Mitäs mieltä olette kyseisestä elokuvasta? Mun mielestä ainakin oli huippuhyvä elokuva. Samalla nimellä on tehty aiemmin toinenkin elokuva mutta siinä käsitellään ihan eri aihetta kuin tässä.
Crash (2004)
4
537
Vastaukset
- prkl
No ei kyllä vastannut odotuksia. Ihmettelen kyllä leffan saamaa suosiota. Mutta minuun ei nämä episodielokuvat iske harvoja poikkeuksia lukuunottamatta (David lynchin mulholland drive ja lost highway olivat loistavia).
- Kameli
Mielestäni oli vallan mainio leffa. Erityisesti pidin siitä, ettei se luokitellut ihmisiä hyvät/pahat-periaatteella, vaan toi esiin meidän sisäisen kykeneväisyytemme kumpiinkin näistä. Ei toisin sanoen yrittäny luoda keinotekosta draamaa, vaan löys "sen oikeen draaman" ihmisisten välisistä moninaisista suhteista.
- Hsrac
..ja sulateltuna ei voi muuta kuin kehua. Kyseessä oli mielestäni jonkinlainen L.A. -versio Paha maa -leffasta (ja Irtiottoja -sarjasta).
Eipä sitä olisi sairaslomapäivää oikein voinut laadukkaammin viettää! - ZeRiOuZ
Niin et sopii mun ainaski top 10 parhaimpien elokuvien joukkoon, jonka oon nähny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219