Entäs

paikalliset..

Mnikä laisia paikalliset ovat siellä..?? Puheliaita, ystävällisiä vai sellaisia, jotka jäävät vain kyyläämään?????

3

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehtoa

Keniassa asuu noin 30 miljoonaa ihmistä ja niistä 6 miljoonaa Nairobissa. Kaikki ovat erilaisia ihan niin kuin me suomalaiset. Tapasin sekä ystävällisiä että kyylääjiä matkani aikana. Käväisin Tanzanian puolella ja ennen kotimatkaani taas Nairobissa. Kadulla eräs mies juoksi perääni ja kysyi koska olen tullut takaisin Nairobiin. Hän sanoi tavanneensa minut jossain officesssa, ja muistin naaman, mutta missä olin tavannut, sitä en muistanut. Osa oli tosi ystävällisiä ja veti melkein hihasta, etten mennyt "vaaralliselle" alueelle. Ryöstöjen yritykseltäkin vältyin toisin kuin Tanzaniassa. Mombasassa törmäsin siihen mihin varmaan aika moni, että jotkut aiheuttavat hämminkiä, säikähdät, ja sen jälkeen joku "ystävällinen" sanoo, ettei ole hätää ja alkaa seurata mukana ja tarjota apuaan. Jonkun ajan kuluttua hän sitten ilmoittaa, että täytyy lähteä ja kuinka paljon hän veloittaa avustaan! Jätin rahatta!

• kenialaisiin

jotenkin ei oo luottamista. Hauskaa, ystävällistä ja mukavaa porukkaa kyllä, mutta puhumisiin ei oo paljoo uskomista. Pitää olla hyvä tuttu ettei yritä huijata. Mut sanoo ite vaan joo joo nähdään huomenna ja on hyvin mukana pelissä. Kaikki neuvot ja palvelut maksaa, silloin kyllä pääsee perille ja saa mitä haluaa..hieman tosin yliveloitetulla hinnalla.
        Mitään ei kannata ottaa tosissaan ja kantsii luottaa lopuksi vaan parhaaseen ystäväänsä...eli itseensä. :)

• klklkl

siela on paljon mukavia paikka, paljon ihmisia ainakin puhua huono osa, mut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe