Mugellon GP

Turo--Inkeri

Olen lähdössä paikanpäälle Mugelloon kesäkuun alussa, mutten ole ehtinyt tässä kiireiltä yhtään vielä perehtymään, mistä kisaliput ym. olisi hankittavissa, ja mahtaako enää olla paljon vapaita paikkojakaan..

Löytyiskö joku, joka on käynyt siellä ja jos niin mistä hankit liput? Missä asuit kisapäivinä, kuinka pitkä matka radalle ja oliko pahasti ruuhkaa? Missä päin rataa olit katsomossa ja näkikö hyvin/huonosti? Muuta huomioitavaa Italian GP:hen lähtijälle? Olen ollut katsomassa GP:tä Espanjassa ja Etelä-Afrikassa mutta ne reissut oli vielä 2-tahtisten 500cc pyörien aikaan. Aikomus olis mennä Suomesta prätkällä, todnäk meno Baltian kautta ja paluu Rostockista lautalla.

1

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkt

kävin moottoripyörällä viimekesänä mugellossa katsomassa kisat asuttiin rata alueella teltassa sisältyi kisalippuun perjantaista sunnuntaihin sai safkaa yötöpäivää erilaisista kojuista armoton meno läpi yön liput ostettiin portilta mennessä rata on hieno ja näkee lähes kokonaan samalta paikalta ja lopun skriiniltä se meno on oikeasti mieletön sellaista ei ole missään mutta ei kannata säikähtää eivät ole rähinöitsiöitä huutaava ja pitävä vain elämää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe