Tietääkö kukaan miltä sivuilta voisi etsiä tietoja Vihdin Tennis toiminnoista, jos niitä on?
Sivu..?
3
442
Vastaukset
- tennisharrastaja
En ole itse kotoisin siltä suunnalta, mutta otin sen verran selvää, että ilmeisesti Vihdissä ei ole omaa tennisseuraa, joten ehkä Lohja-Tennis on lähin tennisseura sielläpäin. Ei muuta kuin aloittamaan, tennis on todella mukava harrastus!
Lohja-Tenniksen nettisivut: http://lohja-tennis.sporttisaitti.com/ - eli_
siis kyllähän vihdistä löytyy tenniskenttiä liikuntasampo-hallista ja seuran nimi on LiSaTe... mutta en välttämättä suosittele sitä paikkaa (pääasiassa kellokortti systeemi, kalliit hinnat) joten kannattaa tosiaan soitella tuonne lohjalle..
- tennisharrastaja Lohjalt
Ota reippaasti yhteyttä Lohja-tennikseen - Lohjalaiset järjestää tasokasta valmennusta sekä aikuisille että junnuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164