Eilis-iltana oli iisalmessa salin täysi kuuntelemassa Topi Mikkosen monologia. Pohjoisen murre kuulosti hyvältä ja tuli tarvis käydä Särestöön tutustumassa.
Rosa Liksom´n teksteistä on moneksi.
Reidari
3
403
Vastaukset
- Topi Mikkola,
Sodankylästä kotoisin ja Kuhmon kulttuuripersoona ja tulossa Pelloonkin vierailulle.
Ei muuta kuin sinne. Topi tekee loistavaa teatteria jota on ilo katsella. Ja Liksomin tekstit ovat hyviä.
Jos katotte Mikkolan kotisivuilta, niin íhanhan se on ko Hempan kaksoisolento.- Outo lintu
Aina minä sekoitan nimet, Mikkolat ja Mikkoset.
Kiitoksia!
Pitää olla huolellisempi nimien suhteen näin keskusteluissa.
Tavatessa, kun en muista nimeä,puhuttelen pokkana ekalla mieleen juolahtavalla nimellä, asianomaisen on luontevampi korjata. - hyvä vinkki
Outo lintu kirjoitti:
Aina minä sekoitan nimet, Mikkolat ja Mikkoset.
Kiitoksia!
Pitää olla huolellisempi nimien suhteen näin keskusteluissa.
Tavatessa, kun en muista nimeä,puhuttelen pokkana ekalla mieleen juolahtavalla nimellä, asianomaisen on luontevampi korjata.Miekin muistan naamat mutten aina nimiä. Työssä joudun koko ajan tapaamaan uusia ihmisiä. Sitten he tervehtivät ja tulevat juttelemaan. On noloa, kun tietää, että tuttu tuo on, muttei muista kuka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279