Torstai toivoa täynnä.Hyvää huomenta kaikille.toivottaa pörri1
Tipaton torstai 16.03.06
36
1763
Vastaukset
- ma-sa
Täysi kuu oot ihme suuri.Vai otettasko hopeinen kuu.Siellä se möllöttää ja minua valvottaa.
Tipaton uusi vuorokausi kuitenkin alullaan.- pörri1
Ei tiedä toivotteleeko tässä huomenia vai öitä:)
Mä laitan tähän tälläsen:
Hämy hiipii,ja saapuu taikahetki leiriyön.
Sävel kiirii ja haipuu taakse jylhän korpiyön:)
Kauniita unia.t pörri1 - pörri1
pörri1 kirjoitti:
Ei tiedä toivotteleeko tässä huomenia vai öitä:)
Mä laitan tähän tälläsen:
Hämy hiipii,ja saapuu taikahetki leiriyön.
Sävel kiirii ja haipuu taakse jylhän korpiyön:)
Kauniita unia.t pörri1Edellinen oli yhteinen teille kaikille valvojille.t pörri1
- papio
Huomenta! Ja Hyvää Yötä :) Nukkumaan selvin päin ja tipatta koko alkanut päivä.
ja uudet kujeet.Kaikenmoisia kujeitahan mulla riittää,vaikka muille jakaa. Ijän puolesta vois ajatella että jotkut kujeilut kuuluis jo nuoremmille.
Raitiina rallatelen tääkin päivän,ja mikäs on rallatellessa ku on masu täys eikä huikkaa tee mieli.- Cettuz!
Kuittaus tännekkin. Kun sattailemasta tulen. selvinpäin , nyt nukkumaan.
Nukkumaan selvinpäin ja sitten ko herään niin toivottelen huomenta.
Täälläkin on näköjään siirrytty nykyaikaan, eli yöt kukutaan ja päivät nukutaan?
Tulee mieleen oma nuoruus ja kellonajat, että tulihan sitä välillä yötkin kukuttua, mutta kotiakin ymmärrettiin välillä tulla ihmisten aikoihin. Nykyään ihmetyttää nuorison yö valvominen, eli mennään viihteelle vasta puolilta öin ja aamuun asti juhlitaan, tietenkin kuppiloiden aukiolo ajat antavat tähän mahdollisuuden. No, jokainen taaplaa tyylillään, mutta näin vanhemmiten sitä nauttii aamu auringosta ja valoisuudesta enemmän kuin pimeästä yö elämästä, vaikka en takuuseen mene omasta mielipiteestäni, kun täällä ketjulaisissa on näitä vanhemmanpolven edustajia yöllä kukkumassa.DD
Sanotaan nyt lopuksi sitten huomenta ja raitista päivän jatkoa yö ja päivä kukkujille t. Mettäläinen
- pörri1
tässä,et missä mahtaa sheriffi ja Joonatan viipyä,kun heidän piti tulla kuudelta aamukahville.Eivät ilmeisesti saaneet kotoa lupaa:)
Hauskaa ja tipatonta tätä päivää kaikille.t pörri1- pörri1
Mettäläinen kirjoitti:
ne vetele hirsiä tai käynnistele traktoria peiton alla. )))
näkee paljonko voi miehen sanaan luottaa.Olkoonpa sitten humalassa tai selvänä.Sama juttu:)tpörri1
pörri1 kirjoitti:
näkee paljonko voi miehen sanaan luottaa.Olkoonpa sitten humalassa tai selvänä.Sama juttu:)tpörri1
että hellapoliisit ei laskeneet herroja. Kyllähän nykyajan naiset vähän pikkumaisia on, jos isäntä esittää vakavalla naamalla pyyntöä yöllä, että voisinko pistäytyä pörrillä kahvilla. )))
- pörri1
Mettäläinen kirjoitti:
että hellapoliisit ei laskeneet herroja. Kyllähän nykyajan naiset vähän pikkumaisia on, jos isäntä esittää vakavalla naamalla pyyntöä yöllä, että voisinko pistäytyä pörrillä kahvilla. )))
se tietysti syy on.Voi harmi,kun oli voileivät ja kaikki valmiina:)Pistän pirruuttani pakettiin ja lähetän niille kotiin noi eväät.t pörri1
pörri1 kirjoitti:
se tietysti syy on.Voi harmi,kun oli voileivät ja kaikki valmiina:)Pistän pirruuttani pakettiin ja lähetän niille kotiin noi eväät.t pörri1
laita vielä kortti ja tekstiksi, tässä nämä eväät Rakkaudella Pörri. ))
- pörri1
Mettäläinen kirjoitti:
laita vielä kortti ja tekstiksi, tässä nämä eväät Rakkaudella Pörri. ))
Menossa on!Annoin postinjakajalle mukaan.On eväät ovella odottamassa kunhan milloin heräävät:)t pörri1
muistathan miten kävi viimmekesänä.Salaa vaimolta puistin kättä sulle kuin ohi ajoin lintsille vaimon ja tytön kanssa.Mutta nyt ku tiedän missä asut, niin ensi kerran kun saan lähdetyksi sinne pääkaapunkiin niin käyn ainakin ulkoovella asti.Hyvä kun laitoit ne eväät muuten joutuis itte väsään aamupalaa.
No raittiina olen kuitenkin vaikka en päässytkään lähtemään teille.- pörri1
joonatan11 kirjoitti:
muistathan miten kävi viimmekesänä.Salaa vaimolta puistin kättä sulle kuin ohi ajoin lintsille vaimon ja tytön kanssa.Mutta nyt ku tiedän missä asut, niin ensi kerran kun saan lähdetyksi sinne pääkaapunkiin niin käyn ainakin ulkoovella asti.Hyvä kun laitoit ne eväät muuten joutuis itte väsään aamupalaa.
No raittiina olen kuitenkin vaikka en päässytkään lähtemään teille.pitäis olla jo perillä:)t pörri1
pörri1 kirjoitti:
pitäis olla jo perillä:)t pörri1
voileivistä! Kyllä maistuivat,posti-Pekka toi ne perille asti.Pistin takkaan tulet ja poltin kaikken todistusaineiston,kyllä vaimo ihmettelee kun tulee kotio että olekko laihiksella kun et ole etes aamupalaa syönyt.Posti-Pekkakin lupas olla kertomatta mitään mulle tulleesta lähetyksestä vaimolleni.Kiitos vielä kerran.
Muuten nyt alkoi taas aurinko paistaan,mietinkin tässä että menenkö jatkaan vielä unia vai käynkö jo näin aikaisin hiitolenkin.Sänky kyllä vetää puoleensa,taidan vielä torkahtaa,ennen kuin tyttö tulee koulusta.
Raittius senkun jatkuu,ja miksei jatkuis,kun on hyvä aamupala syötynnä.
Kaikille. Just nousin sängystä ja vaimo keitti kahvit, kuumetta 39,8..kiitti Pörri siitä öisestä vinkistä. Joo tipaton Torstai tästä tulee se on varma.
- pörri1
tuosta kiittelemään.Sullahan on aika korkee toi kuume.Pidä huoli ettei mene yli 40 jottet joudu lääkäriin lähtemään.
nyt vaan muistat lepäillä muutaman päivän:)t pörri1
- Ryyppymies
Raitis päivä miullakin. Just loppui tämä työpäivä, tosin paperihommat jatkuvat... Torstai on tosiaan toivoa täynnä, ja huomennahan on jo Perjantai ja sitten vapaa viikonloppu.
- paranoidi
Tipatta taistellaan vaikka täysikuuta ulvoen.
- åpoi
oli taas soma päivä selvistellä
- ma-sa
Hyvä raitis päivä illassa.Kyllä noista taivaan kappaleista vaan tulee kummasti voimaa.Sain kämpän niin siistiin kuntoon tänään että vois vaikka pyytää porukat iltakaffelle.Hyvän mielen voi saada näköjään siivoamisestakin.Vaikka ei olekkaan meikäpojan mielipuuhaa.
juuri koneen ja morjens masa!
Juu, ei tuo siivoaminen meikä pojankaan ykköslaji ole. Ennen muinoin se sujui ohraliemen kanssa mukavasti ja vauhtia piisasi, mutta taukojakin tahto olla saman verran, kun oli hylsyjä jemmassa.
Kerran sattui koominen juttu, kun olin kesällä laitamyötäisessä, niin sitä räväkkänä miehenä tuumasi, että lyhennämpä vähän piha aitaa, vaan kuinka ollakkaan tuumasin, että laitanpa saman tien juuresta poikki. No seuraavaana päivänä rapuloissaan iski katumus, että nyt sitä saa varttua pitkään ennen kuin näkösuoja naapuriin kasvaa ja manailin mielessäni, että p.....e, kun tuli hölmöiltyä jälleen kerran hutikoissaan. Sellaista se tahtoo olla viinapäissään , että suhteellisuus taju häviää ja saa katua jälkeenpäin tekemisiään ja onneksi nyt ei tarvitse näitä asioita funtsia.
- pörri1
se tämäkin toiveiden päivä iltaan ehti.Enempiä ei viitsi käydä jaarittelemaan,että saavat toisetkin naiset puheenvuoron.t pörri
Minä en arvannukkaan , minkälainen sairaus tämä alkoholismi on, nyt tuli työ hulluus. Olin töissä eilen 12-h, ja sen jälkeen nukuin 6-tunti sitten töihin nyt on aivan sippi. Olen huomannut että minulla tulee energiaa, silloin kun on raittiina. Nyt pitäisi vain levätä, mutta kun uni ei tule. Yrität nukkua ilman kaljaa.
- mussukka1
Nyt jo pitänee toivotella hyviä iltoja ja makoisia unia. Kuu on piilossa ja työhulluutta odottelen, jokin karsimisjuttukin voisi olla ihan hyvä, en kuitenkaan ota huikkaa, voisin sen pullon hinnalla pyytää naapurin isäntää marjapuskien kimppuun. Tuliskohan verokarhu paikalle, jos vielä keittäisin kahvit?
- uusitie
Moi.Tässä on yksi uutta tietä kulkeva ukko.
Uutta on 2kk kestänyt raittius 34v:n ryyppäämisen jälkeen.Uutta on tälläinen keskustelu.Uutta on koko elämä,mikä tuntuu elämisen arvoiselta entiseen verrattuna.ja onnittelut 2kk kestäneestä raittiudesta.On hauskaa saada uusi jäsen keskuuteemme.
Kirjoitele vapaasti omista tuntemuksista niin iloista jos surustakin,aina jollain on antaa jokunen lohdutuksen sana.- uusitie
raitis kirjoitti:
Tipattomien ketjuun ja onnittelut 2 kuukauden raittiudesta!
tervetulo toivotuksista.Tarvitsen todella linkkiä muihin "toipuviin".Tämä viikko on mennyt ilman,että kalja olisi aina mielessä se on helpottanut paljon.Saan nykyisin jo tehtyä paljon asioita,jotka ennen vaativat kaljaa.Tein kaikki kaljan voimalla eli olin kaiken vapaa-ajan kännissä.Vielä on paljon asioita mihin en ole ryhtynyt silloin tulee varmaan taas ajatus "miten tämän voi tehdä selvänä".No arki asiat saan tehtyä selvänä, nyt nautin tämän hetkisestä olotilasta ja jatkan uudella tiellä.
uusitie kirjoitti:
tervetulo toivotuksista.Tarvitsen todella linkkiä muihin "toipuviin".Tämä viikko on mennyt ilman,että kalja olisi aina mielessä se on helpottanut paljon.Saan nykyisin jo tehtyä paljon asioita,jotka ennen vaativat kaljaa.Tein kaikki kaljan voimalla eli olin kaiken vapaa-ajan kännissä.Vielä on paljon asioita mihin en ole ryhtynyt silloin tulee varmaan taas ajatus "miten tämän voi tehdä selvänä".No arki asiat saan tehtyä selvänä, nyt nautin tämän hetkisestä olotilasta ja jatkan uudella tiellä.
Minä tein myös aina kaikki työt, polttopuista rakentamiseen asti aina viinan voimalla.Nyt olen harjoitellut yli viisitoista vuotta tekeen ne selvistä päin, ja peijakkaat onnistuvat miltei aina paremmin kuin ennen.
Kyllä niitä tulee monia asioita missä huomaa että näähän minä ennen tein aina humalassa,mutta niihin tottuu ja jonkinajan päästä se ei enää vaivaa.Tosin vieläkin muistan kuin teen jotain että ennenhän olin aina kännissä kun esim.siivosin autotallii tai huoltelin ruohonleikkureita ja muita koneita.- uusitie
joonatan11 kirjoitti:
Minä tein myös aina kaikki työt, polttopuista rakentamiseen asti aina viinan voimalla.Nyt olen harjoitellut yli viisitoista vuotta tekeen ne selvistä päin, ja peijakkaat onnistuvat miltei aina paremmin kuin ennen.
Kyllä niitä tulee monia asioita missä huomaa että näähän minä ennen tein aina humalassa,mutta niihin tottuu ja jonkinajan päästä se ei enää vaivaa.Tosin vieläkin muistan kuin teen jotain että ennenhän olin aina kännissä kun esim.siivosin autotallii tai huoltelin ruohonleikkureita ja muita koneita.niitä koneita on palasina,kun ei ole kännissä tai krapulassa saanut niitä enään kasaan,siksi en ole vielä mennyt mökille ne odottaa siellä.
Mutta ajatellaanpas hyviä puolia:nyt voin lähteä hetken mielijohteesta autolla johonkin,voin julkisilla paikoilla puhua ihmisille pelkäämättä heidän huomaavan "se on kännissä"tai kotona miettiä"mitähän perkelettä sitä taas tuli puhuttua"
- 3567676745757
567456546565464
- khhgg
Yritä typerä pentu aikuistua.
Edes vähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108