Olen palannut! Oikeastaan, en ole ollut missään mistä voisi palata...:) En ole voinut olla huomaamatta, että täällä HUUHAA:ssa on ilmeisesti menossa eräänlainen sukupolvenvaihdos tai jotain. Kovasti on uutta porukkaa, jota en muista ennestään. Toki muutamia vakio luumuja edelleen jakaa kanssani tämän vekkulin saitin, kiitos siitä! :)
Heippa!
9
375
Vastaukset
- bag_gie
*kättelee*
Oli tuo ovi auki niin kurkkasin kerran sisälle.
luumujako nää olikin, onkos tää hedelmätiski, mie luulin kyllä olevani karkkihyllyjen luona :\
On hyvä että löytyy paikka jossa ei tarvitse istua selkä suorana ja naama irvessä, eipähän tee niin mieli ampua naapuria vaikka se metelöikin keskellä parasta iltapäivää =DHyvin ollaan samoilla tiimoilla täälläkin! Ihan älyvapaan ihanaa kun on nilkka murtunut ja täytyy köpötellä kepeillä/kelata tuolin kaa keskellä ihaninta kevätpäivää! Mieli tekis autoilla luu pihalla ja kuunnella metallimusaa.. mut ehkä myöhemmin, luulisin melko suurella prosentilla, että kyllä tästä vielä jalka leivotaan! :) :)
- tipuliinukka
NW4EVER kirjoitti:
Hyvin ollaan samoilla tiimoilla täälläkin! Ihan älyvapaan ihanaa kun on nilkka murtunut ja täytyy köpötellä kepeillä/kelata tuolin kaa keskellä ihaninta kevätpäivää! Mieli tekis autoilla luu pihalla ja kuunnella metallimusaa.. mut ehkä myöhemmin, luulisin melko suurella prosentilla, että kyllä tästä vielä jalka leivotaan! :) :)
Nyt kyllä on pakko myäntää! Olen katkera!! :( Sä se pääset siitä kärrystä tai kepeistäs eroon. Mä en!
No joo, moikka sullekin! :)
Mon varmaan niitä uuden sukupolven huuhaalaisia?? ;) tipuliinukka kirjoitti:
Nyt kyllä on pakko myäntää! Olen katkera!! :( Sä se pääset siitä kärrystä tai kepeistäs eroon. Mä en!
No joo, moikka sullekin! :)
Mon varmaan niitä uuden sukupolven huuhaalaisia?? ;)ehei, kyllä minä sinut muistan. Vaihdettiin parit messut käsityksestäni jouluaaton työskentylystä vieraalla paikkakunnalla. Saattoi tuo aihe olla muukin, pääasia on että muistan sut etkä suinkaan ole uutta sukupolvea. Mä olen TOSI TOSI pahoillani sun tilanteesta! Yritä ny jaksaa ja uskoa parempaan huomiseen! :)
- sweet_lemon
...vaikken koskaan luotasi lähtenytkään, tulen uudestaan... Viestistäsi tuli mieleen tuo juicen biisi :)
Hassua että l-bonanzallekin tulee tuosta sun nikistä, niinkuin mullekin aina on tullut, mieleen NW North-West :) vaikka tarkoittanee nikissäsi ilmeisesti NightWishiä.....sivistänyt itseäsi sekä ilmatieteen että musiikin saralla. Olen siitä melko happy!:) Nightwish on ja pysyy mun sydämessä, ei sitä poista sieltä kuin sydämen siirto!
..muuttumiseen tarvitaan.. naaman vääntelyy ja tupakkaa.. paljon tupakkaa.. tietysti voit kostuttaa ja venyyttää naamaasi ja mennä sitten nopeasti kevätaurinkoon..
- bag_gie
pitää vaihtaa ajoissa maisemaa, ei taida luumun homma kiinnostaa :O
Tupakki on myrkkyä, hieno nainen ei vääntele naamaansa (opetti äiti) ja tuo venytyshommeli kuulostaa vaaralliselta...
Kevätaurinko kyllä kuulostaa hyvältä ehdotukselta mutta jos siellä päivät pitkät taivastelee niin eihän sitä ole täällä silloin. Ja kevät on kovin lyhyt :( Itse jätän tupakan pois luettelosta ja popsin esim. sipulin tai joskus kun haluan mässäillä rahalla, ostan purkin boy-silliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252