Tietääkö joku miten voi tehdä näin et ei tarvii aina uudelleen tehä tehtävii uudelleen kun asentaa taas, kun olin niin kaukana jo missioneis niin sit piti asentaa uudelleen kun tietokonees oli virus, itse pelaan GTA vice cityä. olette kilttejä jos vastaatte koska se on ihan tylsää tehdä ne taas ja taas. eli se joka vastaa niin tuhannet kiitokset jo etukäteen
Vastakaa edes joku :(
6
605
Vastaukset
- <3 <3 <3
Suosittelen ostamaan pelit kaupasta. Ei tule viiruksia
lataa netistä sen prosentti määrän savetus johon jäit. Sivut löydät tältä palstalta tai googlella. Muuta keinoa en keksi tuohon muuta kuin muista varmuuskopioida savetus tiedosto niin voit vain sen lisätä jos joudut pelin uudelleen asentaa. ja kuten tuolla jo tuli mikäli kyseessä on piraatti versio (netistä ladattu) mene kauppaan ostamaan aito peli koska täälä ei tueta piratismiä (ainakaan Gta peleihin kohdistuvaa)
- Ihmisparka
mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -
- eiiiiiiiiii
Ihmisparka kirjoitti:
mutku mul on kaupast ostettu peli. en oo kopsannu sitä tai jotain. se on ihan mun oma peli! -
tosiaankin ihmisparka... voihan siihen silti netistä ladata roinaa, modeja ja talletuksia... ei se ole rikollista jos ilmaista rompetta lataat...
- Toimii joissain:
Otat GTA Vice Cityn savetuksen, laitat sen toiseen kansioon, asennat uudelleen ja laitat vanhan savetuksesi sinne savetusten omaan kansioon. Niin se joissain peleissä toimii.
- Jos...
Koneesi tyhjennetään täysin, tallenna savetuksesi jollekkin tyhjälle levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481