Otsake sen kertoo mikä on varmaa.Kaikki muu onkin sitten ......Huomenta ja Hyvää päivää kaikille.Minulle viikon ensimmäinen työpäivä.
TIPATON 17.03.06
61
2334
Vastaukset
- belin
...aamua kaikille. Tipattomana olen saanut olla kohta jo melkein vuoden - elämäni paras vuosi kaikista myllerryksistä ja vaikeuksista huolimatta! Hyvä että jo nyt vähän yli nelikymppisenä sain tämän ymmärryksen. Kyllä kannatti hakata päätä seinään!
- mussukka1
Kyllä kannatti raitistua vaikeuksista huolimatta minunkin. Nyt vain pitäisi osata itselle kertoa nämä hyvät puolet. Minulle tämä tipaton ketju on sitä muistuttamista, ei sitä naapurille mene kertomaan, että onpas hyvä olo, kun ei ole tullut örvellettyä. Jos en aina päivän tohinoissa huomaa olla onnellinen, niin tänne ilmoittautumalla palaa mieleen tosiasiat.
- uusitie
Heräsin ja heti piti vilkaista tätä uusinta uutta.Tähän sitä juututtiin kahvikuppi nokan edessä.Sattui äsken keittiön kaapin oven sarana hajoamaan ja ovi rämähti lattialle.Vaimon kanssa senkun naurettiin.2kk takaperin se olisi ollut hyvä syy alkaa juomaan ja riitelemään.
- mussukka1
Kaksi kuukautta on hyvä juttu. Pienin kirjaimin kirjoittelen, että ammattilaiset sanoo taistelun alkavan kolmen kuukauden kuluttua. Alku menee uusien asioiden löytämisessä ja sitten tulee se, että enhän ollutkaan pahasti alkoholisoitunut ja minähän pystyn kohtuukäyttäjäksi. Minullekin kävi nuo ajatukset mielessä ja muutaman heikon hetken ja itselle selittelyn koin.
Käytä kaikki tuki hyödyksi, jos yksi niistä on tämä ketju, niin tänne vaan kertoilemaan vaikka säästä.
- åpoi
aamua kaikille tasapuolisesti
ennen piti perjantaisin ottaa se peruskänni
jatkaa lauantai ja loiventaa sunnuntaina
vaan ny on heleppoa ku ei tarvi törsätä
tere tulemast uusitieki raitistelemaanTervetuloa uudet ketjulaiset ja toivottavasti jotain positiivista raittiuteen kannustavaa tästä ketjussa olosta löytyy, ettei tarvitse vanhoja polkuja uudelleen käydä ja tuskinpa meistä niitä kukaan kaipaa.
Veit janat juustani åpoi perjantai käyttäytymisestä, sillä tutun tuntuiset kuviothan kirjoitit. Tahtoo olla meillä alkoholin käyttäjillä tai entisillä samoja piirteitä ja siksi yhteinen ymmärrys on silmiin pistävää, kun tarinoita toinen toisillemme kertoilemme.
Eipä tarvitse perjantai pulloa hommata ja työpäiväkin huomenna t. Mettäläinen- Ryyppymies
Mettäläinen kirjoitti:
Tervetuloa uudet ketjulaiset ja toivottavasti jotain positiivista raittiuteen kannustavaa tästä ketjussa olosta löytyy, ettei tarvitse vanhoja polkuja uudelleen käydä ja tuskinpa meistä niitä kukaan kaipaa.
Veit janat juustani åpoi perjantai käyttäytymisestä, sillä tutun tuntuiset kuviothan kirjoitit. Tahtoo olla meillä alkoholin käyttäjillä tai entisillä samoja piirteitä ja siksi yhteinen ymmärrys on silmiin pistävää, kun tarinoita toinen toisillemme kertoilemme.
Eipä tarvitse perjantai pulloa hommata ja työpäiväkin huomenna t. MettäläinenMoikka! Huomenna et siis kerkiä sitten Saipan peliin kun oot töissä. Raitis päivä miulla tänään on sporttipäivä. Enpä miekään kyllä ole Saipa peliin menossa. Koripallo on mielenkiintoisempi laji...
- pörri1
Ryyppymies tuossa jutteli urheilusta.Minun ei nyt tarvitse urheilla,niin sanoi lääkäri.Pelkkä katsominen riittää:)Onneksi ei kävelyä kieltänyt,mutta ylimääräiset hyppelyt pois.
Sain lähetteen ortopedille tosta polvesta(olenhan siitä maininnutkin).
Nautitaan kuitenkin keväästä ilman alkomaholia.t pörri1 Ryyppymies kirjoitti:
Moikka! Huomenna et siis kerkiä sitten Saipan peliin kun oot töissä. Raitis päivä miulla tänään on sporttipäivä. Enpä miekään kyllä ole Saipa peliin menossa. Koripallo on mielenkiintoisempi laji...
Vähän hävisi kiinnostus, kun toi playoff paikka karkas saipalta, mutta peli on peliä ja jonkun täytyy hävitäkin. Joo, en nykyisin istu enää niin tiiviisti katsomossa, mutta hengessä mukana kuitenkin ja huomenna duuniin, kuten aiemmin ilmoitin.
Irti tytön pyörästä ja jouduin sen takia nouseen, nyt pitää saada äkkiä uudestaan unenpäästä kiinni ettei tuu liika lyhyt yöuni..noh, raitis Perjantai jokatapauksessa..Huomenta kaikille!!
- pörri1
mutta toivottavasti ei iloton viikonloppu tulossa:)
Tervetuloa uusille ketjulaisille.Mukaan mahtuu mukavasti.
Keväthän on muutoinkin uudenalkua,niin siihen sopii vallan hyvin tipattomuuden aloittaminen:)
Keväistä perjantaita kaikille.t pörri1- Cettuz!
Jo rinnassa. Mahtava päivä ainakin täällä päin suomea. Eikun selvinpäin tipatta.
sinulle myös pörri1.Iloinen viikonloppu tästä tulee jos se vain minusta ja sinusta on kiinni.Itsehän me suurimmaksi osaksi järjestellään asiat, niin että kenkuttaako vai ollaanko iloisia.Tosin ainahan voi sattua jotain ikävää mut ne on niitä asioita yleensä mille me ei voida mitään.Tervetuloo vain uudet ketjulaiset kyllä meitä tänne mahtuu,iloitsemaan raitudesta, ja jos suretaa niin jaetaan surutkin niin on helpompaa.
Päihteetömän päivän vietän tänääkin.Raitista ja hauskaa viikonloppua kaikille!!t,joonatan11
- papio
Huomenta! Raittiina alkoi tämä päivä ja jatkuu loppuun asti. Illalla pitäisi menä rokkikuppilaan kuuntelemaan rokettirollia ja selvästä päästä. Voi sitä meteliä ja örveltäjiä, mutta pääseepä sieltä pois tarvittaessa. Selvin päin ajattelin olla kuitenkin koko tilaisuden.
- pörri1
iltaa sinulle ja muista pilkettä silmäkulmaan,jos vaikka sattuu se oik... olemaan siellä samaisessa paikassa:)Eihän sitä koskaan tiedä minkä nurkan takaa tulla tupsahtaa:)t pörri1
- papio
pörri1 kirjoitti:
iltaa sinulle ja muista pilkettä silmäkulmaan,jos vaikka sattuu se oik... olemaan siellä samaisessa paikassa:)Eihän sitä koskaan tiedä minkä nurkan takaa tulla tupsahtaa:)t pörri1
Niin, eihän sitä koskaan tiedä :) Hirvittää vaan pelkkä ajatuskin siitä metelistä, mutta kun on pikkuveli lavalla, niin pakko kait se on mennä tarkistamaan broidin soittokunto. Saas nähdä. Voi olla että lähden kesken illan pois. Eihän tuo maksa mitään. Muta toisaalta: eihän sitä tiedä vaikka... :)
- Systeri
Tipaton päivä täälläkin menossa.
- pörri1
ja aurinkoista viikonloppua sinulle.Toivottavasti vointisi on ollut hyvä.t pörri1
No niin viikko on lusittu, tuli tehtyä 64 tuntia työtä. Silti vi….taa niin he….ti , rahaa kyllä sai, mutta ei näytä tuo raha tuottaa mielenrauhaa. Nyt pitää syödä hyvin, ja laittaa selälleen maata. Koko viikonloppuna yrittää olla tekemättä mitään, jos tähän mielentilaan otas viinaa niin sataisi noutaja tulla. Siitä huolimatta illalla samaisten seuraan, jossa puuhuhtaa vain elämän ongelmista, ei Jumalasta.
- åpoi
tänään saanut mitään itsestäni irti (sanoi spitaalinen)
tyhyjän nyhyjäystä koko päivä, mutta kuiten enimmäksee ulukona
noh eilisen urheilun päälle passaaki palautumispäivä ja juomana karpalomehu raakana- mussukka1
Monennäköistä puuhastelua olisi minullakin, mutta nyt tuntuu, että viihdyn täällä. Ei karkaa saunapuut minnekään, jos vasta huomenna meinaan lämmittää. Palautuspäivä on aivan ansaittu. Mitähän jos olisimme vain tyytyväisiä itseemme karpalomehun kanssa?
- åpoi
mussukka1 kirjoitti:
Monennäköistä puuhastelua olisi minullakin, mutta nyt tuntuu, että viihdyn täällä. Ei karkaa saunapuut minnekään, jos vasta huomenna meinaan lämmittää. Palautuspäivä on aivan ansaittu. Mitähän jos olisimme vain tyytyväisiä itseemme karpalomehun kanssa?
näin teemmä, hyrisemme kuin kissat uuninpankolla
- paranoidi
Tipatta, kuten Ma-sa: n kirjoittama otsikkokin kertoo.
- pörri1
viikonloppua sinulle.t pörri1
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
viikonloppua sinulle.t pörri1
Kiitos samoin. Nyt lepo-ohjelmani päättyy tai keskeytyy. Huomiseksi on paljon tekemistä kalenterissa. Onko jalkasi olo helpottanut?
- pörri1
paranoidi kirjoitti:
Kiitos samoin. Nyt lepo-ohjelmani päättyy tai keskeytyy. Huomiseksi on paljon tekemistä kalenterissa. Onko jalkasi olo helpottanut?
Olet ilmeisesti hyvin suunnitellut huomiset hommat.No,nehän on sitten jo puoliksi tehty:)
Jalasta kerroinkin jo päivällä aiemmin.Ortopedille lähete tähystykseen.t pörri1 - paranoidi
pörri1 kirjoitti:
Olet ilmeisesti hyvin suunnitellut huomiset hommat.No,nehän on sitten jo puoliksi tehty:)
Jalasta kerroinkin jo päivällä aiemmin.Ortopedille lähete tähystykseen.t pörri1Hommalista on, muttei ole sen enempää suunniteltu. Toimin ns. improvisiomalla.
- pörri1
paranoidi kirjoitti:
Hommalista on, muttei ole sen enempää suunniteltu. Toimin ns. improvisiomalla.
täällä hiljaa vaan olet.Tuu tonne saunaporukkaan nyt sanomaan sinäkin jotain:)t pörri1
- mussukka1
Ei ole meillä vielä syttyneet ne viisi katuvaloa ja kello on kohta ilta. Täytyy uskoa, että kevättä pukkaa. Viikonloppu alkoi ja täytyy heittää nautinnon puolelle. Haistelen, maistelen, näen väreissä, kuulen titityyn, sitä se selvänä olo teettää.
Pieni murhe tässä on, missä on ahoohoo, tietääkö kukaan?Kyllä tässä kevät mieleen tulee, kun mussukan sirkutusta kuuntelee. Pitäisi tietenkin ukkomiehen pysyä omissa housuissaan, mutta miten sitä vastustelee kiusauksia, kun meillä miehillä on täällä kivoja likkoja. Eipä ole näkynyt tai kuulunut aahoohoosta mitään ja karbidikin on hävinnyt, onkohan edes hengissä, kun ei ole mitään itsestään ilmoitellut pitkään aikaan.
- mussukka1
En nyt osannut vastata mihinkään väliin. Joten mistähän johtuu, että ketju on niin miesvoittoinen. Ei tarvitsisi jakaa vuorolappuja naisille, jos meille saunaan tulisitte. Kaikki mahtuisi lauteille samaan aikaan, miesten pitäisi odottaa, että kuumuus yllättäisi jonkun.
Toivottavasti pärjäät jalan kanssa edes niin, että nassu on aurinkoa kohti.- pörri1
vaikea kysymys.No,eikös se ole hyvä,että on miehiä ketjussa.Sehän on sen merkki,että halukkuutta raittiuteen löytyy.Huonmpi hommahan se olisi,jos ei heitä olisi,vai mitä olet sinä mieltä?
Eiks ne miehet mahtuis meidän naisten kanssa samaan aikaan saunaan,kun meitä on niin vähän?
Just joo:)Hauskaa iltaa sinulle.t pörri pörri1 kirjoitti:
vaikea kysymys.No,eikös se ole hyvä,että on miehiä ketjussa.Sehän on sen merkki,että halukkuutta raittiuteen löytyy.Huonmpi hommahan se olisi,jos ei heitä olisi,vai mitä olet sinä mieltä?
Eiks ne miehet mahtuis meidän naisten kanssa samaan aikaan saunaan,kun meitä on niin vähän?
Just joo:)Hauskaa iltaa sinulle.t pörripitkään tota sauna kutsua ja melkein olen luopunut ajatuksesta. En tiedä mitähän toi eukko tuumaisi ajatuksesta, mutta varmaan suostuisi, kun mielessään ajattelee kuitenkin, että tolla ukolla ei seiso nykyään muu kuin järki.
- mussukka1
pörri1 kirjoitti:
Just joo:)Hauskaa iltaa sinulle.t pörriOlen ajatellut, että sellainen turvejuttu pistettäis. Auttaa kaikkeen vaivaan ja luulen miehien olevan sen verta pelkureita, että eivät samaan löylyyn tule ja jos vielä ehdottaisi, että pikkuisen mustaa tuonnekin.....
- mussukka1
Mettäläinen kirjoitti:
pitkään tota sauna kutsua ja melkein olen luopunut ajatuksesta. En tiedä mitähän toi eukko tuumaisi ajatuksesta, mutta varmaan suostuisi, kun mielessään ajattelee kuitenkin, että tolla ukolla ei seiso nykyään muu kuin järki.
Sauna on pyhä paikka ja siellä puhdistaudutaan, joten vaimosikin voi olla ihan rauhallisin mielin.
Mutta avantoon pitää meillä mennä ja selvin päin.
Kesällä saa uiskennella järvessä, mutta hieman halkoja pitää tehdä. Onkohan kohtuutonta? - pörri1
mussukka1 kirjoitti:
Olen ajatellut, että sellainen turvejuttu pistettäis. Auttaa kaikkeen vaivaan ja luulen miehien olevan sen verta pelkureita, että eivät samaan löylyyn tule ja jos vielä ehdottaisi, että pikkuisen mustaa tuonnekin.....
miehet juoksisivat pitkin metsiä pakoon,kun me turvenaamiossa niitä enkelinkuvia tehtäis.
Mitä luulet olisiko siitä turpeesta apua tolle Mettäläiselle,kun jotenkin hänen viestistä sai sen kuvan,et hänellä on jonkunlaisia ongelmia,vai kuvitteleekohan vain:)t pörri1 - pörri1
Mettäläinen kirjoitti:
pitkään tota sauna kutsua ja melkein olen luopunut ajatuksesta. En tiedä mitähän toi eukko tuumaisi ajatuksesta, mutta varmaan suostuisi, kun mielessään ajattelee kuitenkin, että tolla ukolla ei seiso nykyään muu kuin järki.
seurassa olisit turvassa.Minä ainakaan en tekisi pahaa kärpäsellekkään,tuskin Mussukkakaan.Hyvässä kunnossa varmaan saisit kotiin palata,me kun emme edes juomaan yllytettäisi.t pörri1
mussukka1 kirjoitti:
Sauna on pyhä paikka ja siellä puhdistaudutaan, joten vaimosikin voi olla ihan rauhallisin mielin.
Mutta avantoon pitää meillä mennä ja selvin päin.
Kesällä saa uiskennella järvessä, mutta hieman halkoja pitää tehdä. Onkohan kohtuutonta?maalaispoika vastaisi. No,halkoja voisi tehdä ja laittaa pökköä pesään, mutta toi avanto uinti tuntuu kohtuuttomalta vaatimukselta, kun ei ole tullut kokeiltua.
Maalaispoika kiittää kutsusta ja palataan astialle.pörri1 kirjoitti:
miehet juoksisivat pitkin metsiä pakoon,kun me turvenaamiossa niitä enkelinkuvia tehtäis.
Mitä luulet olisiko siitä turpeesta apua tolle Mettäläiselle,kun jotenkin hänen viestistä sai sen kuvan,et hänellä on jonkunlaisia ongelmia,vai kuvitteleekohan vain:)t pörri1Pörri, ei tarvi turvetta ja viegraa, ole huoleti.
- ma-sa
pörri1 kirjoitti:
seurassa olisit turvassa.Minä ainakaan en tekisi pahaa kärpäsellekkään,tuskin Mussukkakaan.Hyvässä kunnossa varmaan saisit kotiin palata,me kun emme edes juomaan yllytettäisi.t pörri1
tulla.Tekis niin mieli......avantoon.Onkos se Mussukan sauna savu sellainen.Halkojakin voin tehdä ja ihan melkein mitä vaan kunhan ei tartte kajota alkoholipitoisiin.
ma-sa kirjoitti:
tulla.Tekis niin mieli......avantoon.Onkos se Mussukan sauna savu sellainen.Halkojakin voin tehdä ja ihan melkein mitä vaan kunhan ei tartte kajota alkoholipitoisiin.
tulit masa. Ei tässä kohta näille naisille pärjää ja sheriffikin voi kohta ohjata seksi palstoille koko poppoon.
- ma-sa
Mettäläinen kirjoitti:
tulit masa. Ei tässä kohta näille naisille pärjää ja sheriffikin voi kohta ohjata seksi palstoille koko poppoon.
Se on seurausta siitä ku ei alkoholia ole ollut kehossa.Tärkeää mielestäni ottaa huomioon näitä hyötyjä mitä raittius tuo tullessaan.Hauskaa on olla selvinpäin ja hormonit hyrrää.
- pörri1
mussukka1 kirjoitti:
Olen ajatellut, että sellainen turvejuttu pistettäis. Auttaa kaikkeen vaivaan ja luulen miehien olevan sen verta pelkureita, että eivät samaan löylyyn tule ja jos vielä ehdottaisi, että pikkuisen mustaa tuonnekin.....
siellä eväitä valmistelet,kun niin harvaan tulee viestejä:)t pörri1
pörri1 kirjoitti:
tarviiko laulaa saunareissulta kotiin tullessa laulu, että kilisee kilisee kulkunen, helkkyen välkkyen. No, pthyi näitä ajatuksia ja arvaas pörri mitä mies tekee, kun se syleksii näin, pthyi, pthyi, pthyi, pthyi.
No, taidatpa arvata ja sensuurin vuoksi en kerro.- pörri1
Mettäläinen kirjoitti:
ja tulis tietennii itse mukaan sinne vahtimaan meitä.ollaan vaan hiljaa täällä,niin ei sheriffi mitään huomaa.Se varmaan nukkuu:)t pörri1
pörri1 kirjoitti:
missä päin Suomee toi mussukka asustelee?? En kehtaa häneltä suoraan kysyä.Ei tarvi paikkakuntaa laitaa riittää sellainen summitainen määritelmä.Siks vain että ehtiskö käymään sillävälin ku vaimo on töisssä.
- pikaisesti
ma-sa kirjoitti:
Ei ole savusellainen, ihan puilla lämpiää ja muita töitäkin riittää. Alkoa haluavat pistetään liftaamaan, harvassa on liikenne joten kuntoilua tulee haluaville.
Mussukka pörri1 kirjoitti:
viestin, mutta lue masan viestin alta. Eväät on tehty ja pitäisi nykyään olla positiivinen ajattelu tapa, kun töihin menee ( kele 30 vuotta samaa paskaa)
- pörri1
joonatan11 kirjoitti:
missä päin Suomee toi mussukka asustelee?? En kehtaa häneltä suoraan kysyä.Ei tarvi paikkakuntaa laitaa riittää sellainen summitainen määritelmä.Siks vain että ehtiskö käymään sillävälin ku vaimo on töisssä.
oli yks päivä juttua siitä.Jaj otain puhui länsi-suomesta,ellen väärin muista.Elikkä sulla hyvät mahdollisuudet piipahtaa vaimon töissä ollessa.Ja sit vaikka menet kotiin mentyä istumaan omaan saunaan,ikäänkuin olisit koko yön siellä istunut:)t pörri1
pörri1 kirjoitti:
oli yks päivä juttua siitä.Jaj otain puhui länsi-suomesta,ellen väärin muista.Elikkä sulla hyvät mahdollisuudet piipahtaa vaimon töissä ollessa.Ja sit vaikka menet kotiin mentyä istumaan omaan saunaan,ikäänkuin olisit koko yön siellä istunut:)t pörri1
olin jo aiemmin saanut.Taidankin udella jostain tarkemman osoiteen ja lähtee piipahtaan,ku tuntuu noi toiset häipyvän vaimoin kainaloihin.
- pörri1
ma-sa kirjoitti:
Se on seurausta siitä ku ei alkoholia ole ollut kehossa.Tärkeää mielestäni ottaa huomioon näitä hyötyjä mitä raittius tuo tullessaan.Hauskaa on olla selvinpäin ja hormonit hyrrää.
Nyt menin sekaisin,et mihin olen vastannut ja mihin en.Niinpä niin.Voihan sitä perjantai-iltaa viettää monella tapaa.Tästä kirjoittelusta ei ainakaan krapulaa tulee,kun muistaa tankkauksen hoidella kahvilla tai mehulla:)t pörri1
- pörri1
joonatan11 kirjoitti:
olin jo aiemmin saanut.Taidankin udella jostain tarkemman osoiteen ja lähtee piipahtaan,ku tuntuu noi toiset häipyvän vaimoin kainaloihin.
täytyy kans kahvit lorauttaa.Täytyy huolehtia ettei tule nestevajausta.Muista palata ajoissa kotiin.t pörri1
pörri1 kirjoitti:
täytyy kans kahvit lorauttaa.Täytyy huolehtia ettei tule nestevajausta.Muista palata ajoissa kotiin.t pörri1
pääsen etes lähtemään.Poika oli tullut armeiasta lomille silaikaa ku olin palaverissa.Ei hän kyllä yleensä Äitille huutele mun "pissalla käynneistä".Nyt hän tais lähtee kaupungille,mutta kehui olleensa kolmevuorokautta ampumaleirillä,ja aiko tulla aikaisin nukkumaan.Tosin voidaanhan me kirjoitella tässä niikuin ennenkin.Jos sulla on kavi paussi niin minä lähden syömään ja piipusteleen välillä.
joonatan11 kirjoitti:
pääsen etes lähtemään.Poika oli tullut armeiasta lomille silaikaa ku olin palaverissa.Ei hän kyllä yleensä Äitille huutele mun "pissalla käynneistä".Nyt hän tais lähtee kaupungille,mutta kehui olleensa kolmevuorokautta ampumaleirillä,ja aiko tulla aikaisin nukkumaan.Tosin voidaanhan me kirjoitella tässä niikuin ennenkin.Jos sulla on kavi paussi niin minä lähden syömään ja piipusteleen välillä.
kavi sanaan yksi kirjain lisää.Mutta oletan että ymmärrät mitä sanaa tarkoitan.Minulla tulee aina näitä virheitä mutta ei kait se kovin vakavaa ainakaan meidän kesken ole.
- pörri1
joonatan11 kirjoitti:
tuli juotua.Mua ei pikkuvirheet haittaa.Kun en yleenssäkkään lue kun puolet sanoista:)Loput arvaan,niinkuin olet huomannut.
Koskas poikasi pääse pois armeijasta?Taitaa mennä kesään.t pörri1 pörri1 kirjoitti:
tuli juotua.Mua ei pikkuvirheet haittaa.Kun en yleenssäkkään lue kun puolet sanoista:)Loput arvaan,niinkuin olet huomannut.
Koskas poikasi pääse pois armeijasta?Taitaa mennä kesään.t pörri1Heinäkuussa jos ei YP-tä tule niin pitäis kotiutua.Nyt on syöty ja piipusteltu, taas jaksaa jonnin aikaa.
- uusitie
raittiutta,josta olen tyytyväinen.Viime yön unet jäi vähiin,kun valvoin täällä ja jäin aamulla aikasin taas jumiin.Siis aika kiinnostava uutuus.
No väsyneenä lähdin vaimon kanssa asioille.
Ajoin sivu tieltä suoraan rekan eteen (onneksi rekkakuski oli tilanteen tasalla ja sai estettyä kolarin)ja sain aikaiseksi muutakin järkevää.
Kotona sain aikaiseksi riidan vaimon kanssa siinä sitä oli syitä hakea kaljaa.Eipä tällä viikolla ole semmoista kimmoketta vielä ollutkaan,mutta kun olen semmoinen etten halua luopua mistään niin en raaskinut luopua raittius putkestanikaan.Menin päiväunille.Nyt on hyvin rauhallista ja kiistat kotona sovittu.
Tämä oli hyvä opetus minulle kuinka tärkeää uni on.
Tässä sitä mennään päivä kerrallaan ja nautitaan hyvistä hetkistä.
PS.En missään tapauksessa halua pelotella ketään
kirjoitin vain mitä minulle tänään on
tapahtunut.- pörri1
Mettäläinen kirjoitti:
viereen rauhoittumaan. Hyvää yötä
unia :)t pörri1
- 544578578686
954745765858
- kkhgff
Yritä typerä pentu aikuistua.
Edes vähän.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058