11.03.2006 Lauantai

papio

Tulin juuri mittaribiilillä iltaa istumasta tuttavieni luota. Muut joivat viiniä ja olutta. Minä pidättäydyin tuoremehulinjoilla, eikä kukaan ollut moksikaan. Puolen yön jälkeen siirryin vichyyn, koska mehun litkimenen alkoi tuntua äitelältä. Mutta nyt nukkumaan ja jatkamaan raitista lauantaita.

23

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

ne katsastusmiehet sheriffin jalkamieheks ku ei oo kuulunu mitään.

Heh, on tää suomenkieli kyllä aika vekkulii. Jos vaimon autosta nykästään kilvet pois niin onks vaimo se sitte jalkavaimo.

Tuoki on kyllä askarruttanu mitä Papio sano, ettei ollu moksiskaan. Miten sillon ollaan ku ollaan moksis?

Etteikö muka ois parempaa tekemistä ku tämmösiä miettii? No ois tietysti, mutta ku en viitti. Ja sitä paitsi vielä on tuota sairaslomaa jälellä niin en haluu rasittaa itteeni jonninjoutavalla ajatustyöllä.

Oon kuulemma semmonen ihminen jonka aivotyöskentely näkyy naamasta - kai se niin koville ottaa.

No sen verran pitää asiaa saaha tähänki viestiin että tulkoon tästä päivästä meille kaikille mieluinen - joilleki se on tipaton, esim mulle.

• joutunnu.Sai autonsa katsastettuu,olikin polleena ku oli tuore leima rekisteriotteessa.Mun pitäis vielä katastaa tälle vuodelle oma ja vaimonkin auto.Et sellaista.

Ymmärtäsköhän toi vaimo jos sanois että mulla on ollut noita jalkavaimoja kyydissä jo jonnin aikaa.Lopuks sit sanoiskin "totuuden", että niillä on autot ajokiellossa niinkauan saavat ne katsastetuu.Kyllä se varmaan ymmärtäis.

Mutta mikä tärkeintä tipatonna tää päivä.

• ma-sa

Kaikille ja raitista lauantaita.Mä otan nyt ne niin tutut askelmat taas kerran ja menen höyhensaarille.

• Täytyy jälleen etsiä itsestä positiivista ajattelu tapaa, vaikka välillä tahtoo olla vaikeuksia, kun suomalaiset äänestivät Lordin eurovisiisuihin edustamaan Suomea. En tiedä miten käy mummojen, pyörtyilevätkö ihastuksesta vai kauhusta, kun piruja näkevät euroviisuja seuratessaan.

Raitistellen eteenpäin ja melko selväpäisenä, kun vertaa itseään näihin Lordia äänestäneihin. En nyt maasta vielä muuta, mutta mielessä sekin kävi, kun edustuskappaletta kuuntelin.

• aahoohoo
        Mettäläinen kirjoitti:

Täytyy jälleen etsiä itsestä positiivista ajattelu tapaa, vaikka välillä tahtoo olla vaikeuksia, kun suomalaiset äänestivät Lordin eurovisiisuihin edustamaan Suomea. En tiedä miten käy mummojen, pyörtyilevätkö ihastuksesta vai kauhusta, kun piruja näkevät euroviisuja seuratessaan.

Raitistellen eteenpäin ja melko selväpäisenä, kun vertaa itseään näihin Lordia äänestäneihin. En nyt maasta vielä muuta, mutta mielessä sekin kävi, kun edustuskappaletta kuuntelin.

Turha sinne on lähettää mitään maitopartaa hymisemään jotain Il Divo -plagiaattii.

Lordit on niin rumia että ne on oikein kauniita. Alkuvoimaa ja karheeta miehekästä äänenkäyttöö, nostalgiaa toi tutun väriset silmämunat ja tietysti se liskomainen olemus ja hiven oli raamatullista ylistystäki.

Olkoot varotuksena Etelä-Euroopan viininlipittäjäjille.

• hirveä
        aahoohoo kirjoitti:

Turha sinne on lähettää mitään maitopartaa hymisemään jotain Il Divo -plagiaattii.

Lordit on niin rumia että ne on oikein kauniita. Alkuvoimaa ja karheeta miehekästä äänenkäyttöö, nostalgiaa toi tutun väriset silmämunat ja tietysti se liskomainen olemus ja hiven oli raamatullista ylistystäki.

Olkoot varotuksena Etelä-Euroopan viininlipittäjäjille.

kyllä taas on myötähäpeä suuri. Tuollaisia kun sinne laitetaan, niin johan meille nauraa variksetkin.

Ja minulla, kun on Ateenassa kreikkalainen ystävä, niin en kehtaa edes kirjoittaa koko asiasta.

Hyi helv...i.

• pörri1
        Mettäläinen kirjoitti:

Täytyy jälleen etsiä itsestä positiivista ajattelu tapaa, vaikka välillä tahtoo olla vaikeuksia, kun suomalaiset äänestivät Lordin eurovisiisuihin edustamaan Suomea. En tiedä miten käy mummojen, pyörtyilevätkö ihastuksesta vai kauhusta, kun piruja näkevät euroviisuja seuratessaan.

tullut katsottua.No,tuskinpa mitään menetin.Suomi ei euroviisuissa menesty,laittoipa sinne kenet tahansa.On se sellainen urheilulaji:)t pörri1

• mussukka1

Onneksi en ollut kotona katsomassa viisuja, olisi kai pitänyt lähteä naapuriin monstereita pakoon.
      No ei kuulu palstalle kuin sen verran, että tipattomana ei mennyt läpi ja luultavasti krapulassa olisi tullut vielä karmeammat fiilikset.
      Mukavaa ja tipatonta lauantaita kaikille.

• paranoidi

krapulatta ja tipatta jatketaan.

• pörri1

tarjennut shortseissa istua ulkona kun kokeilin.No,en sentään.
        Mä oon tipattomuuden lisäks lopettanut karkin syönnin.Oot sä keksinyt mitään uutta juttua.t pörri1:)

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

tarjennut shortseissa istua ulkona kun kokeilin.No,en sentään.
        Mä oon tipattomuuden lisäks lopettanut karkin syönnin.Oot sä keksinyt mitään uutta juttua.t pörri1:)

Joo, vein matot pihalle. Odotan täs (turhaan), että joku ystävällisesti tulis ne puristeleen:).

• pörri1
        paranoidi kirjoitti:

Joo, vein matot pihalle. Odotan täs (turhaan), että joku ystävällisesti tulis ne puristeleen:).

olisin voinut tulla ne puristelemaan,mutta taitaa olla myöhäistä nyt:)
        Eikös se ole sanonta,että kaveria ei jätetä.t pörri1

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

olisin voinut tulla ne puristelemaan,mutta taitaa olla myöhäistä nyt:)
        Eikös se ole sanonta,että kaveria ei jätetä.t pörri1

Ne on vieläkin puristelematta. Taitaa jäädä huomiseen. Sainpa edes laattiat luuruttua tänään.

• Nukuin 12 tuntia yhteensoittoon, en alkoholin vaikutuksen alaisena enkä muidenkaan päihdyttävien aineiden vaikutuksesta..tämän Lauantai vietän myös ilman alkoholia...Huomenta ja raitista Lauantaipäivää ketjulaisille ja palstalaisille

• aahoohoo

oot lahjakas ihminen - ei voi muuta sanoo. Puol vuorokautta yhteen soittoon!

• aahoohoo kirjoitti:

Tätä ei monesti satu, mutta aattelin illalla mennä sänkyyn ko väsytti niin peevelisti, äsken heräsin ;)

• Cettuz!
        raitis kirjoitti:

Tätä ei monesti satu, mutta aattelin illalla mennä sänkyyn ko väsytti niin peevelisti, äsken heräsin ;)

keli täällä päin suomee etelässä. Ilma on kuin morsein. Vaikka ei oo kuin koira mulla ja raittius.

• pörri1
        aahoohoo kirjoitti:

muuttuu.Eikös ennen maalla herätty aikaisin?t pörri1

• pörri1

aika.Nyt vasta heräilette?minä olen kiertänyt jo puolikaupunkia:)En raaski nukkumiseen tuhlata näin ihanaa päivää.Tätä tää juomattomuus teettää.
      Pitää heti aamusta lähteä rahat laittamaan liikenteeseen,ettei vaan jää kukkaron täytteeksi viikonlopun yli(ne vähät meinaan).
      Täällä on melkein KESä.t pörri1

• Systeri

...ottaa päähän - vai oliko autossa taas vika??? - mutta selvin päin selviän tästäkin vastamäestä;)!

• Hiihtolenkki on käyty, kelit on mitä parhain. Raittiina tässä ottelen iltaa, että pääsisi saunaa. Hyvää loppupäivää !

• 7865464858

49755457457

• ffdssaaa

Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe