30 kmt hyvä kaupunkissa

Aaretti54

Hyvä että kaupunkissa on usein 30 kmt nopeus, ehtii jalan kulkia mennä ja lapsi ei jää alle, töyssyt vielä kruununa päällä. Olen onnellinen hidas kuski, ja ajan uudella Corollla Hatchback 1,6:lla. Autoni ei ole rääkätty ja saan siitä hyvän hinnan kun ei kaahaa sitä pilalle.

10

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatteleva autoilija

30 km/h todellakin riittää kaupunkioloissa. Sillä nopeudella ehtii ihan hyvin ja se on myös muita liikkujia kohtaan hyvä nopeus. Tuo nopeus ei aiheuta kaupungissa ruuhkia, kuten joku aina yrittää väittää. Kaikilla kun on sama nopeus, niin ongelmia ei ole. Korvien välistä kaikki on kiinni.

• on!

Ei ole välityssuhteet sopineet miellyttävälle kierrosalueelle yhdessäkään manuaaliautossa tuolle nopeudelle. Kolmonen 40km/h ok, 4:n 50-70km/h ok. Kakkosella mielestäni liikaa kiekkoja (itse pidän mahdollisiman alhaisista kierroksista).

• miihkali

Pieni tarkennus. Kansainvälisten standardien mukaan Suomessa ei ole kaupunkeja ollenkaan, jos tarkastellaan asukastiheyttä. Lienetkin tarkoittanut muita, kuin Suomen taajamia.

• Auto--Antero

30 on hyvä kunhan laitetaan ykkönen eteen. Motareille nolla perään.
      Mikä vitun pyhimys lapsi on liikenteessä? Kurittomat ja vailla sivistystä olevat kakarat joutavatkin auton alle.
      Loistoautoni laatumoottori kestää kovaakin rääkkiä jälleenmyyntiarvon putoamatta. Vaihda japsipaskasi laatuun nysväri!!!!

• koeajoautot

antavat poikkeuksetta enemmän tehoa vs. yksityisen körö-körö sisäänajettu auto. Kannattaa siis polkea jo heti uudesta lähtien, se tekee moottorille hyvää.

• järkeä

tulla tänne paskaa jauhamaan - etköhän sitä keskustelua saisi asiallisillakin kommenteilla.

• sen
        järkeä kirjoitti:

tulla tänne paskaa jauhamaan - etköhän sitä keskustelua saisi asiallisillakin kommenteilla.

sanoit, mutta itse kuitenkin kirjoitit täysin turhan paskanjauhamisviestin

• nero löytyi:

oikeen piti aikaa käyttää noin nerokkaaseen viestiin.

• rfrf

30 kmt?
      Eli 30 kilometriä tonnissa?
      Siis mitä???

• jep. Ja oikeestaan pitäs siirtyä hevoseen ja rattaisiin kulkuvälineenä, ja mies edelle kulkemaan ja heiluttamaan punaista lippua...Ennemminkin laitettais ydinkeskustat kävelykaduiksi,olisi melkein enemmän hyötyä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3797
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2566
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1536
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1242
    Aihe