Christina Aguilera raskaana?
Hiljaiseloa viime aikoina viettänyt poppari Christina Aguilera on mahdollisesti raskaana. Huhuja raskaudesta on liikkunut jo jonkin aikaa, mutta nyt Aguilera itse on antanut huhuille uutta pontta kertomalla, että on parhaillaan toteuttamassa unelmaansa tulla nuorena äidiksi.
25-vuotias entinen teinipoppari meni viime vuonna naimisiin tuottaja Jordan Bratmanin kanssa. Hän on jo aiemmin kertonut haluavansa perustaa perheen lähiaikoina.
- Olen aina tiennyt, että haluan nuorena äidiksi. Kun tiedän mitä haluan, toteutan sen, Christina kertoi Elle -lehdelle.
http://www.stara.fi/?p=2958
Christina paksuna?
3
446
Vastaukset
- kuitenkin
Jos perustaa tietonsa staran kaltaisiin laatujulkaisuihin, ei tiedä enempää kuin keskiaikainen ihminen.
Christina kannettiin juuri yökerhoreissulta kotio sulhon toimesta, kun rouva oli ottanut suuvettä sen verran, etteivät jalat kantaneet eivätkä silmät osoittaneet samaan suuntaan. Raskaana my ass.
http://socialitelife.com/mt/archives/have_you_ever_wondered_what_a_drunk_christina_aguilera_looks_like.php
Maalis 08. kuluvana vuonna- Hippo
Jeps, viihteen puolelle meni...
- TODELLAKIN
noin ruma? Minä luulin että se olis pikkasen paremman näköinen niin no kyllähän kuvat ensin korjaillaan kun julkaistaan.Aika karseita kuvia.Vain eihän nuo popparit ja näyttelijät ole tosi elämässä minkään näköisiä ilman meikkiä,hiustenpidennystä,irtokynsiä,"irtotissiä"ja siihen päälle kuvan rekonstruointia.Tulikohan toi sana nyt oiken,no any way. =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728