YLLÄPITO

poistakaa spoilerit

Ettekö te saa poistettua noitä spoilereita otsikoista ...Edgar kuoli hermokaasuun En todellakaan halua tietää, oli totta tai ei.

8

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dmt

Katsos, tämän foorumin idea on keskustella 24:sesta.
      Spoilerit kuuluvat tähän HYVIN olennaisesti. Mikäli topicin otsikossa ilmoitetaan sen sisältävän spoilauksia niin silloin se on tehty oikein, eikä sitä tule poistaa. Mikä pakko niitä spoileja on lukea, jos ei kerran halua tietää mitä tapahtuu?

Oma ongelmasi, jos et voi jättää niitä lukematta ;)

• Spo

Juu, jos otsikossa varotetaan spoilereista niin niitä ei ole pakko lukea. Mutta entä jos otsikko on spoiler, kuten monessa viestissä tuolla alempana? Se on aivan selvää tahallista kettuilua, ja sääntöjen vastaista. Lisäksi niitä on täysin mahdoton välttää.

Juuri tuo Edgar-juttu ikävä kyllä osui minuunkin. Olisi tietysti a) pitänyt katsoa jakso samana iltana, kun sen oli aamulla ladannut ja b) kun ei ollut mahdollisuutta katsoa, niin ainakin välttää tulemasta tänne koska tiedän että täällä noita aivovammaisia pyörii.

Yksi ystävällinen tyyppi olikin postannut otsikon "SPOILERI S05E12" mistä hänelle kiitos, sillä en sitten lukenut sitä viestiä. Vaan kun myöhemmin tulin palstalle, niin eikös siellä jo ollut otsikko paistamassa "Edgar kuoli hermokaasuun!". Kyllä se jonkin verran harmitti, kun vasta samana iltana aioin jakson katsoa.

Sen olen oppinut että ikinä enää en tule tälle palstalle ennen kuin olen nähnyt uusimman jakson itse.

• Dmt
        Spo kirjoitti:

Juu, jos otsikossa varotetaan spoilereista niin niitä ei ole pakko lukea. Mutta entä jos otsikko on spoiler, kuten monessa viestissä tuolla alempana? Se on aivan selvää tahallista kettuilua, ja sääntöjen vastaista. Lisäksi niitä on täysin mahdoton välttää.

Juuri tuo Edgar-juttu ikävä kyllä osui minuunkin. Olisi tietysti a) pitänyt katsoa jakso samana iltana, kun sen oli aamulla ladannut ja b) kun ei ollut mahdollisuutta katsoa, niin ainakin välttää tulemasta tänne koska tiedän että täällä noita aivovammaisia pyörii.

Yksi ystävällinen tyyppi olikin postannut otsikon "SPOILERI S05E12" mistä hänelle kiitos, sillä en sitten lukenut sitä viestiä. Vaan kun myöhemmin tulin palstalle, niin eikös siellä jo ollut otsikko paistamassa "Edgar kuoli hermokaasuun!". Kyllä se jonkin verran harmitti, kun vasta samana iltana aioin jakson katsoa.

Sen olen oppinut että ikinä enää en tule tälle palstalle ennen kuin olen nähnyt uusimman jakson itse.

Se on huonompi homma, muttei sekään taida olla sääntöjen vastaista.

No niin. Tajuatkos nyt, että teit tänne ihan turhan topicin.. aijai ;)

• Spo
        Dmt kirjoitti:

Se on huonompi homma, muttei sekään taida olla sääntöjen vastaista.

No niin. Tajuatkos nyt, että teit tänne ihan turhan topicin.. aijai ;)

En kirjoittanut alkuperäistä viestiä, mutta olen kyllä samaa mieltä että otsikkospoilereista pitäisi päästä eroon.

Jos kerran Lost-palstallekin on lisätty teksti "Jos viestisi sisältää juonipaljastuksia, otsikoi se esimerkiksi "spoiler"- tai juonipaljastuksia"-merkinnällä." niin miksi sitä ei voisi tehdä tänne? Ei sillä että se paljon mitään kyllä estäisi; eihän täällä ole käsittääkseni edes sheriffiä.

Toisaalta samapa se minulle, kuten sanoin, ei minulle enää pääse noita onnettomuuksia käymään; opin nääs kerrasta. :-)

• Dmt
        Spo kirjoitti:

En kirjoittanut alkuperäistä viestiä, mutta olen kyllä samaa mieltä että otsikkospoilereista pitäisi päästä eroon.

Jos kerran Lost-palstallekin on lisätty teksti "Jos viestisi sisältää juonipaljastuksia, otsikoi se esimerkiksi "spoiler"- tai juonipaljastuksia"-merkinnällä." niin miksi sitä ei voisi tehdä tänne? Ei sillä että se paljon mitään kyllä estäisi; eihän täällä ole käsittääkseni edes sheriffiä.

Toisaalta samapa se minulle, kuten sanoin, ei minulle enää pääse noita onnettomuuksia käymään; opin nääs kerrasta. :-)

Seeelvä, sain vaan sellaisen kuvan tuosta tekstistäsi.

Mites.. ei sheriffiä? Minustahan tulisi oikein hyvä sellainen ;)

• Tietäjä84
        Dmt kirjoitti:

Seeelvä, sain vaan sellaisen kuvan tuosta tekstistäsi.

Mites.. ei sheriffiä? Minustahan tulisi oikein hyvä sellainen ;)

Ja MUSTA SE SHERIFFI ja HETI ...senkö takia menit rekistöröitymään?!?!?! ...valitan ...minä olen tuleva sheriffi =D !!! Joo ja mitä spoilauksiin ...kyllä mä kieltäisin OTSIKOSSA spoilauksen ...sehän näkee ilman vaihtoehtoa ...on se nyt kiva tietää että Edgar meni kuolemaan :( ...

• Dmt
        Tietäjä84 kirjoitti:

Ja MUSTA SE SHERIFFI ja HETI ...senkö takia menit rekistöröitymään?!?!?! ...valitan ...minä olen tuleva sheriffi =D !!! Joo ja mitä spoilauksiin ...kyllä mä kieltäisin OTSIKOSSA spoilauksen ...sehän näkee ilman vaihtoehtoa ...on se nyt kiva tietää että Edgar meni kuolemaan :( ...

Ei se ole kivaa ei. Mutta asiasta toiseen, minusta tulisi parempi sefu kuin sinusta ;)

Olenhan:

1. Oikeudenmukainen
        2. Älykäs
        3. Loistava
        4. Mahtava
        5. Nopea
        6. Kärsivällinen
        7. Uupumaton
        8. VITUN asiallinen
        9. Huumoristinen
        10. VAATIMATON

• Tietäjä84
        Dmt kirjoitti:

Ei se ole kivaa ei. Mutta asiasta toiseen, minusta tulisi parempi sefu kuin sinusta ;)

Olenhan:

1. Oikeudenmukainen
        2. Älykäs
        3. Loistava
        4. Mahtava
        5. Nopea
        6. Kärsivällinen
        7. Uupumaton
        8. VITUN asiallinen
        9. Huumoristinen
        10. VAATIMATON

1.AINA oikeassa!!!
        2.Tiedän kaiken!!!
        3.AINA oikeassa!!!
        4.VAATIMATON!!!

Eli musta sheriffi ...TOD!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe