Teitpä kivan tempun tässä eräs vuorokausi sitten, etkö jo prkle tajua että pidän susta, paljonkin, kait olisin vaan turpa rullalla jos en pitäisi. Mitä oikein yrität, kysyn vaan?
kiitos sinulle johanna..
29
2002
Vastaukset
- muistella
vanhoja pahalla????
- ???
Mistäpäin? ja Kukahan sinä olet??
- vastasin
??? kirjoitti:
Mistäpäin? ja Kukahan sinä olet??
olevani johanna...
- vai seur.?
vastasin kirjoitti:
olevani johanna...
tipahdin kärryiltä....
- siis tota
vai seur.? kirjoitti:
tipahdin kärryiltä....
öö...
- Johanna
Yritän ottaa susta selvää ennenku hyppään pää edellä kaivoon.. Se katsos sattuu, on joskus tyhmänä tullut hypättyä. :) Mutta sen voin sanoa, että mäkin pidän susta.
- ei pysy...
mukana ei vaikka kuinka yrittäis... mä taidan kokeilla sitä kaivo vaihtoehtoa....liikaa Johannia liikkeelleä...
- heh heh
Luonto järkkää niin että tietyntyyppiset ihmiset tuntee vetoa hypätä kaivoon käskemättäkin. Sitten taas tietyt tyypit ei hyppää sinne vaikka miten käskis! ;D
On tämä elämä sekavaa, eikös vaan? - Johanna
ei pysy... kirjoitti:
mukana ei vaikka kuinka yrittäis... mä taidan kokeilla sitä kaivo vaihtoehtoa....liikaa Johannia liikkeelleä...
Meissä on kuulemma sitä jotain.. :) Mutta jos esität ton kysymyksen sille oikealle Johannalle, et voi menettää mitään. Ainoastaan päänsäryn ja epätietoisuuden. Rohkaise mielesi, jos ei tämä mun kaima siihen pysty.. Ainakin tiiät sitten missä mennään..
- Johanna
heh heh kirjoitti:
Luonto järkkää niin että tietyntyyppiset ihmiset tuntee vetoa hypätä kaivoon käskemättäkin. Sitten taas tietyt tyypit ei hyppää sinne vaikka miten käskis! ;D
On tämä elämä sekavaa, eikös vaan?Tottapa turiset. Kummallista tämä elämä tosiaan. Mutta eikö oiskin aika tylsää, jos kaikki ihmiset käyttäytyis samalla tavalla? :)
- vaan...
heh heh kirjoitti:
On tämä elämä sekavaa, eikös vaan?täysin seko ... :D
- Johanna
vaan... kirjoitti:
täysin seko ... :D
Ei ihan terveitä täälläkään, mutta sehän selvis jo tossa aiemmin kun sanoin joskus kaivoon hypänneeni.. :P
- vaaditaan
heh heh kirjoitti:
On tämä elämä sekavaa, eikös vaan?tiettyjä taitoja ;) ne ovat vain tietyillä.
- alkup.
elä helevetissä nii tyhmä oo, että kaivoon plompsahdat. ei ehkä oo ketää jeesaamas sua ylös, jos sitä haluat. Mä auttasin kyl kaikesta huolimatta mut nyt alkaa vaan riittämään tää ihmiselämä. Pkele kun en vaan voi lakata olemasta, saispas vain nukkua nyt ja aina ja ihan yksin
- Johanna
alkup. kirjoitti:
elä helevetissä nii tyhmä oo, että kaivoon plompsahdat. ei ehkä oo ketää jeesaamas sua ylös, jos sitä haluat. Mä auttasin kyl kaikesta huolimatta mut nyt alkaa vaan riittämään tää ihmiselämä. Pkele kun en vaan voi lakata olemasta, saispas vain nukkua nyt ja aina ja ihan yksin
I was only kidding!! En kyllä hyppää, ne ajat on ohi kun tuli tehtyy kaikkee ennenku ajatteli.. Heh. Onneksi. Onhan tuota ikääki jo lisää. Jokainen tehköön omat virheensä ja oppikoon sitten niistä. Mutta alkuperäiseen viestiin sen verran, että oikeesti, jos jokin asia tai ihminen vaivaa ni eikö ois helpompi kysyy vaan suoraan??
Kun sitten funtsii ja kärvistellä.. Vaikka kivaahan sekin.. :) - Johannan kaima
Johanna kirjoitti:
I was only kidding!! En kyllä hyppää, ne ajat on ohi kun tuli tehtyy kaikkee ennenku ajatteli.. Heh. Onneksi. Onhan tuota ikääki jo lisää. Jokainen tehköön omat virheensä ja oppikoon sitten niistä. Mutta alkuperäiseen viestiin sen verran, että oikeesti, jos jokin asia tai ihminen vaivaa ni eikö ois helpompi kysyy vaan suoraan??
Kun sitten funtsii ja kärvistellä.. Vaikka kivaahan sekin.. :)mietitään kuka puhuu kenellekin :D kyllähän sekin tietty vois olla hauskaa, mutta pidemmän päälle vois vaikka kyllästyä...
- alkup.
Johanna kirjoitti:
Kun sitten funtsii ja kärvistellä.. Vaikka kivaahan sekin.. :)kas kun ei ny enää vaivaa, sainpahan purettua pahimmat päältä. Niin ja tietysti ihan väärälle ihmiselle. Siis itseänihän vain voin syyttää pahasta olosta, on niin perskuleen helppoa huutaa jollekkin sivulliselle. Voi vttu mun kanssa.
ps. kaikki johannat, lepo ja rauha vaan.
tää poistuu keskuudesta ja pamauttaa ittensä aamunkoitteessa - J:n kaima
alkup. kirjoitti:
kas kun ei ny enää vaivaa, sainpahan purettua pahimmat päältä. Niin ja tietysti ihan väärälle ihmiselle. Siis itseänihän vain voin syyttää pahasta olosta, on niin perskuleen helppoa huutaa jollekkin sivulliselle. Voi vttu mun kanssa.
tää poistuu keskuudesta ja pamauttaa ittensä aamunkoitteessaKivahan se olis ollut tietää ollaanko tässä tekmisissä tutummankin henkilön kanssa vai huvikseenko tässä jaaritellaan :o)
Mutta jos se nyt edes sun oloasi helpotti niin hyvä kiva bra... - hermolepo
alkup. kirjoitti:
kas kun ei ny enää vaivaa, sainpahan purettua pahimmat päältä. Niin ja tietysti ihan väärälle ihmiselle. Siis itseänihän vain voin syyttää pahasta olosta, on niin perskuleen helppoa huutaa jollekkin sivulliselle. Voi vttu mun kanssa.
tää poistuu keskuudesta ja pamauttaa ittensä aamunkoitteessakun on saatu asiat purettua :) rauhaisa, leppoisa vaihe .
- Joh....
hermolepo kirjoitti:
kun on saatu asiat purettua :) rauhaisa, leppoisa vaihe .
suom.huom. vai? ;D
- jos muistat...
ja niinkun mistähän nyt minua kiittelet? Minkä kivan tempun mä nyt oon tehnyt?
- ihmeessä
lisää mitä se Johanna on tehnyt?
- sinulle siellä jossain, rak...
saada sut tajuamaan, kuinka rakastunut mä olen ja et en pysty elään ilman sua, jokainen päivä ilman sua on tuskaa.
- alkup.
otan osaa, et taida olla se johanna jota olen jo tarpeeksi kisannu läsnäolollani. Tuntuu vain siltä että ko ihminen pelkää mulle puhua tai on jokseenkin arka ja yrittää vain vältellä meikäläistä. Onhan se ymmärrettävää kun on vastassa näinkin tuittupäinen oikukas pikkupaska, jonka puheista voi saada heti kuvan välinpitämättömästä ihmisestä. Näin ei tietenkään ole. Omalla tavallani olen ujo, tosin tyhmän rohkea sellainen. Antakaa armoa.
- j........
alkup. kirjoitti:
otan osaa, et taida olla se johanna jota olen jo tarpeeksi kisannu läsnäolollani. Tuntuu vain siltä että ko ihminen pelkää mulle puhua tai on jokseenkin arka ja yrittää vain vältellä meikäläistä. Onhan se ymmärrettävää kun on vastassa näinkin tuittupäinen oikukas pikkupaska, jonka puheista voi saada heti kuvan välinpitämättömästä ihmisestä. Näin ei tietenkään ole. Omalla tavallani olen ujo, tosin tyhmän rohkea sellainen. Antakaa armoa.
jos et kokeile onneasi? Onko sulla jotain menetettävää? Ja kuule ei se aina ole se ihminen niin kova mitä mitä ulospäin antaa ymmärtää.... try me. eipähän tarvi kummankaan sittn miettiä...
- alkup.
j........ kirjoitti:
jos et kokeile onneasi? Onko sulla jotain menetettävää? Ja kuule ei se aina ole se ihminen niin kova mitä mitä ulospäin antaa ymmärtää.... try me. eipähän tarvi kummankaan sittn miettiä...
eipä kait täs enää menetettävää ole, viimestä aamunkoittoa odotellessa. Eikä taida olla enää jälleennäkemisen pelkoa. Mistään ei kuitenkaan voi olla enää varma, itsensä kanssa taistelua tää elämähän on. Vaikka ikää tuleekin kohta neljännesvuosisata täyteen niin liian paljon on sattunut yhdelle ihmiselle. Malja on jo ääriään myöten täynnä.
Kiitos kuitenkin teille ja positiivisia rakkaudentäyteisiä päiviä kaikille. Olette oikeasti positiivisilta tuntuvia ihmisiä. :) - j.......
alkup. kirjoitti:
kerro huales.... olen oppinut olemaan varuillani kun elämä on potkinut päähän, siitä tietty varaus käytöksessäni niitä ihmisiä kohtaan joihin mulla on tunteita(aluksi)... heh, kai tää sitten onnistuu näinkin...mukava jutella...kuka sitten ikinä oletkin. Kerro edes eka kirjain? voin sitten siirtyä nessupaketille.
ja armo on jo annettu... - tää toinen
alkup. kirjoitti:
eipä kait täs enää menetettävää ole, viimestä aamunkoittoa odotellessa. Eikä taida olla enää jälleennäkemisen pelkoa. Mistään ei kuitenkaan voi olla enää varma, itsensä kanssa taistelua tää elämähän on. Vaikka ikää tuleekin kohta neljännesvuosisata täyteen niin liian paljon on sattunut yhdelle ihmiselle. Malja on jo ääriään myöten täynnä.
Kiitos kuitenkin teille ja positiivisia rakkaudentäyteisiä päiviä kaikille. Olette oikeasti positiivisilta tuntuvia ihmisiä. :)kuitenki tykkää susta aikas paljon niin eihän sulla pitäis olla mitään hätää :)
- pikkuhanna
mitä tein, mut sinä veit mun sydämein. Yritän vain unohtaa, on se kovin vaikeaa. Olet rakas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717