Minkä ikäiseksi

Teddyboy41wee

moi minkä ikäisiksi tunnette itsenne
mulla on aina yleensä semmonen 18-20v
ikänen tunne näin sisäisesti.Mutta tietysti joissakin tilanteissa täytyy otta 40.sen
rooli.Kuka muuten muistaa nää teddyboy ja rockabilly ajat.Sillon oli suuntauksia vähän enemmän kuin nykyään,meinaan kastia jako nuorten välillä oli radikaalimpaa.Pitkä (liimatukat)sai
korvilleen.Muistan kyllä kun itsellänikin meinas käydä köpelösti kun yks jätkä tuli ja sano että
mä leikkaan ton sun torttus veke,(heittofleda lakalla)

8

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lassiiihhh

No tuntuu siltä, että sitä olisi ikuisesti
      nuori. Ei sitä vanhuksena halua elää.
      Juttelen iloisesti. Yleensä nuoretkin innostuu
      jutulle.

• petit-modele

Peilistä katsoo vieraat kasvot,vanhemmat.Lapset sanoo ei äidit tee noin.Mieli kuplii,rallattaa.Askel hypähtää.Katse sivulle ei kai kukaan nää.Minähän olen jo 47.Mietin jo, kai kiikkutuoliinkin vauhdin saan, kun siinä alan istumaan

• retja

pyytää äijjää ottaan valokuva ittestäni, kuin ei tahdo uskoo et oon jo nelikymppinen. sit vertailen 20-vuotta sitten otettua ja tän hetkistä kuvaa! kamalaa katteltavaa!!!

• itseni

34-vuotiaaksi. Kamalaa olla yli 40 v.

• niisku-myy46

Vartalo kertoo totuuden, kasvot ovat kuin kolmikymppisen ;) Kun aukaisen suuni, luulevat minua kaksvitoseksi ;)

• 46v

nuoremmaksi itseni tunnen, kuin mitä kalenteri näyttää (ehkä kolmevitoseksi).

Ihmettelen kuitenkin sinua. 18-20v on kyllä aikas kakara vielä. Oikeinko sä tosissas tunnet itsesi niin kypsymättömäksi?

• Eilen tunsin itseni 100 v, en jaksanut lähteä minnekään. Viikko sitten rokahtavalla kapakkareissulla tuntui yhä nuoremmalta illan kuluessa, aamulla lasissa oli 150 v ja kroppa ihan sökö. Balanssi ja oma ikä löytyy silloin tällöin, se koskee ja samalla on ihanaa. Enemmän on eletty ja vähemmän edessä. Peilistä katsoo yhä sama naama, koristeltuna joillakin ikoneilla ja kroppa on sama, mutta yhtä kovaa ei pääse kun ennen. Todellinen ikä on 50v.

• Animus

...että pitäisin itseäni jokseenkin epäonnistuneena nulikkana, jos parikymppinen tuntisin olevani ;))

Mä oon 42 ja tunnen olevani 42, paljon kokenut ja nähnyt, seesteisen ihana aikuinen nainen :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe