Mitä kaikkea kannatta käydä katsomassa jos menee Riminiin?
Miten taskuvarkaita?
Miten hintataso?
Onko hyviä ravintoloita?
Kaikkea tietoa saa lähettää.
Rimini
4
6443
Vastaukset
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Rimini&strCountry=eur&google=1
http://www.iltalehti.fi/tsau/matkakohteet/EUROOPPA/rimini.shtml
Kannattaa käydä ainakin San Marinossa. Sinne pääsee paikallisella bussilla, eikä tarvitse maksaa matkatoimistoille. Matkaa 24km.
Riccione on lähellä (n.10km) ja siellä on euroopan kuuluisin Aquafan vesipuisto.
Ei ole kovin pitkämatka (179km) Venetsiaan ja sinne pääsee vaikka junalla.
Taskuvarkaita on kaikkialla ja ne voi olla vaikka paikallisia mummoja. Ruuhkabussissa seisoessa pidä laukkusi/kukkarosi tms. etupuolellasi. Ei siellä väkisin ryöstetä, mutta pihistetään jos tilaisuus sattuu.- skootteri
Itse olin viime kesänä Riminillä ja tykkäsin kovasti paikasta. Mukava paketti kaikkea rantalöhöilyä, vanhaa kaupunkia, shoppailua ja ennen kaikkea hyvää ja suht edullista ruokaa!!
Mitään suosikkia en osaa ravintoloiden puolesta sanoa, mutta kaikissa missä käytiin saatiin hyvää palvelua Italiaksi :) eli jollei Italian kieli taitu niin kannattaa ottaa joku sanakirja mukaan. Niin tietää ainakin mitä on tilaamassa :) - sofku
itse oli kolme kuukautta viime kesänä cattolicassa... riminiin noin. 30 km... hintataso ei ole kovinkaan edullinen ravintoloissa, mutta kaupasta saa halvalla niin viiniä, olutta kuin viinakin ja pikku naposteltavaa... lähellä on san marino, kannattaa käydä katsomassa.. turisteja on joka paikka täynnä ja rannat on loppuun buukattuja,mutta maksusta paikat saa kyllä.. kaikkea kivaahan sieltä löytyy... italian kieleen tulee varautua sanakirjalla, englantia ei niinkään osata vaikka turisti paikka onkin... mutta ainakin cattolicastakin löytyi muutamia ravintoloita joissa suomenkielinen lista... suosittelen paikaksi jos rahalla ei niin väliä, siis sillä käyttörahalla... tuotteet maksavat, varsinkin vaatteet ja ulkona syönti samanhintaista kuin täällä... pizzat, piadinat jne.. hyviä ja sopivan hintaisia tuottetta ajatellen..kokeilkaa ehdottomasti straccino ja rucola piadinaa... minun henkilökohtainen suosikki, ainut asia jota oikeasti ikävä.. lämmintä riittää kesällä... talvella ei kannata lähteä sinne, sillä kaikki oikeastaan kiinni... kesäpaikka siis.. toivottavasti oli jotain hyötyä.. kysy jos tulee kysymyksiä mieleen.. hyvää matkaa..
- masa
Tulee mieleen San Marino ja Ravenna, ne on aika lähellä. Viime viikolla oltiin sielläpäin, Imolassa ja ruokailtiin uudehkossa lounaspaikassa. Hinnat oli 3.50 - 5-50 makaronista paistiin, eli siinä oli halpaa - ja hyvää. Rantapaikka jossa käytiin oli cerviassa, Riminin yläpuolella. Oli auto käytettävissä, mutta busseja kulkee hyvin. Ranta oli ilmainen, tuoli maksoi 2e. Lämmintä oli jopa 30/2 päivänä,vesi arviolta 20 ast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906