Mitä aikakautta Ismon uralla pidätte kaikkein parhaimpana?
Omasta mielestäni Sielun Veljet on loisteliain Ismon bändeistä.
Ismo Alangon paras aikakausi?
7
517
Vastaukset
- xxxxxx
Sielun veljet minunkin mielestäni.
- huhiryr
Taiteilijan elämää oli paras levy ja irti melko hyvänä kanssa. Sen jälkeen mennyt alamäkeen.
Hassisen koneella pari hyvää biisiä. Bändi on muutenkin mainettaan pienempi aika kultaa muistot...
- m m
ite pidän ehdottomasti eniten tuosta hassisen kone kaudesta
- minä tiedän te ette
Ismon paras aikakausi oli se kun se ei ollut vielä oppinut puhumaan! paskaa rääkymistä kaikki sen tuotanto, ei mitään tolkkua sanotuksissa, ihan iljetys, kilpikonnan naama ja mylvivän sonnin ääni. yliarvostetuin suomalainen tekstittäjä. ja bändi sellasia sätkynukkeja, nykii ja hakkaa kitaraa kun riivattu kitaristi ja basisti ja rumpali . näköjään kärsivät kovasti kun joutuvat lavalle.
ismo vois pitää pitkän tauon jos ei ole mitään sanottavaa ja miettiä muutakin kun rahaa. - adfssfawe
minä tiedän te ette kirjoitti:
Ismon paras aikakausi oli se kun se ei ollut vielä oppinut puhumaan! paskaa rääkymistä kaikki sen tuotanto, ei mitään tolkkua sanotuksissa, ihan iljetys, kilpikonnan naama ja mylvivän sonnin ääni. yliarvostetuin suomalainen tekstittäjä. ja bändi sellasia sätkynukkeja, nykii ja hakkaa kitaraa kun riivattu kitaristi ja basisti ja rumpali . näköjään kärsivät kovasti kun joutuvat lavalle.
ismo vois pitää pitkän tauon jos ei ole mitään sanottavaa ja miettiä muutakin kun rahaa.Ainoa hyvä levy on Hassisen koneen täältä tullaan venäjä.
adfssfawe kirjoitti:
Ainoa hyvä levy on Hassisen koneen täältä tullaan venäjä.
Juuri tuosta levystä Ismo sanoi uusimmassa Soundissa,ettei se ole mikään maailmankaikkeuden mestariteos, ja että hän on tehnyt sen jälkeen paljon parempaakin musiikkia.
- punkkarikloppi
HASSISEN KONE aika oli paras, kyl toi siekkari kausikin menettelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184