1
perjantai-iltaa kaikille.Onpas hyvä olla.Työt tehty tän viikon osalta ja huomiselle en aio krapulaa hankkia.Eipä tehnyt mieli Alkoon poiketa vaikka ohi kuljinkin:)Niin ne ajat muuttuu.Hauskaa illan jatkoa kaikille.t pörri1
- pörri1
sitä katsastuspäivää oikein innolla:)
Nii,tervehdys vaan ja hauskaa perjantai-iltaa sinulle.t pörri1 - tsaalibraun
pörri1 kirjoitti:
Nii,tervehdys vaan ja hauskaa perjantai-iltaa sinulle.t pörri1.... namusia naisia katsastan, katsastan...... katsastan...................
- ma-sa
pörri1 kirjoitti:
perjantai-iltaa kaikille.Onpas hyvä olla.Työt tehty tän viikon osalta ja huomiselle en aio krapulaa hankkia.Eipä tehnyt mieli Alkoon poiketa vaikka ohi kuljinkin:)Niin ne ajat muuttuu.Hauskaa illan jatkoa kaikille.t pörri1
Perjantaista muistuu aina pörri mieleen.Nytkin on kello niillä lukemilla että voimme aloittaa kuuntelemisen.Haaveillaan ja muistellaan.
Minä meinaan taas lähteä yön selkään tässä vähän myöhemmin ja ei tule krapulaa huomiseksikaan. - pörri1
tsaalibraun kirjoitti:
.... namusia naisia katsastan, katsastan...... katsastan...................
rallatus.Alkoi laulattamaan minuakin:)täytyypä luikauttaa omaksi iloksi joku kipale.t pörri1
- paranoidi
ma-sa kirjoitti:
että pätkähti.Aina se pelko on olemassa.Meni sitten lääkäriin tai katsastukseen.Kuitenki on hyvä jos vika löytyy ja sen voi vieläpä korjata.
Se vielä, että autoa saa korjattua itse.
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
Nii,tervehdys vaan ja hauskaa perjantai-iltaa sinulle.t pörri1innolla odottele. Onpa yli puoli vuotta vielä aikaa hermoilla. Kivat viikonloput sinullekkin
- pörri1
ma-sa kirjoitti:
Perjantaista muistuu aina pörri mieleen.Nytkin on kello niillä lukemilla että voimme aloittaa kuuntelemisen.Haaveillaan ja muistellaan.
Minä meinaan taas lähteä yön selkään tässä vähän myöhemmin ja ei tule krapulaa huomiseksikaan.Hyvä että muistutit.Paljon on minullekkin muistoja kertynyt täällä palstalla olosta.Kiitos sinulle ja teille toisillekkin jotka olette täällä mukana olleet.
Nyt kuunneellaan ja haaveillaan.Täytyy ihan kahvit laittaa plörisemään.t pörri1 - pörri1
ma-sa kirjoitti:
Minä meinaan taas lähteä yön selkään tässä vähän myöhemmin ja ei tule krapulaa huomiseksikaan.tulee aina vähän surullinen olo tosta kuuntelemisesta.
Jäi ekasta viestistä pois:toivottavasti sinulla ei ole raskas yö.t pörri1 - runoilua!
tsaalibraun kirjoitti:
.... namusia naisia katsastan, katsastan...... katsastan...................
Kiitos hauskasta hetkestä!
- monta
viestiä palstalta, perusteella ettei esim. ole alkoholismia, kun puhutaan psyyken lääkkeistä totesit että tällä foorumilla puhutaan ainoastaan alkoholin vaikutuksesta kehoon ja alkoholismista. On vaikea olla mukana kun suurin osa porukasta ei tiedä alkoholismista eikä raittiudesta mitään.
- Systeri
... katsastellut omaa väsymystilaani ja päätynyt päikkäreihin... niin että nukuin palaverin ohi. Mutta raitis päivä tämäkin, ei tarvitse paiväuniltakaan herätessä alkaa hoidella krapulaa. WAU!
- vanhatenu*
vai lähtikö kilvet :)
Selvänä edelleen, vissiin jo kolmatta päivää. kengittään sitä orhias,ku sait autos katastettuu!!!!
Tänne tipattomain palstalle on taas eksynyt noita arvostelioita.He eivät vissiin tiedä kuinka monta tää tipattomain ketju on auttanut raitistuttamaan.Vaikka me täällä löpistään muustakin kuin kuin viinasta,ja raitiiudesta,niin silti meitä kaikkia yhdistää halu olla raittiina.Moni on pysynyt pelkästään tänne päivittäin kirjoittamalla tunnoistaan,tekemisistään, raittiina jo tosi pitkäään.
Henkilökohtaisesti kirjoitan tänne säännöllisesti.Olen huomannut että tällaisessa humoristisessa seurassa on kiva vietää näitä raitiita päiviä,joita on jo jokunen jonossa mullakin.Vaikka olenkin AA-yhteisön jäsen, joita suinkaan kaikki eivat tässä ketjussa ole,eikä ole tarviskaan.
Tässä ketjussa jos missä ymmärretään alkoholistia,ja saa tuntea olevansa omien joukossa.Tervetuloa vain rohkeasti tukemaan toinen toista.Tähän ketjuun kyllä pääsee mukaan.Kun on halua ja yritystä raitistua.Eikäpä taida olla ehtona absoluutinen raittiuskaan??? Mutta tässä ketjussa ei myöskään olla totuttu kärkäisiin arvosteluihin,joita tulee ulkopuolelta,tietämättä tämän ketjun luonteesta, vaikka me leikkimielellä joskus täällä kiusoitellaankin toisiamme.
Kuinkahan monta raitista päivää tää ketju on antanut,sellaisillekin jotka vain ennakkoluulottomasti lähtivät mukaan,moni saavuttaakseen viikon,toinen kuukauden raittiuden.Jäivätkin kirjoiteleen tähän ketjuun päivittäin ja ovat olleet jo ties kuinka kauan raittiina.- ne jaksaa
No ollanhan se huomattu, että sefu ja Joonatan käy samoissa kokouksissa ja kuinka moni muu on samaa sakkia. Samoja kavereita on nää vakikirjoittajat.
Se ei sinänsä häiritse.
Kiva se on sopia, että kirjoitellaanks kaverit täällä näin. Ei ne muut mitään huomaa.
Vaan vit-aaa se, että asiallisia kirjoituksia editoidaan, ja ollaan niin itsetärkeitä.
Muillekin sanavapaus. ne jaksaa kirjoitti:
No ollanhan se huomattu, että sefu ja Joonatan käy samoissa kokouksissa ja kuinka moni muu on samaa sakkia. Samoja kavereita on nää vakikirjoittajat.
Se ei sinänsä häiritse.
Kiva se on sopia, että kirjoitellaanks kaverit täällä näin. Ei ne muut mitään huomaa.
Vaan vit-aaa se, että asiallisia kirjoituksia editoidaan, ja ollaan niin itsetärkeitä.
Muillekin sanavapaus.joku vienyt sananvapauden???? Minä en ole kenenkään kanssa sopinut mitä tänne kirjoitelen. Vaikka sefun tunnenkin,niin tänne kirjoitan omia juttujani.
Henkilökohtaisesti en taida tunteekaan sefun lisäksi, kuin pari kirjoittajaa.Joista toinen ei ole aktiivikirjoittaja. Heidänkään kanssa ei ole mitään sopimuksia tehty kirjoitelun suhteen.
Tule joukkoon vain kirjoiteleen tuntemuksistas,tekemisistäs, ja miten on päivä kulunut raittiina tai onko sattunut repsahdus.Varmaan myötätuntoa ja kannustusta tästä ketjusta löytyy.Tere tulemast!!!!joonatan11 kirjoitti:
joku vienyt sananvapauden???? Minä en ole kenenkään kanssa sopinut mitä tänne kirjoitelen. Vaikka sefun tunnenkin,niin tänne kirjoitan omia juttujani.
Henkilökohtaisesti en taida tunteekaan sefun lisäksi, kuin pari kirjoittajaa.Joista toinen ei ole aktiivikirjoittaja. Heidänkään kanssa ei ole mitään sopimuksia tehty kirjoitelun suhteen.
Tule joukkoon vain kirjoiteleen tuntemuksistas,tekemisistäs, ja miten on päivä kulunut raittiina tai onko sattunut repsahdus.Varmaan myötätuntoa ja kannustusta tästä ketjusta löytyy.Tere tulemast!!!!Toki aamullahan tänne useimmat kirjoitaa miten aikoo päivän viettää,mut sama se on kirjoiteleeko tänne päivällä vai yöllä.Kirjoitele rohkeesti vain.Kysyäkin voit jotain jos haluut, vastataan jos osataan.
- 054634434557
3957667765476
- ggddss
Yritä typerä pentu aikuistua.
Edes vähän.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047