13.3-06

Ja raitis krapulaton Maanantai jälleen kerran, nyt nukkuun ja aamusella on mukava herätä ko ei ole alkoholin aiheuttamia tuskatiloja.

21

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

mukavaa herätä viinaunestaki.

Toissayönä unessa oli puoliks juotuja six-packeja ja niitä nakkelin vihoissani johonki roskapussiin ja just samanlainen toivoton olo oli ku joskus vuosi sitte. Seuraavassa hetkessä - siis siinä unessa - laskeskelin kolikoita ja yritin saada tolkkuu montako kaljaa niillä saa, mutta rupes ahistaa ku en muistanu paljonko kalja nykysellään maksaa.

Onneks ne oli vaan unta. Kolikoita joutuu kyllä laskeskelemaan ihan valvetilassaki mut niitä ei nyt sitte kaljoihin laiteta.

• Systeri

myös kahvi- ja teelinjalla. Päiväksi niin paljon ohjelmaa, että siinä se kuluu, ilman alkoa ja krapuloita.

• Mukavahan noita hyviä unia on katsella ja varsinkin, jos on herkullisia kohtauksia, mutta mikään ei ota pannuun enemmän kesken unien, kun kuulee aamulla eukon karjaisun, että herää ja alahan painua töihin siitä.

Se näistä höpötyksistä ja vapaapäivää tässä viettelen, sekä keskushermostoa säästäen mikäli onnistuu, raitistellen kuitenkin t. Mettäläinen

• papio

Aurinkoinen ja lämmin päivä täällä Pohjoisessa. Raittiina menee maanantai kuten koko viikkokin.

• Aurinko paistaa ihan niinku pitääkin näin maaliskuulla.Yöllä oli vielä yli kakskymmentä astetta pakkasta,mutta nyt on kyllä keväinen kaunis auringon paiste.

Kävin tuossa TK-ssa kokeissa, meinasivat imee kaikki veret.Nyt vasta sain aamukaffeetkin,ku piti olla syömättä juomatta,jne.Meinaavat kattoo onko ukko millaises kunnos.Tähystää aikovat vielä vatsalaukun ja pohjukassuolen.Onneksi kumpikin tähystys tehdään suun kautta ja samalla kertaa.On vain joskus aika joutavaa ollut se letkun nieleminen,varsinkin jos edeliseltä on tähystetty peräsuoli ja paksusuoli ennen mua.

Mutta näin kaunista päivää en pilaa millään alkoholipitoisilla juomilla.Olen raittiina tänään.

• papio

Minä sain puolestani puhelimessa terveyskeskuslekurilta tulokset verikokeista hetki sitten. Sanoi että oli aikonut jo diagnosoida minut diabeetikoksi, mutta kokeiden perusteella ei ole edes esiastetta. Kolestroliarvot olivat myös tippuneet normaaleiksi.

Kerroin että olen pudottanut painoa kolmessa kuukaudessa n. 10 kiloa ja että verenpaineeni on sitä myötä palautunut normaaliksi (mittari kotona) ja lekuri oli aivan äimän käkenä. Kysyi miten olen saanut painoa noin pudotettua ja että näin hyvät tulokset ovat harvinaisia nykyään tämän ikäisillä ukkeleilla. Sanoin että olen lopettanut alkoholin köytön ja laittanut ruokailutottumukseni normaaleiksi. En mihinkään ihmediettiin ole edes ruvennut, mikä on totta.

Lääkäri puhelimessa ihan onnittelemaan ja että tavataan kontrollin merkeissä vasta sykysllä 2006. Hyvät uutiset kerrankin lekurilta!

Onnea matkaan myös joonatan11:lle!

• Cettuz!
        papio kirjoitti:

Minä sain puolestani puhelimessa terveyskeskuslekurilta tulokset verikokeista hetki sitten. Sanoi että oli aikonut jo diagnosoida minut diabeetikoksi, mutta kokeiden perusteella ei ole edes esiastetta. Kolestroliarvot olivat myös tippuneet normaaleiksi.

Kerroin että olen pudottanut painoa kolmessa kuukaudessa n. 10 kiloa ja että verenpaineeni on sitä myötä palautunut normaaliksi (mittari kotona) ja lekuri oli aivan äimän käkenä. Kysyi miten olen saanut painoa noin pudotettua ja että näin hyvät tulokset ovat harvinaisia nykyään tämän ikäisillä ukkeleilla. Sanoin että olen lopettanut alkoholin köytön ja laittanut ruokailutottumukseni normaaleiksi. En mihinkään ihmediettiin ole edes ruvennut, mikä on totta.

Lääkäri puhelimessa ihan onnittelemaan ja että tavataan kontrollin merkeissä vasta sykysllä 2006. Hyvät uutiset kerrankin lekurilta!

Ilman kirkkaita juomia. selvinpäin.

• pörri1

puolestani tulin juuri polvikuvauksesta(kaunein kohta minussa:)
        Tuloksista ei vielä tietoa.Nyt kuitenkaan en saa jalkaa rasittaa.
        Lääkäri epäili,että olis nivelkierukassa jotain.

Tätä se urheileminen teettää.Kyllä vähän harmittaa.
        No,onneksi aurinko paistaa:)t pörri1

• tsaalibraun

...sulla on ollu samanlaiset AAmutoimet ku miullai, veret kävin syöksemässä TK:N tytön putkiin - koresteroolia eppäilee lekuri olevan liikkaa. No dieetillä minäkin tässä jo jonkin aikaa ollu. Tänään vaan on koettelemusten päivä, ku kaverin vuosipäiville meno ja mitenkä sitä saapi oltua ottamati sitä kaakkua??? Ja kohta kaks viikkoa ilman makeita ja taikinatuotteita!!
        Koetanpa koettelemuksen ja viettelyn hetkillä vaikka tyyneysrukkousta.

• aahoohoo
        pörri1 kirjoitti:

puolestani tulin juuri polvikuvauksesta(kaunein kohta minussa:)
        Tuloksista ei vielä tietoa.Nyt kuitenkaan en saa jalkaa rasittaa.
        Lääkäri epäili,että olis nivelkierukassa jotain.

Tätä se urheileminen teettää.Kyllä vähän harmittaa.
        No,onneksi aurinko paistaa:)t pörri1

kävin syksyllä papa -kokeessa niin sanottiin et mulla on hyvännäkönen kohdunkaula.

• papio kirjoitti:

Kaikki hyvin; veri arvot okei, maksaarvot okei "27",kolestrooli 4,8 menetelee sekin.Vaimo hoitoalan ihmisenä kysyi heti päivällä sellaiset tulokset jotka olivat jo valmiit.Se letkun nieleminen jo jännittää,vaikka en tiedä edes aikaakaan milloin se suoritetaan.Hyvältä muuten kaikki näyttää, mahdollisuudet on vielä viettää tätä jatko-aikaa, jonka AA minulle on antanut,ja te monet ystävät. täällä palstalla,kun olette kokemuksillanne syventäneet uskoani että alkoholi ei ole minulle sopivaa nautintoainetta.Tällähetkellä elämä hymyilee tällekin äijälle.

• aahoohoo kirjoitti:

kävin syksyllä papa -kokeessa niin sanottiin et mulla on hyvännäkönen kohdunkaula.

oikein kuvankin?? Mulle net ei puhuneet kohdunkaulasta mitään.Tässä vain mietin että kun sanoisivat,sen tähystyksen jälkeenkin että terve oot sisältäki (tällä en tarkoita korvien väliä),meinaan tuolta vattalaukusta ja pohjukassuolesta. Ne ovat olleet mulla lujilla koko elämän ajan.Ensinnäkin parikymmentä vuotta alkomahoolia,ja nyt noita särkylääkkeitä.Sanokaahan millainen on olo, kun ei mitään paikkaa säre??Eivät silloin 80-luvun alkupuolella laittaneet vetoketjua,ku aukasivat tuon mahan nyt sit ois helppo itsekin vilaista mitä sieltä näkyis.Nyt jos sieltä jotain löytyy niin ei muutakuin puukotetavaks taas.

• ma-sa

Raitis päivä mutta ei tipaton.Räystästippoja nimittäin.Ihan mahtava päivä.Kyllä tällaisella kelillä tulee masalle kevättä rintaan ja vähän muuallekin.Saas nähä miten äijän käy.Alkoholipitoisiin tuotteisiin en kuitenkaan kajoa.

• mussukka1

Kesti ainakin puoli sekuntia ymmärtää alku ja usko tai älä, se ei ollut kiva. Miten voi tuntemattoman alkoholinkäyttö saada pettymyksen tunteen. No siitä tokenin ja räystäitä minäkin olen tänään katsellut.

• Kilolasia piti pitää tänään, vaikka ei ollutkaan punaiset silmät. Helpommin se tuo maanantaikin menee, kun ei ole krapula. Enkä meinaa ottaa tänäänkään, sitten huomenna aurinkolasit päähän.

• Viinietikka

mutta mikä se on tämä meidän seriffin nukkumaanmenoaika ja sitte aamu, mutta väliäkö sillä kun vain pää on kirkas nukkumaan mentäessä ja ylös noustessa, sehän on se pääasia meillä raittiilla alkoholisteilla.

Mukavaa maanantaiehtoota ja terveisiä tutuille sinne kellariin toivottelee viinietikka, nyt vähän hapan

• Ryyppymies

raittiina ollaan. Ihan kiva päivä on ollut.

• paranoidi

Sama virsi, krapulatta ja tipatta. Noita unia en ole hetkeen nähnyt, minkäälaisia. Tai sitten ei muista aamulla mitään niistä. Alkoholilla ei ole osuutta asiaan.

• 686456546

2676722777676

• kkuyy

Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän.
        Ja lopeta vanhojen viestien tonkiminen

• Anonyymi

Heräsin juuri pienessä laskuhumalassa ja kävin laskemassa pönttöön karjaisun saattelemana tuopillisen savea. Nyt låhden hakemaan lisää kaljaa lähikaupasta.

Omoa nokkaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe