Kuinka usein putsaatte EHEIM professional-suodattimen?
EHEIM professional
5
742
Vastaukset
- Rihma
Riippuu paljolti kalastosta, kuinka nopeasti suodatin tukkeutuu. Putsaus kannattaa tehdä vasta sitten kun virtaus on huomattavasti vähentynyt. Putsausväli voi vaihdella paljonkin.
- akvoja jo 35 v
putsausväli minulla n. 3 kk eikä sitten liian puhtaaksi.
- tikru7
akvoja jo 35 v kirjoitti:
putsausväli minulla n. 3 kk eikä sitten liian puhtaaksi.
kakskertaa vuodessa eikä ole virtaus vielä liikaa heikentynyt
- massat
tikru7 kirjoitti:
kakskertaa vuodessa eikä ole virtaus vielä liikaa heikentynyt
Kaippa te vaihdatte tai putsaatte ton hienosuodattimen useammin kuin puolen vuoden välein? Tietty onhan se akvasta ja koostakin kiinni.Itselläni se kesti noin 3kk enkä saanut sitä huuhdeltua vaan meni semmoseksi vanukasaksi.Entä miten pitkäikäisiä nuo suodatin massat on vai onko ne ns.ikuisia?
- tikru7
massat kirjoitti:
Kaippa te vaihdatte tai putsaatte ton hienosuodattimen useammin kuin puolen vuoden välein? Tietty onhan se akvasta ja koostakin kiinni.Itselläni se kesti noin 3kk enkä saanut sitä huuhdeltua vaan meni semmoseksi vanukasaksi.Entä miten pitkäikäisiä nuo suodatin massat on vai onko ne ns.ikuisia?
hiano suodatus levyn vaihdan uuteen joka kerta.
keramiset putket elikä ehfimech sitä on ollut 3vuotta, ne ovat hiukan kuluneet. ehfisubstrat sitäkin on olut 3vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076