Salasana

Maikku1

Miten saan laitettu salasanan koneelleni, en ole ennen tarvinut käyttää, nyt pojat on siinä iässä että kaiki kaverit käyttävät minun konetta ja se on aivan sekaisin jatkuvasti, Kiitos. En siis halua että kukaan muu pääsee tähän koneeseeni, kuin minä itse ja tarvittaessa minun luvallani pojat.Kiitos

7

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikku1

Koneeni on Win 98

• VTT

painele DEL nappia kun kone on käynnistymässä,hyvällä säkällä pääset BIOSsiin etsi rivinvaihto napilla ja enterillä kaikki password kohdat ja laita joku salasana (kaikkiin sama) jonka varmasti muistat. sitten vaan exit/save.

kaikissa koneissa tämä ei toimi näillä ohjeilla, mutta kannattaa koittaa.

älä sossi sielä BIOSsin puolella muita kohtia.

hyvällä säkällä kone kysyy salasanaa jo ennen kuin edes WIN yrittää käynnistyä.

98:iin ei ole oikein toimivaa salasana suojausta.

• Maikku1
        VTT kirjoitti:

painele DEL nappia kun kone on käynnistymässä,hyvällä säkällä pääset BIOSsiin etsi rivinvaihto napilla ja enterillä kaikki password kohdat ja laita joku salasana (kaikkiin sama) jonka varmasti muistat. sitten vaan exit/save.

Yritän kokeilla.

• Maikku1
        VTT kirjoitti:

Kiitos neuvoistasi, mutta koneellani en kyllä päässyt mihinkään vaikka painelin Del näppäntä. Wind 98 taitaa olla niin vanha että ei niin ei. Olisin vain säästynyt poikien sotkuista ja koneen tilttiin menemisestä taas kerran...

• tätätätä
        Maikku1 kirjoitti:

Kiitos neuvoistasi, mutta koneellani en kyllä päässyt mihinkään vaikka painelin Del näppäntä. Wind 98 taitaa olla niin vanha että ei niin ei. Olisin vain säästynyt poikien sotkuista ja koneen tilttiin menemisestä taas kerran...

F2 ?

• Maikku1
        tätätätä kirjoitti:

F2 ?

Nyt sain laitettua salasanan, kun aukaisen koneen se kysyy salasanaa:) Kysyisin vielä, onko pojilla mahdollisuuksia vaihtaa tai muuttaa koneen salasanoja siis eihän niitten nyt pitäisi päästä koneelle ilman minun salasanaa? KUiteskin oikein paljon kiitoksia jos se nyt toimii näin:)

• jokuvaan
        Maikku1 kirjoitti:

Nyt sain laitettua salasanan, kun aukaisen koneen se kysyy salasanaa:) Kysyisin vielä, onko pojilla mahdollisuuksia vaihtaa tai muuttaa koneen salasanoja siis eihän niitten nyt pitäisi päästä koneelle ilman minun salasanaa? KUiteskin oikein paljon kiitoksia jos se nyt toimii näin:)

Siis no BIOSin salasana poistuu, kun resetoi BIOS:in..

Tämä vaatii kyllä kotelon avaamisen ja BIOS jumpperin käyttämisen reset asennossa..

Eli hommaat ison munalukon ja laitat sen sillee,
        että konetta ei saa auki, niin sitten on windows 98:n tietoturva kunnossa!! XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe