Mitä kaikkea kannatta käydä katsomassa jos menee Riminiin?
Miten taskuvarkaita?
Miten hintataso?
Onko hyviä ravintoloita?
Kaikkea tietoa saa lähettää.
Rimini
4
6446
Vastaukset
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Rimini&strCountry=eur&google=1
http://www.iltalehti.fi/tsau/matkakohteet/EUROOPPA/rimini.shtml
Kannattaa käydä ainakin San Marinossa. Sinne pääsee paikallisella bussilla, eikä tarvitse maksaa matkatoimistoille. Matkaa 24km.
Riccione on lähellä (n.10km) ja siellä on euroopan kuuluisin Aquafan vesipuisto.
Ei ole kovin pitkämatka (179km) Venetsiaan ja sinne pääsee vaikka junalla.
Taskuvarkaita on kaikkialla ja ne voi olla vaikka paikallisia mummoja. Ruuhkabussissa seisoessa pidä laukkusi/kukkarosi tms. etupuolellasi. Ei siellä väkisin ryöstetä, mutta pihistetään jos tilaisuus sattuu.- skootteri
Itse olin viime kesänä Riminillä ja tykkäsin kovasti paikasta. Mukava paketti kaikkea rantalöhöilyä, vanhaa kaupunkia, shoppailua ja ennen kaikkea hyvää ja suht edullista ruokaa!!
Mitään suosikkia en osaa ravintoloiden puolesta sanoa, mutta kaikissa missä käytiin saatiin hyvää palvelua Italiaksi :) eli jollei Italian kieli taitu niin kannattaa ottaa joku sanakirja mukaan. Niin tietää ainakin mitä on tilaamassa :) - sofku
itse oli kolme kuukautta viime kesänä cattolicassa... riminiin noin. 30 km... hintataso ei ole kovinkaan edullinen ravintoloissa, mutta kaupasta saa halvalla niin viiniä, olutta kuin viinakin ja pikku naposteltavaa... lähellä on san marino, kannattaa käydä katsomassa.. turisteja on joka paikka täynnä ja rannat on loppuun buukattuja,mutta maksusta paikat saa kyllä.. kaikkea kivaahan sieltä löytyy... italian kieleen tulee varautua sanakirjalla, englantia ei niinkään osata vaikka turisti paikka onkin... mutta ainakin cattolicastakin löytyi muutamia ravintoloita joissa suomenkielinen lista... suosittelen paikaksi jos rahalla ei niin väliä, siis sillä käyttörahalla... tuotteet maksavat, varsinkin vaatteet ja ulkona syönti samanhintaista kuin täällä... pizzat, piadinat jne.. hyviä ja sopivan hintaisia tuottetta ajatellen..kokeilkaa ehdottomasti straccino ja rucola piadinaa... minun henkilökohtainen suosikki, ainut asia jota oikeasti ikävä.. lämmintä riittää kesällä... talvella ei kannata lähteä sinne, sillä kaikki oikeastaan kiinni... kesäpaikka siis.. toivottavasti oli jotain hyötyä.. kysy jos tulee kysymyksiä mieleen.. hyvää matkaa..
- masa
Tulee mieleen San Marino ja Ravenna, ne on aika lähellä. Viime viikolla oltiin sielläpäin, Imolassa ja ruokailtiin uudehkossa lounaspaikassa. Hinnat oli 3.50 - 5-50 makaronista paistiin, eli siinä oli halpaa - ja hyvää. Rantapaikka jossa käytiin oli cerviassa, Riminin yläpuolella. Oli auto käytettävissä, mutta busseja kulkee hyvin. Ranta oli ilmainen, tuoli maksoi 2e. Lämmintä oli jopa 30/2 päivänä,vesi arviolta 20 ast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883