Tuntuu siltä,että hyvin usea täällä oleva tuntuu nyt häpeävänsä silmät päästä Suomen puolesta.Hei,eihän tämä ole kuin laulukilpailu ja hyvää viihdettä.Omasta mielestäni viisuissa pärjää,jos erottuu toisista,ja esitys jää mieleen.Kilpailussa oli kuusi hyvää kappaletta,joista kaikki paitsi yksi pääsivät loppuäänestykseen.
Suomalaisuus ja suomalaisena oleminen tuntuu olevan hyvin halvalla myytävissä,jos tällaisesta tulee nyt kansallinen häpeä.Ja joka kerta suomalaiset tuntuvat vain valittavan joka asiasta mitä muut suomalaiset maailmalla tekevät.Valitetaan Leijona-joukkueesta,valitetaan curlingjoukkueesta,valitetaan vaikka mistä.Tässä maassa ei ilmeisesti saa menestyä.Jos se nyt noin koville ottaa olla suomalainen,suosittelen maastamuuttoa.Olen jo pitkään ollut sitä mieltä,että tämä katajainen kansa kumpuaa kateudesta.
Jos nyt käy niin, että Lordi ei menestyisikään,niin ei minua silti hävetä olla suomalainen.Minulle suomalaisuus on jotain syvempää.
Kyllä on kiintoisaa seurattavaa
6
567
Vastaukset
- tuulikesa
Ei voi muuta kuin hymistä! Veit sanat suusta ja alleviivaan kaiken tuon, kyllä meidän on muututtava ajan myötä ja onhan se nähty jo vuosikymmenet, miten hyvin suomi on pärjännyt tavallisilla euroviisukappaleilla, nyt oli rockin vuoro, katsotaan, ei menetetä mitään ja äänestystulos on kansan ääni!
- onpa pieni kansa ?
Sano ny ihmeessä sinäkin - minkä kansan?
Ei Suomi ole mikään muutaman äänestäjän kokoinen kuppila.
Pysy asiassa, älä haavemaailmassa.
- etelän vares
Joo, ei kyllä hävetä yhtään. Miksi aina pitäisi piiloutua johonkin tuttuun ja turvalliseen vain siksi, ettei tarvitsisi hävetä. Antaa poikain rymistellä esityksensä. Jotkin euroviisut nyt on pienin murhe tässä maailmassa. Suomi on jo kautta aikain keikkunut nollan pisteen ryhmässä, joten miksi tämänkertainen esitys hävettäisi yhtään sen enempää.
- muutetaan
Pitää lähteä takaisin ulkomaille, ei täällä voi elää. Tuo eilinen oli vaan yksi lisäys siihen paskaan mitä tämä maa muutenkin edustaa.
Suo kuokka ja Jussi. Terva Viina, Puukko ja Sauna.
Satans jävla finnjävlar! - eikä villi erämaa
Minusta alkoi tuntua, että minä alan häpeämään sitä, että sinä olet suomalainen, mutta et kuitenkaan mieleltäsi. Vastuuton peikko, jolle toiset voisivat toivoa maasta muuttoa tai pysymistä Lapin perukoilla,
vaikka en usko heidänkään ilolla siihen suostuvan.
Sorry vaan !
Luulenpa, että jossain, missä tunnet olevasi ikään kuin häviöllä, voisit olla paljon paljon inhottavampi kuin monet muut purkaessasi mieltäsi toisten niskaan, joten näyttele nyt tekohurskauttasi olemalla muka parempi kuin muut.
Hah !Minä olen aivan samanlainen suomalainen kuin muutkin,enkä väitä olevani muita parempi.
Minä väin ihmettelin sitä asennetta,joka tätä maata kalvaa.Minä katson tulevaisuuteen,ja minä toivon,että tässä maassa opittaisiin olemaan ylpeitä niistä hienouksista mitä meillä on.Minä en ole kaivamassa kuoppia toisten tielle,vaan minä uskon kannustavaan ja luovaan ilmapiiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244