Tässä on vielä aikaa vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen,joten tässä hieman asiaa:
LORDI EI OLE SAATANANPALVOJABÄNDI
Soundin haastattelussa Lordi on sanonut,että paha on viihteessä siistimpi asia kuin hyvä,mutta oikeassa elämässä asia on toisinpäin.Ja että että Lordi on kauhuelokuvaa.
Minä luulen,että jos Lordi pääsee edustamaan Suomea Ateenaan,Suomi saa näkyvyyttä,mainetta ja kunniaa.Siis jos muutkin haluavat tätä,suosittelen äänestämään Lordia.
Sitä paitsi,Lordilla on faneja myös useissa Keski-Euroopan maissa,joten fanikantaa löytyy laajalta otannalta.
Totuus Lordista
4
439
Vastaukset
- kirveellä veistetty
Kyllä, järkevien ihmisten pitäisi erottaa kyllä leikki ja tosi toisistaan. Lordi on fiktiota ja viihdykettä, ei vakavaa sanomaa.
Saas sitten nähdä millaisia ihmisiä euroviisufanit ovat tänä iltana... Pahoin pelkään joku lällypoppis lähtee Ateenaan- Mikä nimi
Anteeks mikä oli pändin nimi?
oliko se LAARDI ?
- SUOMINEITO
SAANUT MAINETTA JA KUNNIAA MONTA KERTAA KYLLÄ
KAIKKI MUISTAA.AI,FINLAND SE JOKA EI OLE KOSKAAN
VOITTANUT - annnu-
Jos Lordi menis sinne ni muut pitäs suomalaisia sekapäisinä saatanan palvojina, VAIKKA Lordi ei ole sellainen bändi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184