näin lordi ja lordin äiti ovat kertoneet:
Pärjääkö Lordi Ateenassa?
O
Kyllä Ei
53% 47%
Ääniä 19773
Pärjääkö Lordi Ateenassa?
Helsinkiin Rovaniemeltä vuonna 1997 muuttanut Lordi eli Tomi Putaansuu on siviilissä vallan toinen mies. Heviyhtye Kissin fan clubin puheenjohtaja piirtää, ohjaa videoita, tekee kuvakäsikirjoituksia ja viihtyy koirien parissa.
Putaansuu asuu Itä-Helsingissä kihlattunsa, talousrikostutkijana työskentelevän Johannan kanssa. Pariskunnan arkea värittävät kaksi koiraa, englanninbulldoggi ja tiibetinterrieri.
Putaansuu on kuvaillut itseään Lordi-hahmon vastakohdaksi: Lordi on "kova jätkä", Tomi Putaansuu taas välitön ja leppoisa koiranulkoiluttaja. Rovaniemeläiset kuvailevat miestä suorastaan ujoksi.
- Lordi on täydellinen vastakohtani, itse olen liiankin kiltti omassa elämässäni. Minun on vaikea olla hankala, vaikka haluaisin, Putaansuu kertoi Ilta-Sanomille esikoislevyn ilmestyttyä kolme vuotta sitten.
Rovaniemen maalaiskunnasta kotoisin oleva Putaansuu on saanut sähköinsinöörivanhemmiltaan heviharrastukselleen täyden tuen. Edes äidin toimet seurakunta-aktiivina eivät ole ristiriidassa Putaansuun hirviöhevin kanssa. Putaansuulla ei ole sisaruksia.
32-vuotias Putaansuu löysi oman juttunsa nuorena: visuaalisesti lahjakas nuorimies kuunteli heviyhtye Kissiä jo alaluokilla. Musiikki vei mukanaan, ja omia kappaleita alkoi syntyä 1990-luvun alussa.
Soittipa Putaansuu kokoonpanoissakin: yksi kantoi nimeä Wanda Whips Wall Street. Musiikin, ja ennen kaikkea Kissin parista, löytyi myös into hirviöihin.
- Tomilla on ollut tämä oma juttu jo niin kauan. Hirviöjuttu on ollut aina hänelle kristallinkirkas, kuvailee ystävä, ohjaaja Lauri Haukkamaa, joka tutustui Tomiin 1980-luvun lopulla Lapissa oman videoharrastuksensa kautta.
ja tässä alapuolella on sitten se video:
http://files.drakkar.de/lordi_hardrockhallelujah.avi
lordi_hardrockhallelujah.avi
pärjääkö lordi ateenassa? vastaa?
LUKEKAA!!!(liitteenä lordin video)
iiri21
3
502
Vastaukset
- Pöllö
Luulenpa, että ei pärjää. Suomi on kyllä tuomittu peränpitäjäksi, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Vaikka Lordi onkin todella kova bändi, ei sitä Euroviisuissa varmaankaan arvosteta. - ja yötä
Tämä kertoo kutakuinkin tarpeeksi:
> ... nuorimies kuunteli heviyhtye Kissiä jo
> alaluokilla. Musiikki vei mukanaan ...
>
>... löytyi myös into hirviöihin. ... Meillä on hyvät mahdollisuudet jopa voittoon! Voi kun vielä näkis tuon videon... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135